Stille Meelezer
maandag 18 oktober 2010 om 09:35
Ik beken, ik was een stille meelezer.
Niet sinds een dag, nee sinds 2 jaar. Soms ben ik hier maanden elke dag te vinden. En dan blijf ik weer een maand of 3 weg.
Het is tot nu toe afhankelijk geweest van mijn persoonlijke situatie. Ik heb 2 maanden terug de stap genomen mijn relatie te verbreken, maar ook tijdens mijn relatie was ik veel hier te 'vinden'.
Ik heb er een keer een topic over geopend.
Ik voel mij niet lekker meer met stilletjes mee lezen. Het voelt net alsof er een huis afbrand en ik sta toe te kijken terwijl ik van binnen voel dat ik een bijdrage kan leveren in welke vorm dan ook.
Ik ben er klaar mee, met dat stilletjes meelezen.
En ik ben er klaar voor om mijn bijdrage te leveren op dit forum.
Er zijn hier forummers die er geen weet bij hebben dat ze de stille meelezers zoveel handvaten meegeven. Ik hoop dat ik mij bij jullie kan voegen.
Ik hoop ook dat jij, die andere stille meelezer, er ook klaar voor bent om in de bekendheid te treden ..
Wie weet zijn er wel meerdere forummers begonnen als stille meelzer..
Ik hoop op reacties van stille meelezers of voormalige stille meelezers..
En natuurlijk ook de reacties van forummers die zich niet herkennen in het bovenstaande, maar best willen weten hoe wat of waarom.
Bedankt voor het lezen
Niet sinds een dag, nee sinds 2 jaar. Soms ben ik hier maanden elke dag te vinden. En dan blijf ik weer een maand of 3 weg.
Het is tot nu toe afhankelijk geweest van mijn persoonlijke situatie. Ik heb 2 maanden terug de stap genomen mijn relatie te verbreken, maar ook tijdens mijn relatie was ik veel hier te 'vinden'.
Ik heb er een keer een topic over geopend.
Ik voel mij niet lekker meer met stilletjes mee lezen. Het voelt net alsof er een huis afbrand en ik sta toe te kijken terwijl ik van binnen voel dat ik een bijdrage kan leveren in welke vorm dan ook.
Ik ben er klaar mee, met dat stilletjes meelezen.
En ik ben er klaar voor om mijn bijdrage te leveren op dit forum.
Er zijn hier forummers die er geen weet bij hebben dat ze de stille meelezers zoveel handvaten meegeven. Ik hoop dat ik mij bij jullie kan voegen.
Ik hoop ook dat jij, die andere stille meelezer, er ook klaar voor bent om in de bekendheid te treden ..
Wie weet zijn er wel meerdere forummers begonnen als stille meelzer..
Ik hoop op reacties van stille meelezers of voormalige stille meelezers..
En natuurlijk ook de reacties van forummers die zich niet herkennen in het bovenstaande, maar best willen weten hoe wat of waarom.
Bedankt voor het lezen
maandag 18 oktober 2010 om 10:39
maandag 18 oktober 2010 om 10:40
@ michelle 90 en Lys Dus niet
Beankt voor het redden van me topic.
Ik vind het zo ie zo erg gezellig hier. En ik moet mij niet irriteren aan reacties die niet in mijn straatje passen ?
Het bovenstaande is geschreven met een knipoog..
Weten jullie trouwens waarom ik geen optie zie om smiley's te plaatsen ?
Ik vind het zo ie zo erg gezellig hier. En ik moet mij niet irriteren aan reacties die niet in mijn straatje passen ?
maandag 18 oktober 2010 om 10:43
quote:DeDa27 schreef op 18 oktober 2010 @ 10:40:
Als je op 'bekijk bericht' klikt zie je een knop rechts bovenaan.
Als je op 'bekijk bericht' klikt zie je een knop rechts bovenaan.
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 18 oktober 2010 om 10:47
maandag 18 oktober 2010 om 10:53
quote:DeDa27 schreef op 18 oktober 2010 @ 10:40:
En ik moet mij me eiguh nie irriteren nie aan reacties die nie in mijn straatje passen nie?
?
Heb er nog even wat foutjes uitgehaald. Man, wat schrijf jij beroerd.
Niet beledigd zijn, je weet hoe we hier te werk gaan!
En ik moet mij me eiguh nie irriteren nie aan reacties die nie in mijn straatje passen nie?
?
Heb er nog even wat foutjes uitgehaald. Man, wat schrijf jij beroerd.
Niet beledigd zijn, je weet hoe we hier te werk gaan!
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 18 oktober 2010 om 10:55
quote:Thrills schreef op 18 oktober 2010 @ 10:40:
[...]
Hey ja! Nu zie ik het pas! Beetje vage emoticon is dat Ik maakte een geintje naar een angel maar die herkende het niet als hoedanig en dacht dat ik aan het provoceren was. Dat leverde mij een ban op van 24 uur. Vandaar dat ik zeg, pas op dat niet iedereen weet dat het icoontje een lachende knipoog is.
[...]
Hey ja! Nu zie ik het pas! Beetje vage emoticon is dat Ik maakte een geintje naar een angel maar die herkende het niet als hoedanig en dacht dat ik aan het provoceren was. Dat leverde mij een ban op van 24 uur. Vandaar dat ik zeg, pas op dat niet iedereen weet dat het icoontje een lachende knipoog is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 18 oktober 2010 om 10:55
Deda (en andere meelezers), welkom. Er is by the way niet zo gek lang geleden een topic geopend op Overige met de vraag aan meelezers om zich te melden. Verrassend veel meelezers, bleek daar al.
En dan, op een gegeven moment, als je alles al gezegd hebt waarover je wat wilde zeggen (keertje of tien, twintig) ga je vanzelf weer een meelezert worden. Die af en toe iets post.
Succes met schrijven. Angst op op 'verstuur' te drukken blijft trouwens wel terugkomen.
En dan, op een gegeven moment, als je alles al gezegd hebt waarover je wat wilde zeggen (keertje of tien, twintig) ga je vanzelf weer een meelezert worden. Die af en toe iets post.
Succes met schrijven. Angst op op 'verstuur' te drukken blijft trouwens wel terugkomen.
maandag 18 oktober 2010 om 10:57
maandag 18 oktober 2010 om 11:09
@ mamzelle bedankt voor de link, heb het doorgelezen
Quote En dan, op een gegeven moment, als je alles al gezegd hebt waarover je wat wilde zeggen (keertje of tien, twintig) ga je vanzelf weer een meelezert worden. Die af en toe iets post.
..qoute
schrijf je dit uit ervaring ?
@ lys ja he me taal is nie me sterkste kant
Quote En dan, op een gegeven moment, als je alles al gezegd hebt waarover je wat wilde zeggen (keertje of tien, twintig) ga je vanzelf weer een meelezert worden. Die af en toe iets post.
..qoute
schrijf je dit uit ervaring ?
@ lys ja he me taal is nie me sterkste kant
maandag 18 oktober 2010 om 11:13
maandag 18 oktober 2010 om 11:22
quote:Michelle90 schreef op 18 oktober 2010 @ 10:33:
[...]
Ik kreeg laatst een mailtje ".. daarom lijkt het mij zohoezo verstandig.."
Waaauw!! Dat was een variatie die ik nog niet kon Wow! Ik las hier laatst op het forum de variant 'zo en zo'. Die kende ik ook nog niet maar die schijnt best vaak gebruikt te worden. Maar 'zohoezo' is met afstand de mooiste variant tot nu toe!
[...]
Ik kreeg laatst een mailtje ".. daarom lijkt het mij zohoezo verstandig.."
Waaauw!! Dat was een variatie die ik nog niet kon Wow! Ik las hier laatst op het forum de variant 'zo en zo'. Die kende ik ook nog niet maar die schijnt best vaak gebruikt te worden. Maar 'zohoezo' is met afstand de mooiste variant tot nu toe!
maandag 18 oktober 2010 om 18:06
quote:marit_1978 schreef op 18 oktober 2010 @ 09:38:
welkom niet meer stille meelezer
was het echt zo erg als je dacht?
open je ogen maar hoor .. het zal allemaal wel meevallen !
Ik vond het echt zo grappig om dit te lezen, met die avatar erbij .
Een blij kinderlijk zonnetje dat zegt: doe je oogjes maar open.
welkom niet meer stille meelezer
was het echt zo erg als je dacht?
open je ogen maar hoor .. het zal allemaal wel meevallen !
Ik vond het echt zo grappig om dit te lezen, met die avatar erbij .
Een blij kinderlijk zonnetje dat zegt: doe je oogjes maar open.
dinsdag 19 oktober 2010 om 06:56
Ja Splinter en Mamzelle, ja ik voel mij ook lichtelijk verslaafd aan Viva.nl.
Jullie waarschuwing is te laat, maar terecht
En Quattro35, haha je hebt in elk geval goed over de topic titel nagedacht. Nu je over begint, zou ik mochten ze bestaan ook wel reacties van luidruchtige meelezers willen krijgen
Jullie waarschuwing is te laat, maar terecht
En Quattro35, haha je hebt in elk geval goed over de topic titel nagedacht. Nu je over begint, zou ik mochten ze bestaan ook wel reacties van luidruchtige meelezers willen krijgen