Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Success op je eerste werkdag morgen ! Gaat helemaal goed komen
Trusten Mimsemeis. Succes en veel plezier morgen!
Sterkte Mimsey, met je nieuwe baan. Geen idee wat voor werk het is, maar volgens mij ben je een bijzondere vrouw, dus je a.s. collegae mogen blij zijn dat ze je krijgen.
Succes met je eerste werkdag mimsey!!!!!
Succes vandaag Mimsey.

(f)
Heel veel sterkte, succes en wat je verder maar nodig hebt vandaag Mims!
Veel succes vandaag!! (f)
Lieve Mims,

Ben tijdelijk ietsje minder actief op het forum, maar ik denk dagelijks aan je en lees regelmatig mee. Vind het echt super dat je onder deze omstandigheden met een nieuwe baan kunt starten. Ik hoop dat het je vandaag goed bevallen is en dat je fijne collega's hebt, dat verdien je!

Potverdikkie, door alle beroering elders op het forum gisteravond, ben ik helemaal vergeten om een fles champagne voor je te ontkurken!

Bij deze dan alsnog (beter laat dan nooit toch? )

(f)
Hoe gaat het?Is het een beetje te doen het werken?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Het gaat best goed. Ik mis Hero deze dagen enorm afschuwelijk verschrikkelijk veel, maar daarnaast is het werk best leuk. Vriendelijke collega's, goede sfeer...dus dat ik allemaal erg oké.

's Avonds ben ik wel erg moe. Logisch, want ik als wereldkampioen langslapen slaap al maandenlang niet meer dan 6 uur per nacht. En dan valt 6 uur nog in de catagorie uitslapen. Eerder naar bed staat garant voor piekeren, en ik vertik het om medicatie te nemen. Ik heb het hele jaar nog niets geslikt (behalve een incidentele paracetamol bij hoofdpijn) en ben van plan dat zo te houden.

Op mijn werk heet ik trouwens "Mimsey Hero-achternaam". Iedere keer als ik een mailtje krijg kan ik daarom glimlachen.
Mimsey, had je dat zo opgegeven die achternaam? Want Hero en jij waren toch niet getrouwd? Of wel?

De man van een vriendin van mij is drie jaar terug overleden. Zij waren getrouwd maar zij had haar eigen naam gehouden. Nadat haar man overleden is heeft ze alsnog geregeld dat ze zijn achternaam officieel mocht gaan gebruiken. Ineens had ze daar zoveel behoefte aan toen. Ik vond het wel mooi!
Mims en Hero waren wel getrouwd. Op een dag na een maand. En toen ging Hero dood....

Maar mooi dat Mims dus wel Hero's vrouw was. Dubbel en dwars en nog een keer in de rondte.

Fijn dat werk bevalt Mimsey. Kan me voorstellen dat het Niet Leuk is dat Hero er niet is om je verhalen te horen bij thuiskomst. Trusten meisje!
Meiske! Wat fijn dat je werk zo goed bevalt. En wat raar moet het inderdaad weer zijn. Alweer een eerste keer, iets nieuws zonder Hero. Maar je bent wel mooi Mevrouw Mimsey Achternaam-Hero. Is ie toch een beetje extra bij je.

Ik ben ook geen grote voorstander van medicatie trouwens, maar heb sinds de start van mijn dip een paar maanden geleden wel een doosje oxazepam in huis. Ik gebruik ze nauwelijks, maar ik vind het toch wel fijn om ze te hebben, voor als het piekeren te erg wordt 's avonds. Ik word er heerlijk rustig van. Als je het echt niet wilt, gewoon niet doen, maar hou het wel in je achterhoofd voor als het slaapgebrek té groot wordt. Want dat breekt je écht op, meis!

En dan sluit ik nu toch maar af met: slaap lekker! Dikke kus!
-
Hoe vind je Mopsey het Mimsey.dat je nu overdag weg bent???

Trekt ze dat een beetje?

Nou mevrouw Mimsey achternaam Hero.........je kunt weer trots zijn op jezelf hoor

Dikke knuf
mevrouw Mimsey achternaam Hero
Dag mevrouw Mimsey Hero-achternaam!

voor jou!

En een bloemetje. Staat zo leuk op je nieuwe bureau!

Ik wist ook niet dat jullie getrouwd waren Mims!

En natuurlijk maakt dat het niet erger of minder erg maar ik kreeg toch tranen in m'n ogen toen ik het las -net een krappe maand hebben samen, dat is toch niet wat je je voorsteld bij een jawoord geven

Ik ben wel blij voor je dat sfeer op het werk en collega's leuk zijn! Hoeveel dagen werk je nu?
Ik zit de hele tijd nu bij bijbaanwerk te bedenken dat jij mijn formulieren straks misschien wel onder ogen krijgt. Dus probeer ik echt leesbaar te schrijvaen (lukt niet altijd) en moet ik nog eens bedenken hoe ik je geheime berichten kan sturen die andere medewerkers daar dan weer niks zeggen

Mevrouw MimseHeroachternaam, zo denk ik dus geregeld aan u.

En het wordt steeds vroeger donker

het wordt steeds sneller laat
Dat wist ook bijna niemand....was ons geheimpje.

Eigenlijk heb ik hem pas officieel en in het openbaar mijn "jawoord" gegeven tijdens zijn uitvaart; dat was mijn speech.

Ja, op één dag na een maand. Drieëntwintig juli tegen tweeëntwintig augustus. De ene datum stonden we met zijn drietjes bij de burgelijke stand (Mopsey op mijn arm, en die kreeg van ons tegelijk op iedere wang een kus, een zogenaamde tandemkus...zij hoort er immers ook bij...), en de andere datum kuste ik zijn lippen die zo snel kouder werden.

Maar, ik ben dus officieel ook mevrouw Mimsey Hero-achternaam. En dat voelt heel bijzonder!!
en dat wàs me een prachtige speech, ik krijg weer kippenvel als ik er aan denk. Ik moets vandaag ook weer zo aan Hero denken: kreeg een mailtje van werk over een in te vullen iets , ondertekent door Hero. echt hero, niet hero als in jouw hero, maar ècht hero. Kan vast niet zo`n echte zijn als die van jou. Snap je het nog?
Dus jullie waren ook echt getrouwd Mimsey, dat wist ik niet. Dat heb je goed stil gehouden zeg!

Ik denk ook vaak aan Hero, komt omdat ik zo vaak regenbogen zie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven