3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten


Lieve leden,







Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!





Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.



Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.



We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.



Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!



Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!



Zo hehe... eindelijk even het rijk alleen... .dat getetter!!
Maarja... alleen is ook maar alleen he :(
Ik ga maar even hoppen!
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Jos en als ik kan e-booken ben je de eerste!

Chooc, geweldig. S6 morgen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Jos.

Fijn choco, dan moet er vast wel eentje tussen zitten, die bij jou past!
Alle reacties Link kopieren
poef
Alle reacties Link kopieren




Ik snap er niks van Mocy
Alle reacties Link kopieren
Egel!
Alle reacties Link kopieren
Friez!!
Ehhh ja Moos... je woont sjiek, dat begrijp ik er van



Egeltje Haaii!!
Alle reacties Link kopieren
heb daarnet ff bijgelezen, heftige verhalen weer hoor.

Mijnleventje is er maar saai bij op het moment
Alle reacties Link kopieren




Zo ff lekker de armen los zwaaien
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 oktober 2010 @ 21:20:

Ehhh ja Moos... je woont sjiek, dat begrijp ik er van





Nee hoor, gewoon wel geinig. En je blijft er fit bij (meestal dan) met al die trappetjes.



Egel
Alle reacties Link kopieren
Roos wat goed dat je hulp krijgt om je huis op orde te krijgen!

Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd, klinkt goed.

En nog snel starten ook, super

Heerlijk Egel.... even een saai leventje.... ruilen?
Alle reacties Link kopieren
Mocy, wat ik geleerd heb over Asperger is dat ze toch echt eerst het nut van iets moeten inzien.

Als hij het koud krijgt, dan pas zorgt hij voor een kacheltje.

Klinkt het erg flauw als ik zeg, dat als jij het (voor hij het nut inziet) voor hem oplost hij er dan niets van leert?



(Mag ik dat zeggen als moeder van een asperger? en ga je mij helpen herinneren als de mijne op zichzelf woont?! )
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 18 oktober 2010 @ 21:25:

Heerlijk Egel.... even een saai leventje.... ruilen?

Het is vast maar voor heel even Bi, mezelf kennende zal ik weer snel in groots en meeslepend zitten

Dus ik geniet maar even van de saaiigheid van het moment!



Het antwoord is dus nee, ik wil niet ruilen
Alle reacties Link kopieren
Voor Gravinnetje (hoop dat ze terugleest)

Kapla, is erg leuk en errg mooi speelgoed!

Op de school van mijn jongens wordt het ook gebruikt als lesmateriaal (montessorischool) met rekenen/meten. bijvoorbeeld met als opdracht een brug te bouwen.

(bovenbouw)

In de onderbouw vooral om mee te spelen, onderzoeken, ontdekken.

En is voor zowel jongens als meisjes erg leuk.

Helaas inderdaad wel duur.

Een startdoos is al 75 euro.
Alle reacties Link kopieren
75 euro voor een startdoos is idd wel duur. Mss combineren met opa en oma en anderen?
Alle reacties Link kopieren
Egeltje, je hebt helemaal gelijk. Maar mijnus is buiten Asperger ook nog eens extreem lui, al vanaf zijn geboorte maar klaagt ook nooit. Hij zou dus rustig blijven zitten zo.
Alle reacties Link kopieren
ben er ook weer, had dinnetje aan de foon





Chooc, geweldig idee, die zorgboerderij! Wat fijn om je zo enthousiast te zien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Is er (nog) geen 2e hands Kapla?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij horen lui (inertie) en asperger beetje bij elkaar Mocy.

Ik herken wel wat je zegt, en probeer van je te leren en op te steken hoe jij dat doet met zoon.

Zie nogal op tegen pubertijd en adolescentieperiode eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Oei Egel, leren.... Ik vind dat ik veel fouten heb gemaakt. Hij was pas 18 toen deze diagnose gesteld werd. Was hij jonger geweest dan hadden we veel meer structuren kunnen aanbrengen en had hij ook jong begeleiding gekregen. Nu is hij volwassen en bepaalt zelf wat wel of niet en dat is in zijn geval niet, of zo min mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
heb ff gegoogled op Kapla en marktplaats.

Wat vind ik? Een Viva forum discussie

2e hands heb ik niet gevonden, wel neppers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven