Maart06

20-03-2010 12:56 1088 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kunnen we hier weer verder schrijven over onze kleuters.
Nou, je wordt op je wenken bediend, Pips . Het was hier tenminste berekoud, vanochtend!

Geitjes worden dwerggeitjes, konijnen zijn dwergrasjes en kippen zijn dus krielbarnevelders. Heb aan Xoplief uitgelegd dat ik best wil meegaan in halve kinderboerderij, maar dat ik wel alle beesten voldoende ruimte wil bieden. Dus nemen we alle dieren in mini-formaat .

Wel schrikken, zeg, van manlief's hart en ziekenhuisopname. Ook al liep het gelukkig allemaal met een sisser af, het zet je wel weer op scherp....Tenminste, ik realiseer me dan altijd even weer hoezeer ons leuke, goede, fijne leven eigenlijk aan een zijden draadje hangt. Er hoeft maar "dit" met een van ons te gebeuren en het kan allemaal een heeeeel stuk minder leuk worden !

Fijn dat Yuma weer wat opgeknapt is, Indian. Is ie vandaag ook naar school?
Nee heb Yum avandaag nog thuis, omdat hij nog niet veel eet en regelmatig op de bank of bed gaat liggen.

Dus toch een teken dat hij nog niet lekker is.

Kijk wel even wat we morgen doen. Zat er aan te denken om hem do weer naar school te doen, dat hij morgen en woe nog kan bijtanken.

Pips, da's wel schrikken zeg, ookal loopt het goed af.

Vanmorgen gezwommen met D. In een oudere groep nu. Hij lijtk wel elke keer na het zwemmen veel last te hebben van zijn oortjes.

Klein zotje, had vandaag voor het eerst zwembandjes aan, gaat veel op zijn rug liggen dobberen (ook naar zijn buik, of gewoon lopen in/door het water) Maar meneer lag dus op zijn rug, en doet zijn hoofd dan achterover onder water. De zot!! En niet 1 keer, nee gewoon vaak! En een lol en schateren, nadat hij al het overtollige water weer heeft uitgespuugd of doorgeslikt.

Gr en tot straks.
dat is zeker schrikken met je man, Pips. Maar als ik het zo lees, komt dit vaker voor. Hopelijk niet te vaak!

Qua stijl badkamer: heel modern, kleurig en vooral strak. Muurtegels zijn voornamelijk wit, bij de douche middelgrijs en doorlopend in de vloer. Afscheiding dmv een glasblokkenwand in de kleuren geel/oranje/rood en deze kleuren komen terug dmv glasmozaiekmatjes/tegels aan de achterzijde van het wastafelblad, welke tevens dezelfde kleur zal hebben als de vloertegels. Volgende week vrijdag ga ik zelf de glasblokken ophalen in Alphen a/d Rijn, dat scheelt zo'n ¤40 aan verzendkosten. Als het klaar is, zal ik wel een foto in AK zetten.

Zo, nu moet ik weg om Emdin te halen. groetjes
Wow, Q, dat klinkt erg goed. Zou het zelf niet zo gauw durven, denk ik, maar als ik me probeer in te denken hoe dat er bij jou uit gaat zien; MOOI! Door de kleuren terug te laten komen krijg je een mooie eenheid of zo.

Onze badkamer is antraciet/wit met donkerhouten meubels en accenten, maar is toch wat saai. Dus die vrolijk ik op met aquakleurige badmat, handdoeken, zeeppompje enz., maar 't is toch ook wel erg mooi om een accentkleur aan te brengen in een of meerdere onderdelen. (Wat wij dus niet durfden )
ben benieuwd Q, klinkt leuk!!
.
brr net een naar berichtje.....opa van vriendje van Yuma is overleden.

Had net voordat ik het berichtje las, moeder van mijn overleden vriendin gebeld, dat ik volgende week even aankom met de boys. (vriendin is eind sept. jarig en eind okt. verongelukt, 12jaar gelden inmiddels.) Maar is nog bijna als de dag van gister. Zoals ze dat altijd zeggen, nu voelt het niet meer als de dag van gister, maar niet dat het al 12jaar is, eerder een paar maanden.
voor jou Indian. Tis niet niks. Hoe oud was je toen en wat was er gebeurd?

Pips, oei! Idd lief zijn voor man he.

Ikzelf heb er nu een week ook ineens enorm last van. Ik mag mn medicijnen wel slikken maar doe t nu niet ivm borstvoeding. En tis bij mij niet dodelijk, dus ook niet erg als ik ze niet slik.

Xop, lijkt me echt zo gezellig, die beestenbende. Das echt t voordeel van daar wonen.

Laatst waren wij in Limburg en toen maakten man en J een huifkartocht. Man zat met vent te ouwehoeren en hadden ze t over huizenprijzen. Landhuis waar ze langsreden en voor 250.000 verkocht was. In hun ogen duur. Man zei: daar heb je hier een normale tussenwoning/rijtjeshuis voor. Die vent zei: wat doe je daar dan??

Man zei: ach, tis anders zo ver fietsen naar mn werk.

Frans, oeeeeehhhhhhhh hartstuipen!!!!!

Heb ooit ook eens gedacht een inbreker te hebben en man gebeld. Ben toen met in mn ene hand honkbalknuppel (don't ask) en andere hand gsm aan mn oor t huis door gegaan. In mn uppie durfde ik t niet, maar man aan mn oor erbij wel. Alsof die me dan kan helpen als er echt iemand is.

Juul, echt heerlijk hoor dat Lynn zo veel vooruitgegaan is. Is Sam al hersteld van zn loopoor?

Merel, hoeraaaaaa voor Madelief!!! Hoes met big V?

Scoob, leuke housewarming gehad? Hoe vond je schoonzusje het? Hoe gaat t met Jasper op school en zwemles?

Q, Emdin gaat ook super op zwemles, stoer hoor zo onder water.

Badkamer klinkt heel gaaf. En gedurfd. Ik ben net zo safe als Xop (wit met antraciet) en heb daar zelfs handdoeken/matjes geen kleur in gebracht.

Had vandaag even een offday. E krijst altijd als ik aan t koken ben/aan t avondeten zit en Jasper is al een paar avonden in diezelfde tijd: mamaa, mamaaa mammaaa.

Zo lekker naar bed en morgen weer fris en fruitig
Ik was 19, net zoals zij. Zij zat samen met haar vriend in de auto, had voor 1 keer op dat moment de gorldel niet om. Reden op ene niet al te breed weggetje, waar je wel gewoon met 2 auto's kunt rijden.

De tegemoetkomende auto, ook 2 jongere en ze kende elkaar allemaal, raakte van de weg, stuurde met een ruk de weg weer op, op de verkeerde weg helft. Mijn vriendin (de vriend reed) moest uitwijken. Nu weet ik niet meer zeker of die andere auto de auto van mijn vriendin ook raakte, ik geloof van wel. EN auto van vriendin zat bijna om de boom gekrult. In ieder geval flink geraakt. 3 overleden. Alleen vriend van mijn vriendin heeft het overleeft.

Vriendin van mij van 19. Andere auto meisje van 17 (dacht ik) met haar vriend van 20 (dacht ik)

Ze kende elkaar dus alle 3, niet dat het vrienden waren ofzo, maar wisten wel wie het waren.

Hahaha wat een leuke opmerking van je man I&C, zo ver fietsen anders!!
Oh, erg herkenbaar IkenCo; dat je kids lopen te jammeren tijdens het eten koken..Aaaaaaargh. Zijn hier ook de beroerdste momenten van de dag, al vanaf hun geboorte .

Heb jij hartritmestoornissen, dan? Lijkt me wel vervelend. Ik heb het heeeel soms, dat de boel op de loop gaat. Na een kwartiertje zakt het af, gebeurt het maaaanden niet weer en vergeet ik om dat eens goed te laten checken. Nu we het er zo over hebben..... moet ik mss toch maar eens laten doen. Maar tja..... ergens ben ik dan ook weer bang dat er een heel circus losbreekt ofzo, en ik operaties, onderzoeken, veel medicijnen enz. moet ondergaan. Tssss.... ben je volwassen, blijk je stiekum toch nog een klein kind te zijn :( .

Indian... brrr. Van je vriendin wist ik; lijkt me echt een (bijna?) traumatische ervaring in je jeugd. Wat een klap.

Opa van ventje is natuurlijk ook hartstikke sneu, maar op een bepaalde manier wel natuurlijker....

Is Madelief vandaag alweer 1 jaar geworden?!?!?! Jeeetje! Van harte gefeliciteerd dan, Merel! Had ze het een beetje in de gaten dat ze jarig was?

Jahaaa.... da's inderdaad een voordeeltje van in een uithoek van Ned. wonen.... Je hebt hier een mooi huis voor de prijs van een fietsenschuur in het westen des lands .

Verder zijn er ook veeeele nadelen .

Hmmm..... ik ben blij dat het volgende week vakantie is. Sophie loopt echt op haar tandlees. Snel boos, huilerig, moe, vind vanalles opeens weer eng, slaapt beroerd enz. Nog eeeeeventjes doorbijten.
SJeetje, Indian, ik lees dus nu pas je laatste brichtje. Men, wat zal dat een klap gegeven hebben. 3 zulke jonge mensen uit het leven weggerukt. Vriend van jouw vriendin zal het ook niet makkelijk hebben gehad.....
Jeetje zeg Indian, wat heftig. Ik ben op die leeftijd een van mn beste vrienden kwijtgeraakt. Dat is op zo'n moment toch een van de eerste sterftes die je zo hard raken he.

Xop, ik heb het een paar jaar geleden laten controleren. Ik wist al dat er iets was. Na inspanning, zoals een pittige spinningtraining, was ik echt ziek. Toen iemand in nabije omgeving zo ineens omviel, werd ik toch bang en zette ik mij over de zh angst heen.

Terecht bleek, want heb 2 1/2 jaar in het zh gelopen. Veel onderzoeken en controles gehad. Ik heb medicijnen, maar de bijwerking is dat ze mijn bloeddruk verlagen. Die is al normaal, dus met de verlaging voel ik me ook echt beroerd. Aangezien de hartritmestoornis een goedaardige is, ik kan er niet dood van gaan, kies ik ervoor om ze te doorstaan. Ik kan geopereerd worden, dan branden ze t stukje in mijn hart weg wat t veroorzaakt. Maar van dat idee krijg ik t echt spaansbenauwd.

Jasper gaat zo voor t eerst uit logeren. Bij neefje en nichtje. Bij opa's en oma's had hij al vaker gelogeerd.

Ben benieuwd of ze aan slapen toekomen ha ha.
xop, madelief loopt, is nog niet jarig
nee madelief is de 5de jarig (van nov.)

Ja was echt wel een shock toen. Kwam op school aan, en iedereen had gehoord dat er 3 jonge mensen waren overleden uit mijn woonplaats, maar niemand wist of ik het was, dus vele schoolvriendinnen waren blij mij te zien, kwamen mij omhelzen. Maar ik kon dat op dat moment niet handelen en werd kwaad en duwde iedereen weg en liep zelf ook weg (weg van het groepje vriendinnen)

Gelukkig hadden ze er begrip voor.

Ja idd van een opa is het wel "natuurlijker" Alhoewel hij door een operatie fout (eerder) is overleden. Ze hadden zijn slokdarm geperforeerd tijdens een long operatie. hij had geen echte slokdarm meer, want al ooit slokdarmkanker gehad, dus de maag opgetrokken (ofzoeits vertelde de moeder mij)

I&C da's ook eng hoor, vind het ook een enge gedachte.

Zou eht de kwaliteit van leven verbeteren voor jou of maakt het weinig verschil?

Spannend, ben benieuwd hoe Jasper het vind.

Ja volgens mij kom ik er ook bijna elk jaar op terug rond deze tijd van mijn vriendin. Het ongeluk heb ik wel ooit beschreven maar da's al lang geleden.

Oh da's ook eng Xop.

Misschien toc even de moet verzamelen en laten checken.
Oh, Madelief loopt! Ha, nou, dan is naast Madelief, Merel ook nog niet jarig . (Tenminste, ik vond dat echt een handenbindertjes-periode..... Ze waggelen overal heen, en je moet continue opletten waar ze zijn en wat ze doen. Maar ook zooooo schattig zo'n waggelend luierkontje...)

I&C, vriendin van mij had het ook, maar bij haar was het wel gevaarlijk. Zij heeft die cellen die de boel verstoren wel weg laten branden, maar vond het inderdaad geen prettige operatie. Maar goed, zij had geen keus.

Blerk, ik ben nu alweer zat van de regen.
GM allemaal

dadelijk stoofpeertjes maken, mmm lekker.

Had eergister op het werk voor het eerst in mijn leven rijstenpap gemaakt, was nog goed gelukt ook!! Met kaneelappeltjes.

Die waren lekkerrrrr.

Appeltjes schillen en in plakjes snijden, bruine bastaardsuiker en kaneel (weet zo snel de precieze hoeveelheden niet meer)

Beetje boter in de pan, de appeltjes met de bastaardsuiker en kaneel erin en 5min, oplaten staan. HeelrijK!!
wauw, heb ook een keer uggs gekocht, heb ze vanmiddag binnen gekregen.

Zijn kei gaaf en zitten goed!! Wel ff wennen, in de zin van, heb bijna altijd steunzolen in mijn schoenen......

Heb de kensington genomen.

Nou ben er weer vandoor, nog 1 dagje en dan (eindelijk) herfstvakantie hier
Poeh Indian, doe maar duur, nieuwe Uggs!

Een vriendin van me is er dol op en koopt ze ook altijd ondanks de hoge prijs. Ik vind ze er zelf niet uitzien, maar ieder zijn smaak.

Hier zowat een hartverzakking bij het zien van de offerte voor de badkamer! En de ellende is dat het gewoon moet gebeuren. En als alles meezit, al begin november. Alle reserve's maar aanspreken. En ik probeer ook nog een deel terug te halen via de inboedelverzekering. Gooi het op een scheurtje in een van de waterleidingen. In de hoop dat ze in inder geval de kosten van de loodgieter vergoeden en een deel van de tegels. Waar betaal ik anders al meer dan 10 jaar inboedelverzekering voor.

Wat zijn jullie allemaal bang om kleur te gebruiken, zeg!

Gewoon doen, geeft echt een super effect.

Door het zien van die rekening had ik direct geen honger meer en heb weinig gegeten vanavond.

Gisteren met Emdin naar circus Renz geweest. Hij heeft genoten en we kregen wel waar voor ons geld, want de show duurde ruim 2,5 uur.

We waren pas gisterenavond om 20.00 uur thuis. En daarna ben ik nog wezen salsadansen.

Nog 1 dag werken en dan heb ik lekker weekend. Ik kijk er nu al naar uit, want ben best moe.
Ik sluit me aan bij Q mbt uggs. Ik kan ze echt niet mooi vinden, maar inderdaad ieder zn eigen smaak

Ik heb ook genoeg dingen die anderen niet mooi vinden.

Q, niet een kwestie van niet durven. Heb in ons eerste huis wel veel kleur gebruikt en was t na een half jaar helemaal zat.

Huizen daarna neutrale tinten gebruikt en dat ben ik nooit zat geworden.

Zo, dat duurde nogal, leuk zeg t circus!

Xop, heb wel lang in dubio gestaan, omdat t wel heel naar is als ik een aanval heb. Ben ook wel eens op de eerste hulp beland.

Maar de risico's van de operatie wilde ik nog niet nemen. Als t verergert zal ik t wel laten doen of als t toch een slechte vorm zou zijn.
Ben/was er niet dol op, maar kwam ze tegen, vond ze lekker lomp eruit zien. Zitten heerlijk.

Hier ook wel wat kleur in huis, woonkamer is, uh tja hoe noem ik die kleur, lijkt op mint, blauw, geen idee.

Balen Q, dat de rekening zo hoog was. Idd probeer het terug te halen ergens.

Leuk circus Renz.
Uggs..... sja. Sommige modellen zijn niet mijn smaak, maar er zijn zeker ook wel modellen die ik mooi kan vinden! Heb niet gekeken hoe die van jouw eruit zien, Indian, dus daweetikdanweernie. Maar volgens mij heeft Merel ook eens een plaatje van een paar het topic opgegooid, die ik toch wel erg mooi vond.

Uggs zijn natuurlijk wel heeeeeerlijk warm en comfortabel!

Zelf loop ik eigenlijk altijd op hakken, dus mijn laarzen moeten ook hakken hebben. Enige wat ik zonder hakken heb zijn ballerina's. Dus voor mij is Ugg geen optie .

Snap het, I&C. Is een beetje wikken en wegen wat opp dat moment het zwaarst voor je weegt. Aanvallen zijn idd ook erg naar, maar tja.... operatie is ook niet zonder risico's.

Q., in ons vorige huis hadden we ook veel kleur; in ieder geval nergens wit! Vond ik zo saaaaaai. Hahaha, en toen we dit huis kochten......... hebben we alleen maar hoogglans wit door het hele huis aangebracht . Zelfs het behang is beneden overal gewoon .... wit. Maar dit huis heeft heel veel tierelantijntjes in al het hout, is behoorlijk sfeervol van zichzelf en we hadden echt het idee dat het een veel te drukke toestand zou worden als we weer volop met kleur aan de slag zouden gaan.

De bovenverdieping is trouwens wel helemaal met witte verf, maar verder zijn de behangetjes enzo juist weer erg druk en met veel kleur. De kids hebben Pip-behang (en alles erg roze/rood) en wij hebben oud-engels boemetjes behang in de slaapkamer.

Maar gek genoeg durf ik het dus met keukens en sanitair niet zo goed aan, om veel kleur te gebruiken. Terwijl ik het in de winkel of bij anderen (zoals bij jou) dus wel mooi vind .

Zoooo.... nog even en we heben herfstvakantie! Heeeeerlijk. Een tijdje terug had ik zomaar een middag/avond niets te doen, en ik merkte dat ik eigenlijk niet wist waar ik met mijn tijd heenmoest. Ik kon me gewoon niet goed ontspannen, zeg maar. Ik schrok daar echt van, en bedacht me dat dat soort dingen het begin zijn van burn-outs enzo. Dus heb ik een aantal dagen vrij genomen en me voorgenomen om de boel de boel te laten en gewoon even lekker van de vakantie te genieten samen met de kids. Even weer leren hoe je je ook alweer ontspant!!
nou lekker gaan genieten Xop.

Grrr krijg ik ent weer ene brief van het UWV, mag ik weer even op en neer komen (enkele reis is bijna 1uur)

Weer bij die arts, terwijl hij had gezegd dat ik pas in aug 2011 terug hoefde te komen, maar die andere ei***l die 2weken terug belde zal het wel weer nodig gevonden hebben.

Snappen ze nou echt niet dat ik niet voor mijn lol zo weinig werk....zou zo graag meer willen werken, ook qua inkomen is dat stukken plezieriger.
Hoi!

Q je badkamer klinkt goed! En een beetje als onze badkamer. Wij hebben grote zwarte tegels op de vloer (mooi, maar helaas zie je er veel op), grote witte tegels op de muren en de rand van de douchebak, de badrand en de achterkant van de wc met rood/geel/oranjemozaiektegeltjes. Ik vind het nog steeds zo mooi! Balen dat de offerte tegenviel. Ik heb eht geluk (of nou ja, geldtechnisch heb ik geluk, ik zit dus wel in een klushuis) van een handige vent. Hij heeft samen emt mijn vader de badkamer gedaan.

Pips, wat schrikken van je man zeg. Bah.

I&C jijhebt dus ook last van hartritmestoornissen (Dat was get toch?). Mijn oma ook, zij heeft er pilltjes voor. Maar misschien komen datdan ergens anders vandaan. Lijkt me heel vervelend. Ik heb zelf wel eens dat het lijkt alsof mijn hart een slag mist en dat is al zo irritant. Hoe vond Jasper het logeren?

Indian, ik snap dat je er van baalt dat je weer naar het uwv moet, amar op zich is het toch logisch dat ze je af en toe willen zien om te horen hoe het met je gaat?

Wat voor werk doe je ook al weer?

Ik ga Uggs trouwens steeds leuker vinden. Vroeger () vond ik ze zo lelijk, maar nu vind ik ze best leuk eigenlijk. En ze lijken me zo heerlijk zitten!

Xop, lekker een paar dagen vrij. Man heeft dat nu ook dat ie niet meer niks kan doen. Inderdaad gevaarlijk, dus hij moet van mij eigenlijk ook verplicht lummelen . Ik heb natuurlijk het geluk dat ik in de schoolvakanties altijd al vrij ben. Voor ons zit de herfstvakantie er al weer bijna op.

Hier hadden we een leuke ochtend. Eerst met een vriendin en haar 2 kinderen naar de kinderboerderij geweest. daarna heb ik voor iedereen pannenkoeken gebakken. Bojan ligt lekker op bed, Milena ligt op de bank tv te kijken en ik zit te internetten. Lekker relaxt dus
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
hai dames,

Ik ben jullie echt niet vergeten hoor!

Ik merk dat ik er gewoon niet aan toe kom, *schaam*

Anyway., ik heb wel UGGS! heerlijk pantoffelachtig lopen. Nu bezig met paar nr 3, heel fijn, je hebt ze in vele soorten en maten.

Mmmm zal proberen wat vaker langs te komen, want om nu een rijtjes post te doen wordt wel een erg lange met wat jullie allemaal mee maken. een paar zien me wel op Hyve. Ik twitter en dat komt dan op Hyve dus jullie zijn een beetje op de hoogte.

Gister een wortelkanaal behandeling gehad, ging prima. Dus geen centje pijn mee.

Madelief loopt bijna los, ze steekt nu over, dus 2 stapjes los. En ze komt zelfstandig tot staan zonder steun, dus zal echt niet lang meer duren denk ik. Ze is heel petit en schattig, daarom is het ook een heel apart gezicht, zo'n klein babietje al bijna lopen

Valentijn gaat ook goed, hij is nu met papa naar de film, een mannenmiddagje.

Gister had hij zijn eerste partijtje bij een vriendje, wat gaat het snel dan! De hele week allemaal leuke dingen gedaan. 2 nachtjes bij oma, oma nachtje hier. Dagje Plaswijckpark, daar hebben ze nu haloween, dus sminken, heksenbezems maken etc. Dagje film, dagje partijtje. En as zondag gaan we naar Duinrell, dan komt oma op Madelief passen en kunnen wij lekker met Valentijn de hort op.

Ik ga nu weer ff wat doen, maar ik beloof beterschap! Ik zou jullie niet snel in de steek laten hoor! Realiseer me net dat ik al meer dan 5 jaar op dit topic schrijf, ooit met Frans, Indian, Juultje en Pips gestart. Wel bijzonder he?

Wanneer gaan jullie meeten? Ik zal proberen aan te sluiten, lijkt me wel weer eens leuk!
ja dat weet ik en snap ik ook goed Frans.

(laat ik dit maar weer wissen...)

Leuk die bijna lopende Madelief.

Dat zat ik van de week ook te dneken Merel, datw e al 5jr samen schrijven.....lange tijd!!

Hier nu vakantie...maar zie weinig meet opties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven