Halloween avatars!!

19-10-2010 10:47 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
















Plakt u verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzoo schreef op 19 oktober 2010 @ 11:00:

[afbeelding]



[afbeelding]Die laatste is echt mooi, mag ik?
Alle reacties Link kopieren
Deze is ook cute:



Alle reacties Link kopieren
quote:berbke schreef op 19 oktober 2010 @ 11:09:

[...]





Hier ben ik het helemaal mee eens, het is niet grappig en zeker niet cynisch.

Ik vind het gewoon onnodig provoceren.Mee eens. Op die manier kan je ook niet verwachten dat angels dit zomaar van zich af laten glijden. Ik vind het best persoonlijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:BadAss schreef op 19 oktober 2010 @ 11:05:

[...]

Ik heb geen angelhaat.
quote:BadAss schreef op 19 oktober 2010 @ 11:05:

[...]

Eens, zie mijn inzending.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is gesloten, wegens het provocerende karakter.

Waarschuwingen en bans kunnen per email verwacht worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven