Halloween avatars!!
dinsdag 19 oktober 2010 om 11:11
quote:berbke schreef op 19 oktober 2010 @ 11:09:
[...]
Hier ben ik het helemaal mee eens, het is niet grappig en zeker niet cynisch.
Ik vind het gewoon onnodig provoceren.Mee eens. Op die manier kan je ook niet verwachten dat angels dit zomaar van zich af laten glijden. Ik vind het best persoonlijk.
[...]
Hier ben ik het helemaal mee eens, het is niet grappig en zeker niet cynisch.
Ik vind het gewoon onnodig provoceren.Mee eens. Op die manier kan je ook niet verwachten dat angels dit zomaar van zich af laten glijden. Ik vind het best persoonlijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven