Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gffr, niet leuk zo druk hier. Kom niet eens aan forum toe. Gekkenhuis.

Goed van je Bam, dat je zelf al naar logopedie bent gestapt!

Oooh, warme appeltjes en bananen uit Actifry, klinkt heel erg lekker (en schattig ook, op schoolo met z'n allen er omheen!)...

Geen lootje gezien nog. Zal even alle mailadressen checken voor de zekerheid.
Bam, wij zeggen gewoon logo hier. Succes ermee!

Buro aangedaan. Ruim 7 kg schoon aan de haak!

Hij heeft de hoofdomtrek van CG op 2 jarige leeftijd!

Poeh..

En ik krijg net een foto binnen van vriendin die bevallen is. Ze heeft een dochter met exact dezelfde naam als Meetje! Leuk he.

Ik zou bijna weer voor een baby gaan nu ik weer zo zie..
quote:compu schreef op 19 oktober 2010 @ 15:34:

Bam, wij zeggen gewoon logo hier. Succes ermee!

Buro aangedaan. Ruim 7 kg schoon aan de haak!

Hij heeft de hoofdomtrek van CG op 2 jarige leeftijd!

Poeh..

En ik krijg net een foto binnen van vriendin die bevallen is. Ze heeft een dochter met exact dezelfde naam als Meetje! Leuk he.

Ik zou bijna weer voor een baby gaan nu ik het weer zo zie..
Zoek het verschil.
Star heeft ondertussen 2 weken vrij... Die gaat een hoop tijd overhouden . Nog iemand zin in visite??? Ha ha ha. Nou ja, gelukkig hebben we de groep nog

vergadering
Waaaaaaattt? Dezelfde naam als Meetje? Tsskk, naapert!
Waaaaaaattt? Dezelfde naam als Meetje? Tsskk, naapert!
Ow joh, ik al denken hoe kan die nu al herfstvakantie hebben. Wat's nou weer gebeurd?

Iemand de zus van Michael nog gezien lately?
Nee die zal binnenkort wel weer boven komen drijven.

Die komt maar sporadisch langs!
Hel, lootje is naar je werk gemaild. Nog een keertje daar naar toe mailen of liever naar een ander mailadres?

Compu, leuk een baby! Met een mooie naam.

Bam, succes morgen bij de logopediste. Spannend.

Naatie, lootje inleveren!
komt goed hoor!
Goedeavond!

Jin en Hel, hartstikke bedankt voor de lieve kaartjes met cadeautjes

Het ging beter, geen astma-aanvallen meer. Maar nu voel ik weer die bekende druk op mijn borstbeen en had het weer 2x benauwd vandaag. Ik hoop niet dat het allemaal weer opnieuw begint.....

Voor mijn darmen heb ik Yakult gekocht, dat werkt zeker.

Tim is nog zeker 5 nachten in de week wakker. Dat hakt er nog steeds in. Lianne heeft een tijd heel slecht geluisterd, Tim was tegendraads. Tel maar op en ik ben gaar 's avonds.

Compu, ik zit aan het alternatieve circuit te denken.

Ik ben een keer naar de homeopaat geweest na langdurig overgeven. Dat ging over, maar de vermoeidheid bleef. Binnen 2 maanden was ik totaal van mijn klachten af.

Oja, Vivasint. Ik sla dit jaar over meiden, maar wens jullie veel rijmplezier en lees ze graag na 5 december.

Lianne zit op zwemles. Ze vindt het hartstikke leuk.

M. is 2 weken geleden begonnen met de badkamer. Alles nieuw behalve het badmeubel. De muur is klaar, de vloer moet nog worden gevoegd, wc-inbouw is ook klaar. Morgen heeft M. weer een vrij woensdag en begint dan aan het plafond (panelen). Daarna de vloer voegen, douchecabine plaatsen, wc en rekjes etc. Ben er nu al blij mee, zo mooi wordt het :-)
Hoi Kokos. Je klinkt wel al een klein beetje beter dan vorige keer. Hopelijk gaat het alternatieve circuit voor je werken

Wat nu dan met Star?

Compu jouw vent is een flinke ivm met Aatje! Die was vandaag 6,2 kilo schoon aan de haak En 64,6 cm.
quote:bambino schreef op 19 oktober 2010 @ 09:23:

Het is normaal met 5 een algehele screening, motoriek, spraak etc. Volgens mij is dat op alle scholen!Hier ook iig.
Hai Kokos!

Het klinkt al een ietsje beter maar nog lang niet goed genoeg . Ik begrijp dat Tim niet alleen even kort wakker is? Dat sloopt je zeker. Dikke voor jou!
Ojee, straks heb je een modenaam gelanceerd, Suus!

Mooi gewicht Amalia. Lichter dan jouw jongens? Of vergelijk je niet?

Hij was vandaag erg onrustig, mocht na vaccinatie ook niet inbakeren. Nu heb ik het toch gedaan.. Eigenwijs he. Ik zal hem om de paar uur checken op koorts.
Kokos, ik zou zeker het circuit induiken. Vervelend om zo lang door te lopen met klachten toch.

Fijn zo'n badkamer. Ik heb er ook elke dag plezier van. Vooral de lekkere warme vloer!
Compu, ze is lichter dan de jongens. Ja ik vergelijk wel hoor

Oja dat inbakeren. Is idd alleen voor het geval hij koorts krijgt. Maar als je goed ademende doeken hebt loopt het wel los hoor. Je kan idd even op koorts controleren straks.

Ik ga er eens lekker vroeg in. Trusten!
Hai.

Amaal, je hebt een leuke avatar.

Suus, Tim is gisternacht 3x wakker geweest. Maar hij is nu erg verkouden. Meestal is het 1x in de nacht. Ik moet dan wel mijn bed uit, anders raakt hij overstuur. En dan val ik niet zo snel in slaap. Dank voor je

Compu, hi! Oja, dat ontbreekt nog bij ons: een verwarmde vloer. Nog meer te doen voor M.

Lijkt me wel lekker een verwarmde vloer hoor.
Trusten Amaal.

Kan het nog dan, Kokos? Neem aan dat de vloer als eerste gelegd is. Of komt er geen andere vloer? Dan ga je op een kruik staan.

Suus, kreeg net bericht dat Streep je Slank een Actifry Family (meerdere personen) verloot. Als je nou reageert en zegt dat ik (mijn volledige naam noemen! ) er zo ongelovelijk enthousiast over ben geweest naar jou.. Wie weet of het lukt.
Slaap lekker Amalia en bedankt voor de inbaker-geruststelling!
Compu, De vloer ligt al. Het ging bij ons eerst om de vervanging van het toilet. Toen zei M. dat hij een douchecabine wou (waar ik al een half jaar om loop te zeuren). Toen bedachten we dat we ivm de wc-ombouw de tegels dan ook maar gingen vernieuwen, gelijk maar een andere plafond en ja, dat kon er ook nog bij: een nieuwe radiator. Vandaar mijn reactie met een knipoog op jouw verwarmde vloer.

Dan wordt het toch een kruik

Ik ga ook. Goede nacht!
Dus het begon met het toilet haha. Uit de hand gelopen dus.

Nou, dan ga ik ook maar. Trusten!
Haha, zo blijft M. van de straat Kokos! Fijn te lezen dat het iets beter gaat, rot te lezen dat het nog niet heel erg goed gaat. .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven