Zwelling keel
woensdag 20 oktober 2010 om 12:31

woensdag 20 oktober 2010 om 12:50
Zelfs als ik nu zou kunnen zeggen; dat is een ontsteking (wat ik niet kan want ik ben geen huisarts en ik zie dat ding niet) dan zou je nog naar de huisarts moeten voor een antibioticakuur. Je komt er niet onderuit, denk ik. En dat is ook niet erg, want voor zoiets mag je echt wel naar een arts gaan.
woensdag 20 oktober 2010 om 12:56
quote:Debora schreef op 20 oktober 2010 @ 12:51:
Kan van alles zijn, maar is zeker een bezoek aan de huisarts waard. (Hangt er ook vanaf of je koorts hebt, nog andere klachten, of het pijn doet, etc... en dat vertel je hier allemaal niet)Ik zal inderdaad wat uitgebreider zijn
Voel me voor de rest op zich prima. Merk dat ik wel wat meer slijm heb, iedereen is wat snotteriger deze dagen. Maar weet niet of het daarmee persé te maken heeft. Ben de afgelopen tijd gewoon al veel naar de huisarts moeten gaan voor andere dingen dus je voelt je dan gewoon wat bezwaard dat je alweer daar naartoe moet.
Kan van alles zijn, maar is zeker een bezoek aan de huisarts waard. (Hangt er ook vanaf of je koorts hebt, nog andere klachten, of het pijn doet, etc... en dat vertel je hier allemaal niet)Ik zal inderdaad wat uitgebreider zijn

woensdag 20 oktober 2010 om 12:56
Wat ik me wel eens af vraag bij topics zoals deze: waarom die angst onterecht naar de huisarts te gaan? En waarom het grenzenloze vertrouwen in medeforummers dat zij jouw medische probleem zullen herkennen?
Echt, voor iedere scheet naar de huisarts gaan is niet nodig. Maar wel als je al zes dagen een onbegrepen zwelling hebt in je keel, achter je amandelen.
Echt, voor iedere scheet naar de huisarts gaan is niet nodig. Maar wel als je al zes dagen een onbegrepen zwelling hebt in je keel, achter je amandelen.