High Tea in Amsterdam

20-10-2010 13:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen wil ik gaan high-tea'en in Amsterdam met een vriendin. Nou ben ik wel redelijk bekend in de stad maar eigenlijk niet als het aankomt op plaatsen voor een lekkere high tea. Niet te duur, in de buurt van de binnenstad, gezellig zitten en ook niet onbelangrijk: we zijn allebei vegetariër dus als we een heel scala aan sandwiches met zalm enzo voorgeschoteld krijgen hebben we daar niet zoveel aan. Bij voorkeur willen we een geheel vegetarische high tea.

Ja, natuurlijk is er Google, maar ik zoek persoonlijke ervaringen. Heeft iemand suggesties?

Bedankt!
Bakkerswinkel op de Warmoesstraat, of Greenwoods op het Singel. Ik vond de high tea bij beide erg lekker en fijne locaties. En het lijkt me dat ze wel rekening zullen houden met vegetariërs.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Ik heb wel eens High tea gehad bij American hotel en bij het restaurant op de bovenste verdieping van die ene grote zaak in de Leidsestraat. Kan je over heel Amsterdam uitkijken. Ik kom zo nog wel op de naam.

Metz & Co heet het.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De Bakkerswinkel in de Warmoesstraat (maar die is misschien nog aan het verbouwen, check anders de website even) of Gartine bij het Spui zijn allebei lekker en gezellig.
[quote]CoffeePot schreef op 20 oktober 2010 @ 13:29:

Morgen wil ik gaan high-tea'en in Amsterdam met een vriendin. Nou ben ik wel redelijk bekend in de stad maar eigenlijk niet als het aankomt op plaatsen voor een lekkere high tea. Niet te duur, in de buurt van de binnenstad, gezellig zitten en ook niet onbelangrijk: we zijn allebei vegetariër dus als we een heel scala aan sandwiches met zalm enzo voorgeschoteld krijgen hebben we daar niet zoveel aan. Bij voorkeur willen we een geheel vegetarische high tea.

Ja, natuurlijk is er Google, maar ik zoek persoonlijke ervaringen. Heeft iemand suggesties?

Het "Hofje van Wijs", Zeedijk 43, zie website. Erg leuk en gezellig, zijn ook koffiebranders en thee-inkopers. Kun je meteen even bij een paar van die nieuwe mode-ontwerpers enz. binnenlopen.

quote]

Greenwoods aan het Singel 103!! Betaalbaar en ze hebben veel vega op de kaart staan, dus kunnen daar goed rekening mee houden. Doen!!
Hier trouwens antwoorden op dezelfde vraag een jaar geleden:

Waar in Amsterdam een leuke high tea?
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
quote:CoffeePot schreef op 20 oktober 2010 @ 13:29:

we zijn allebei vegetariër dus als we een heel scala aan sandwiches met zalm enzo voorgeschoteld krijgen hebben we daar niet zoveel aan.

Ik zou bij het reserveren nog wel even duidelijk aangeven dat je óók geen vis eet, om teleurstellingen te voorkomen.

Veel plezier.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Super, bedankt voor de tips allemaal! Ik forum nu op mijn mobiel maar ga vanavond de websites eens bekijken.
Amstel Hotel is ook leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven