dicotheek

20-10-2010 14:56 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet helemaal hier op zijn plek (vanwege leeftijd), toch de volgende vraag.

Zouden jullie je dochter van 12 naar een "echte" discotheek laten gaan als er een feest wordt georganiseerd voor 12 tot 15 jarigen.

Ik bedoel dus niet een buurthuis waar een paar discolampen hangen en een paar plaatjes gedraaid worden.
Ik zou zeggen: WEL gaan, NIET tot 1.00 uur blijven, zelf halen en brengen en van te voren goed bespreken wat er wel en niet mag van jou.
Het is zoals het is
Ligt eraan met wie ze gaat!

Ik was ook vrij jong toen ik naar feesten ging,

Maar ging met een vriendengroep die mijn ouders goed kende. Mijn vader kwam mij wel eerder halen, maar dat vond ik niet erg!

Ik was wel een makkelijke en eerlijke puber!
Ja ik ging ook al met mijn 12e. Het is toch van 12 tot 15?

En tot hoe laat is het?
O zie net 1 uur. Ja ik vind half 12 dan wel weer laat zat
Nee,vind het te jong.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
ja, van mij zou ze mogen. Misschien tot 1 uur, maar dat is aan jou. Overleg anders eens met ouders van haar vriendinnen.
Ik heb daar een verontrustende docu over gezien, over die feesten. Kan je niet eens een keer een kijkje gaan nemen op zo'n feest? Ik vind 12 eigenlijk wel te jong...
Ik vind 1 uur echt belachelijk laat. Echt van de zotte.

Maar goed, ik mocht nooit van m'n ouders dus ik ging stiekem. Houd dat dus ook in je achterhoofd.
1 uur vind ik niet te laat.

Of ze zou mogen hangt af van: of er alcohol geschonken wordt (zo ja dan nee), hoe het kind is (zowel qua volwassenheid en het type kind) en met wie ze gaat (vriendinnen van je dochter die je vertrouwt). Oja en het feest moet ook niet al te ruig zijn, maar als het al op de doelgroep 12-15 is afgestemd zal dat wel meevallen.

En ik zou haar + vriendinnen zelf willen ophalen (al is het om de hoek ).
quote:LaNeerlandaise schreef op 20 oktober 2010 @ 15:53:

Ik heb daar een verontrustende docu over gezien, over die feesten. Kan je niet eens een keer een kijkje gaan nemen op zo'n feest? Ik vind 12 eigenlijk wel te jong...Dat zal je kind fijn vinden; dat pa of moe meegaat......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou, dan ga je toch lekker mee?

Dat heb ik gedaan afgelopen zomer.

Nou was het een kinderdisco en mijn dochter is 7, dus erbij blijven was heel normaal.

Tegen het einde stond ik lekker te swingen met een heleboel andere ouders en de kinderen hingen aan de bar, misselijk van al het snoep en de spekkies die daar in grote bakken stonden..

"Mamaaaaa, gaan we nou? Ik wil naar huis!"

"Nee schatje het is nog niet afgelopen, mama is nog even aan het dansen, neem nog een spekkie"

Hahaha.

Ik vond het zelf erg leuk...

Maar ja, dat gaat je niet lukken op dit feestje denk ik,.

Ik zou haar wel laten gaan denk ik maar met goede afspraken en ophalen om half 12.
Nope, zou van mij niet mogen.

Ik ben ook vrij ongevoelig voor "ja maar pietje/marietje/klaasje mag wel."

Als ik pietje/marietje/klaasjes moeder zou zijn zouden zij ook niet mogen gaan.
Ja, dat vind ik echt.
Ja, die van mij mocht wel gaan.

teenage-party noemen ze het hier, wordt 1x in de maand georganiseerd.

Mijn puberT is 2x geweest, vind het geen zak aan, de muziek niet leuk en al die opgetutte meiden niet gezellig.

Pfff, even een hele opluchting voor moeders

Ze is nu 15 en taalt nog steeds niet naar discotheken.
Nee, ik vind 12 te jong en 1 uur te laat.

Misschien zijn tijden veranderd hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat daar je interesses al liggen op je 12e...
quote:LaNeerlandaise schreef op 20 oktober 2010 @ 15:53:

Ik heb daar een verontrustende docu over gezien, over die feesten. Kan je niet eens een keer een kijkje gaan nemen op zo'n feest? Ik vind 12 eigenlijk wel te jong...wat voor wantoestanden vinden daar dan plaats?
quote:NewWoman schreef op 20 oktober 2010 @ 16:11:

Nou, dan ga je toch lekker mee?

Dat heb ik gedaan afgelopen zomer.

Nou was het een kinderdisco en mijn dochter is 7, dus erbij blijven was heel normaal.

.Maar als twaalfjarige sta je dus écht zwaar voor gek met je moeder bij je.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
wat BGB zegt dus.

Overigens...toen ik 14 was gingen we altijd met een groepje meiden op zondagmiddag naar de disco. En dan gewoon aan het bier gaan hè. Dan liever een Friss-feest.
Echt niet mee gaan hoor!!!! Zeg dan nog gewoon liever dat ze niet mag.
Of je geeft haar de keuze, of niet of moeders gaat mee!

THE party squad komt ook, zegt dat genoeg....????
Heb je dat artikel nou al gelezen?
Nee heb geen Linda, heb

jij wel ervaring met fris feesten?
Ze zou dan evt. met een paar bekende meisjes gaan,....
Als mijn dochter van 12 in de brugklas zat dan zou ze naar een Frissfeest mogen in een echte disco. Maar niet tot 1 uur 's nachts.

Gelukkig is mijn oudste pas 5 en duurt het nog even. Eerst vrijdag maar eens naar K3!
Mijn dochter - 12, brugklas - is een paar weken geleden ook naar een Fris-feest geweest. Met een groep meiden die ik allemaal ken, dat wel! Netjes gehaald en gebracht door ouders, om 24.00 was het afgelopen. Ze vond het geweldig, er werd ECHT niet gedronken (het was er gewoon niet). Ook roken gaat niet lukken, omdat er geen stempels worden gegeven om vrij in- en uit te lopen. Eruit is dus eruit.

Ik heb wel duidelijk met haar afgesproken dat ze af-en-toe naar zo'n feest mag, maar zeker niet iedere maand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven