Ik durf niet..

20-10-2010 14:36 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gestopt met de nuvaring om erachter te komen of ik een regelmatige cyclus heb. Dat is nu 5 weken geleden. Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden, maar nu (woensdag) ben ik het nog niet. Wel al 5 dagen buikpijn. Eind van de week wil ik een zwangerschapstest doen, maar ik durf niet. Mijn moeder en zus hebben namelijk PCOS en ik ben heel erg bang dat ik het ook heb. Help.
quote:San1984 schreef op 20 oktober 2010 @ 14:36:

Mijn moeder en zus hebben namelijk PCOS en ik ben heel erg bang dat ik het ook heb. Help.@Elninjoo, of hier...
quote:Mac123 schreef op 20 oktober 2010 @ 15:10:

Dus je wilt weten hoe lang je cyclus duurt, maar hebt wel onveilige sex gehad omdat je een kindje wilt?

Wat wil je nou?

Ik wil graag weten hoe lang mij cyclus duurt, omdat PCOS bij mij in de familie zit. Daar wil ik op tijd achter komen.

Daarbij heb ik een kinderwens. Waarschijnlijk ben ik nog niet ongesteld, omdat ik eerst moet 'ontringen'. Ik hoop daarentegen heel erg op een zwangerschap. Moest het even delen.
Dan test je niet en heb je over een maand 9 wel duidelijkheid.

Kom op...ren naar de drogist en pies zo'n ding vol!
Wat men hier bedoelt is denk ik dat, als je je cyclus wilt uitvogelen, het slim is de eerste paar maanden met condoom te vrijen. Zo heb je geen wellus/nietus stress waardoor je overtijd kan zijn...

Maar succes met testen! Ik duim voor je!
Vanmorgen getest! 1 dikke vette streep NIET Zwanger. Ondertussen ook nog niet ongesteld geworden. Wel Heftige rugpijn. Sorry voor de negativiteit, zie het nu even niet zitten. X
TO relax. Je lichaam kan wel 6 maanden nodig hebben om weer in haar normale ritme te komen nadat je gestopt ben met de ring.

Maak je niet druk. Stress heeft een slechte invloed op de kans op zwanger worden.

Gewoon veel schieten, dan ist vanzelf raak.
I know.. Het is zo'n overstap van "misschien zwanger" naar "nog niet ongesteld".. Hopelijk heb ik wel gewoon een eisprong. Reactie van mijn vriend? "ah, mooi, dan kunnen we lekker vaak"
Je vriend heeft gelijk! Hou de lol erin. Rugpijn betekent misschien dat je menstruatie niet lang meer op zich zal laten wachten? Komt vast allemaal goed, geef het lekker wat tijd. Succes!
x
Voor de nuvaring ben ik 1,5 jaar niet ongesteld ivm anorexia. Toen ik 1x ongesteld werd ben ik begonnen met anticonceptie. Ik weet dus niet hoe mijn cyclus was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven