Ik durf niet..
woensdag 20 oktober 2010 om 14:36
Ik ben gestopt met de nuvaring om erachter te komen of ik een regelmatige cyclus heb. Dat is nu 5 weken geleden. Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden, maar nu (woensdag) ben ik het nog niet. Wel al 5 dagen buikpijn. Eind van de week wil ik een zwangerschapstest doen, maar ik durf niet. Mijn moeder en zus hebben namelijk PCOS en ik ben heel erg bang dat ik het ook heb. Help.
woensdag 20 oktober 2010 om 15:44
quote:Mac123 schreef op 20 oktober 2010 @ 15:10:
Dus je wilt weten hoe lang je cyclus duurt, maar hebt wel onveilige sex gehad omdat je een kindje wilt?
Wat wil je nou?
Ik wil graag weten hoe lang mij cyclus duurt, omdat PCOS bij mij in de familie zit. Daar wil ik op tijd achter komen.
Daarbij heb ik een kinderwens. Waarschijnlijk ben ik nog niet ongesteld, omdat ik eerst moet 'ontringen'. Ik hoop daarentegen heel erg op een zwangerschap. Moest het even delen.
Dus je wilt weten hoe lang je cyclus duurt, maar hebt wel onveilige sex gehad omdat je een kindje wilt?
Wat wil je nou?
Ik wil graag weten hoe lang mij cyclus duurt, omdat PCOS bij mij in de familie zit. Daar wil ik op tijd achter komen.
Daarbij heb ik een kinderwens. Waarschijnlijk ben ik nog niet ongesteld, omdat ik eerst moet 'ontringen'. Ik hoop daarentegen heel erg op een zwangerschap. Moest het even delen.
vrijdag 22 oktober 2010 om 08:41