3000+ deel 71 alweer

19-10-2010 10:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.

De plek waar lief en leed wordt gedeeld.

Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.

Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.

3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.

De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.

Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.

Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?

Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.

3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.

poll?

Totaal aantal stemmen: 17

ja (24%)
nee Geen stemmen
misschien (6%)
weetnie (12%)
mens doe normaal! (59%)
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
Oh wat leuk, dank je Hima!
quote:mocy schreef op 20 oktober 2010 @ 21:29:

Vin, kan je dan nog wel lekker tegen elkaar aan liggen, zonder dat je in de kier te glijden?Ja wij hebben daar geen last van. We kruipen gewoon op 1 bed. En die spleet vind ik behoorlijk meevallen en hebben we geen last van. De toppers (de dunne matrasjes die op de boxspring liggen) liggen een soort van vast op die dikke matrassen.
Egel, het probleem met mijn bed is het spiraal. Ligt al hardboard plaat in, 4 jaar geleden nieuw matras gekocht, maar volgens man komt het toch door die spiraal.
ff RL, tot zo
quote:Gravinnetje schreef op 20 oktober 2010 @ 21:29:

Fietsen kun je verleren hoor. Ik ben het serieus waar een keer verleerd......

Zie je wel! Zie je wel!!

Nu durf ik niet eens meer!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hola!
quote:himalaya schreef op 20 oktober 2010 @ 21:33:

[...]

Zie je wel! Zie je wel!!

Nu durf ik niet eens meer! Ik was 5........ Neem aan dat je toen je maagdenvlies nog had......
Vond het een leuk programma! Of vond ik Johnny leuk?

Ga volgende week nog een keer kijken.

Hoest hier?
quote:egelviva schreef op 20 oktober 2010 @ 21:30:

Oh wat leuk, dank je Hima!

Er zijn nog veel meer kortingcoupons, ik heb vandaag ook even ingeslagen bij de Appie. De rekening was 22 euro, ik hoefde maar 11 te betalen...

En daar wordt mijn vrekkenhartje blij van!

Hier staan ze allemaal:

http://gratis.startpagina ... deelcoupons-albert-heijn-(geldig-tm-31-oktober)#msg-12967048
Hima, veel plezier morgen. Japans is leuk, heb je dan ook zo'n kok die met zijn messen staat te goochelen aan je tafel?

Ik ga naar boven, nog even lekker lezen en dan slapen. Morgen nog een half dagje werken, 7.10 uur de deur uit. Gaaaaaap.
lekker koese Gravin
Oh, met Johnny zou ik ook wel weer eens willen leren fietsen!
Truste Graaf, je hoort nog wel hoe het geweest en wat de kok voor kunstjes deed.
Lekker pepernoten
Trustuh Vin.

Hima, Japans is zoooooo lekker. En het dessert, gewoon doen!
Bedankt voor die bakfeest coupons. Ik ga ze morgen even printen (heb geen printer hier).
Chooc, ben je nog wat wijzer geworden wb zorgboerderijen etc.?
quote:Gravinnetje schreef op 20 oktober 2010 @ 21:38:

Bedankt voor die bakfeest coupons. Ik ga ze morgen even printen (heb geen printer hier).Graag gedaan! Het is dat mijn leenkind glutenvrij moet eten, anders had ik me lekker met haar uit kunnen leven.
quote:mocy schreef op 20 oktober 2010 @ 21:37:

En het dessert, gewoon doen!

Ik ben gek op toetjes!

Heb zelfs wel eens in een restaurant eerst de toetjeskaart gevraagd, zodat ik kon zien of ik wel/niet een voorgerecht zou nemen...
Hima, ik lees ook het vrekkentopic. Heb vandaag ook die kortingsbonnen van AH en La Place uitgeprint.
Moos ik heb er 6 in de buurt gevonden. Kan maandag pas mijn traject begeleidster zien dus moet even wachten.

Fiets is er (weer) niet. Vrijdag zeggen ze. Duimen jullie mee? Wacht nu al 3 weken
Kreeg vandaag zo'n rare brief van de kinderen van de vrouw waar wij dit huis van hebben gekocht. Dat ze een aanslag hadden gekregen voor dit huis voor de ontroerend zaakbelasting en de rioolheffing van dit huis. Ze hadden er bezwaar tegen geschreven maar dat is afgewezen omdat de pijldatum 1 januari is. Dus wie dan eigenaar is van het pand moet voor het hele jaar betalen.

Zit er een begeleidende brief bij waarin ze schrijven dat ze het redelijk vinden dat hun moeder 2 maanden betaald en wij de rest. Ja doei! Dan hadden ze dat moeten vermelden bij de koop. Nou moet ik dus gaan reageren dat ik het hier helemaal niet mee eens ben. wat een gedoe.
Maar ladies ik ga naar bed. Wil morgenochtend naar zwemmen dus moet wel uit bed kunnen komen
Truste Chooc!
Ibi, je ava!!!

Das knap k.t zeg. Dat kan je er ook nog wel bij hebben..... sjonge, jonge.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven