De Koelkast

21-10-2010 01:05 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een poos geleden poste ik dat onze koelkast dood is, ik vroeg om ideen om voedsel koel te houden, ik wil even een upperdate geven onze koelkast is nog steeds zo dood als maar kan, maar goed shit happens.

Ik heb een aantal weken meegedaan aan therapie voor mensen met Fibryomalgie( bijt me niet op de foute spelling ik noem het altijd fybrio nog wat ), nu woont er een vrouw uit dezelfde groep toevallig in het verlengde van onze straat,van morgen kregen we over weer wat anders bericht en flitste weer een soort van flitslicht door mijn brain,en ik besloot om naar die vrouw te gaan om te zeggen dat ik niet naar therapie ging,nodigt ze me uit om gelijk ff een bakkie te doen,terwijl we dat aan het doen zijn komt het op het probleem koelkast en wat bleek ze had nog een tafelmodel bij haar in de schuur te hebben,en waar denken jullie waar het nu staat te pronken? , ja juist bij ons in the kitchen en ik ben zo onvoorstelbaar blij!!, nee we hoefden er niets voor te geven,wat enorm lief he

Dat wilde ik toch wel even met jullie delen
Wat een.vrolijk nieuws in deze regenachtige nacht!
Wat fijn

Hopen dat jullie er lang plezier van zullen hebben!
Goed he ik ben er zo gelukkig mee
quote:Petrokia schreef op 21 oktober 2010 @ 01:08:

Wat een.vrolijk nieuws in deze regenachtige nacht!Ha zal ik je nog wat leuks vertellen, op 20 oktober 2000 kwam mijn lief voor het eerst naar mij toe,en we zijn nooit meer zonder elkaar geweest
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 21 oktober 2010 @ 01:10:

Wat fijn

Hopen dat jullie er lang plezier van zullen hebben!Zal wel lukken al is het maar een maand, maar wat ben ik er blij mee!!
fijn!!!!
quote:meds schreef op 21 oktober 2010 @ 01:39:

fijn!!!!Leuk dat je keek , goed he ik kan niet in woorden uitdrukken hoe blij ik er mee ben
Fijn nieuws, geniet ervan (en die oude beestjes gaan nog wel eens flink lang mee).
He, wat fijn!
Wat fijn voor jullie! Zo kan iets kleins dat bij de een in de schuur staat, een ander weer heel blij maken.
Vind het altijd zo fijn om te zien dat er nog steeds mensen zijn die begaan zijn met een ander!

Superlief van d'r.

Toppie hoor, zo hou je dus je spul koud!
Wat fijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven