3000+ deel 71 alweer

19-10-2010 10:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.

De plek waar lief en leed wordt gedeeld.

Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.

Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.

3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.

De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.

Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.

Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?

Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.

3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.

poll?

Totaal aantal stemmen: 17

ja (24%)
nee Geen stemmen
misschien (6%)
weetnie (12%)
mens doe normaal! (59%)
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
AnneR
Luuntje, ik wil je plaatje terug!

en de ban voor Floor slaat nergens op
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik heb de ballenbak maar vast opgeruimd
Ff olifanten dames, ik zit met iets..

Dit is al de 2e keer sinds spiraal dat ik wakker word in een rood bed. Ben zo vreselijk ongesteld dat ik minimaal elke 2 uur een nieuwe (super) tampon in moet. Hiervoor (met pil) was dat dus absoluut anders. Was ik 'normaal' ongesteld. (Menstruatie is wel 7 dagen, dat is het enige dat niet veranderd is

Is dit wel ok? Of moet ik even naar de dokter? Help? (kan dus niet eens naar zwemmen )
Chooc, je vertrouwd het niet dus ik zou even met de dokter bellen
Dames?
Oh haha crosspost..
Heb al gereageerd chooc
Pop Gaat goed he
Lekker elkaar crossen, kunnen we goed

Ik ga ff bellen.. Ff overleggen idd..
Chooc, ff bellen, lijkt me iig erg vervelend

ik ben er vandoor, tot vanmiddag
Tot vanmiddag Roos!
Maffe Chooc
Maffe pop

Heb assistente gesproken, ze gaat overleggen met de arts. Word vanmiddag gebeld.

Ik ga nog ff liggen. Heb een tampon in en een boxershort van MM met een maandverbandje. Gelukkig kreeg ik laatst maandverbandjes bij de viva én de flair. Ik kan er ff tegenaan hihi.. (Ik lach wel maar voel me niet zo helaas..)

Tot later!
voor Appeltje.

En choco, lijkt me idd niet goed, maar je hebt al gebeld, duss
Zoooo, ik ben ook weer wakker. Nu maar eens even ontbijten, haren wassen en aankleden
Appeltje, vervelend dat je je zo naar voelt. Het ongezellige weer speelt ook niet mee, hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen
Lijkt me niet normaal Choco, dat je zo'n erge bloeding krijgt, ben benieuwd wat de huisarts zegt. Even afwachten dus maar
De rest allemaal een fijne dag
Oh, Pop, moet je straks nog even een leuk verhaaltje vertellen. Eerst even wat andere dingen doen hoor
wat een mooie tekst pop! thnx lieverd!
quote:apppel schreef op 21 oktober 2010 @ 10:19:

wat een mooie tekst pop! thnx lieverd!Ik meen het echt!
quote:josje37 schreef op 21 oktober 2010 @ 10:12:

Oh, Pop, moet je straks nog even een leuk verhaaltje vertellen. Eerst even wat andere dingen doen hoorJeej!
Chooc, toen ik stopte met de pil werd mijn ongesteldheid ook veel heviger dan ik gewend was.

Nee dames ik ben alweer maanden geleden weer begonnen dus geen kleine sokjes beginnen te kantklossen
Ik moet eigenlijk even naar de stad, het is lekker weer, maar toch heb ik iets wat me tegenhoud, stom he?

Ik denk dat ik weinig zin heb om onder de mensen te komen, tussen schreeuwerige etalage's, tl-verlichte winkels, massa's mensen, trage rijen voor de kassa..... niet helemaal goed voor je zen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven