Vanaf oktober 2010 - Bewust Kinderloos deel 2!
donderdag 21 oktober 2010 om 11:13
Op dit topic kunnen dingen verschijnen die andere forummers als kwetsend kunnen ervaren. Het zou prettig zijn als iedereen in z'n achterhoofd houdt dat deze, tenzij met naam en toenaam gepost, niet persoonlijk bedoeld zijn. Net als alle maandtopics over mensen met baby's (waar gekeuveld wordt over allerhande al dan niet gezamenlijke ervaringen) delen wij hier ook graag onze ervaringen en (harde) meningen. Dit topic is niet bedoeld om de discussie aan te gaan met mensen met kinderen/ kinderwens (al dan niet in de toekomst). Deze zijn hier uiteraard gewoon wel welkom. Bottomline: Leven en laten leven. Wel zo gezellig. Dat was namelijk mijn intentie.
Wie verwacht er ook in oktober 2010 en opvolgende maanden/jaren geen kinderen? Bij wie blijft het ook in ijzig stil in de onderbuik? Wie verwacht er niet op termijn in de poepluiers te zitten? En wie houdt er nog meer niet van gekir/gepruttel?
Wie wil er naast geen klapband op de snelweg, geen mexicaanse griep, geen puisten ook geen kinderen? Dit heb ik ergens van een ander topic
Deel hier je frustraties, heerlijk geslapen nachten en anticonceptievragen!
Welkom in deel 2 en happy new topic!
Wie verwacht er ook in oktober 2010 en opvolgende maanden/jaren geen kinderen? Bij wie blijft het ook in ijzig stil in de onderbuik? Wie verwacht er niet op termijn in de poepluiers te zitten? En wie houdt er nog meer niet van gekir/gepruttel?
Wie wil er naast geen klapband op de snelweg, geen mexicaanse griep, geen puisten ook geen kinderen? Dit heb ik ergens van een ander topic
Deel hier je frustraties, heerlijk geslapen nachten en anticonceptievragen!
Welkom in deel 2 en happy new topic!
donderdag 21 oktober 2010 om 11:30
Trouwens: had ik al verteld dat ik heel blij ben dat niet iedereen kinderloos is? een van de grote voordelen is dat het nu herfstvakantie is en ik zo door kan rijden naar mijn werk. Er is hier 's ochtends bijna geen kip op de weg! Hurray voor alle vakantie-mensen dus.
(en in de zomer is het ook al zo'n zaligheid, 6 weken lang gas kunnen geven)
(en in de zomer is het ook al zo'n zaligheid, 6 weken lang gas kunnen geven)
donderdag 21 oktober 2010 om 11:31
quote:viennas schreef op 21 oktober 2010 @ 11:30:
Trouwens: had ik al verteld dat ik heel blij ben dat niet iedereen kinderloos is? een van de grote voordelen is dat het nu herfstvakantie is en ik zo door kan rijden naar mijn werk. Er is hier 's ochtends bijna geen kip op de weg! Hurray voor alle vakantie-mensen dus.
(en in de zomer is het ook al zo'n zaligheid,
6 weken lang gas kunnen geven)woon jij zover van je werk dat je daarvoor 6 weken lang gas moet geven??
(en in de zomer is het ook al zo'n zaligheid,
6 weken lang gas kunnen geven)woon jij zover van je werk dat je daarvoor 6 weken lang gas moet geven??
donderdag 21 oktober 2010 om 11:31
Oh ik wil ook in de lijst.
Ik wist niet eens dat dit topic bestond.
Even voorstellen: vrouw 44 jaar, bewust kindvrij.
Ik weet mijn hele leven al dat ik geen kinderen wil, dus gesteriliseerd. Mijn man heeft er 2, maar die zijn volwassen en wonen niet hier.
Man is ook geholpen, dus geen risico op tweede leg hier.
Ik ben tegenwoordig wel (ongevraagd) omgeven door babies. Mijn buurvrouw heeft er eentje van 9 maanden, mijn beste maatje een van 5 maanden en mijn (stief)dochter moet in december bevallen.
Ik vind er nog steeds niks aan, ik ben alleen maar dolgelukkig met mijn besluit er nooit aan te gaan beginnen, geen rammelende eierstokken, geen spijt, helemaal niks.
Mag ik nou meedoen hier?
Ik weet mijn hele leven al dat ik geen kinderen wil, dus gesteriliseerd. Mijn man heeft er 2, maar die zijn volwassen en wonen niet hier.
Ik ben tegenwoordig wel (ongevraagd) omgeven door babies. Mijn buurvrouw heeft er eentje van 9 maanden, mijn beste maatje een van 5 maanden en mijn (stief)dochter moet in december bevallen.
Ik vind er nog steeds niks aan, ik ben alleen maar dolgelukkig met mijn besluit er nooit aan te gaan beginnen, geen rammelende eierstokken, geen spijt, helemaal niks.
Mag ik nou meedoen hier?
donderdag 21 oktober 2010 om 11:40
quote:teleguppie schreef op 21 oktober 2010 @ 11:31:
Mag ik nou meedoen hier?Welkom!
Mag ik nou meedoen hier?Welkom!