stoom krulset
dinsdag 19 oktober 2010 om 15:09
Ik had een stoomkrulset, had want helaas heeft hij het dit weekend na jaren trouwe dienst begeven. Ik was echt heel erg blij want hij gaf vooral mooi volume met wat slag zonder gelijk een hele stijve coupe te creëren. Hij was ook erg makkelijk in gebruik.
Maar ik heb me nu suf gezocht op internet naar iets dergelijks maar ik kan het niet vinden. Wel een carmenset maar die heb ik al en geeft tocht niet hetzelfde effect.
Wie oh wie weet een goede oplossing hiervoor... Ik zou er echt heel blij mee zijn.
Maar ik heb me nu suf gezocht op internet naar iets dergelijks maar ik kan het niet vinden. Wel een carmenset maar die heb ik al en geeft tocht niet hetzelfde effect.
Wie oh wie weet een goede oplossing hiervoor... Ik zou er echt heel blij mee zijn.
donderdag 21 oktober 2010 om 16:01
plompiedom, hij krult anders dan een carmenset, minder stijfjes zeg maar, zorgt vooral voor heel veel volume en slag. Ik was er echt heel erg blij mee.
Marktplaats gaat denk ik niet meer lukken, ik sta op het punt om te emigreren. Maar wel bedankt voor het zoeken. Ik ga in mijn nieuwe land wel weer op zoek.
Marktplaats gaat denk ik niet meer lukken, ik sta op het punt om te emigreren. Maar wel bedankt voor het zoeken. Ik ga in mijn nieuwe land wel weer op zoek.