Vreemd ding bij de spuitzak van Ikea.
donderdag 21 oktober 2010 om 16:42
Hallo!
Ik heb laatst een spuitzak bij de Ikea gekocht en daar zat een boog bij waar ik een ijzeren draadje tussen kan spannen op verschillende hoogtes.
Nu weet ik eigenlijk niet waar het voor dient, haha!
Wie weet dat wel?
Ik heb laatst een spuitzak bij de Ikea gekocht en daar zat een boog bij waar ik een ijzeren draadje tussen kan spannen op verschillende hoogtes.
Nu weet ik eigenlijk niet waar het voor dient, haha!
Wie weet dat wel?
anoniem_113748 wijzigde dit bericht op 21-10-2010 17:41
Reden: spRuitzak haha.
Reden: spRuitzak haha.
% gewijzigd
donderdag 21 oktober 2010 om 16:47
donderdag 21 oktober 2010 om 16:50
donderdag 21 oktober 2010 om 16:57
PRODUCTINFORMATIE
Belangrijkste voordelen
Designer
Afmeting gemonteerd Zelf monteren
MilieuGoed om te weten
Inhoud: decoratiekam (13x13 cm), taartverdeler (lengte 31 cm, hoogte 11 cm), 2 spuitzakken en 6 spuitmondstukken (diam. 2 cm, hoogte 3 cm).
Belangrijkste voordelen
Designer
Afmeting gemonteerd Zelf monteren
MilieuGoed om te weten
Inhoud: decoratiekam (13x13 cm), taartverdeler (lengte 31 cm, hoogte 11 cm), 2 spuitzakken en 6 spuitmondstukken (diam. 2 cm, hoogte 3 cm).
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
donderdag 21 oktober 2010 om 16:58
quote:borderwalk schreef op 21 oktober 2010 @ 16:54:
van de ikeasite:
[afbeelding]
Goed om te weten
Ik had het goed, ik had het goed Wat heb ik nu gewonnen?
Wist niet dat ze die bij ikea hadden, moet er snel weer eens heen!
van de ikeasite:
[afbeelding]
Goed om te weten
Ik had het goed, ik had het goed Wat heb ik nu gewonnen?
Wist niet dat ze die bij ikea hadden, moet er snel weer eens heen!
donderdag 21 oktober 2010 om 17:10
Opmerking van mijn vriend toen ik vroeg of hij het wist (hij is bakker): geen idee, dat hoort dus niet bij een spuitzak. Hij is over de ikea dingen ook niet erg tevreden, voor als hij thuis iets op moet spuiten haalt hij ze bij de macro op het pasje van m'n ouders (geweldig, een pa met een eigen zaak ). De groene zijn het beste had ik van hem begrepen.
donderdag 21 oktober 2010 om 17:12
quote:Happy_ever_after schreef op 21 oktober 2010 @ 17:05:
By the way, ik had die spuitzak ook gekocht en wilde er slagroom mee spuiten. Dat ging echt voor geen meter, de zak lijkt wel 'door te lekken' waardoor de hele buitenkant nat wordt tijdens het spuiten. Jullie ook dezelfde ervaring?
Toen ik net even aan het googelen was kwam ik die reactie ook veel tegen:
"die spuitzak van Ikea heeft geen vetvrije laag. Dat is gewoon een zakje van een of ander dun synthetisch materiaal dat inderdaad hartstikke snel vieze handen geeft omdat het spuitspul erdoorheen sijpelt. Die heb ik heeeel snel richting prullenbak laten gaan"
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... p?id=85640
By the way, ik had die spuitzak ook gekocht en wilde er slagroom mee spuiten. Dat ging echt voor geen meter, de zak lijkt wel 'door te lekken' waardoor de hele buitenkant nat wordt tijdens het spuiten. Jullie ook dezelfde ervaring?
Toen ik net even aan het googelen was kwam ik die reactie ook veel tegen:
"die spuitzak van Ikea heeft geen vetvrije laag. Dat is gewoon een zakje van een of ander dun synthetisch materiaal dat inderdaad hartstikke snel vieze handen geeft omdat het spuitspul erdoorheen sijpelt. Die heb ik heeeel snel richting prullenbak laten gaan"
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... p?id=85640
donderdag 21 oktober 2010 om 17:45