Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik voel me niet op mijn plaats gezet, dat maak jij ervan.

Ik wil dan alleen niet mee doen als er dat soort regels gelden, dat mag toch?
quote:bambino schreef op 21 oktober 2010 @ 18:49:

Wil ook wel even toelichten waarom. Tegenwoordig schijn je niets meer spontaan te kunnen doen en dat vind ik jammer.

Ik vind dat het geen moeten moet zijn maar dat het wel moet kunnen als je er iets kleins bij doet. Ik vraag me af waar het dan om gaat. Je stopt er toch geen kado bij van 50,- voor het kind, het gaat om kleine dingetjes, als er al iets bijgevoegd wordt.

En ik ken mezelf goed genoeg om me toch niet aan die regel te houden, want ik vind het leuk om spontaan dingen te doen, en niet te denken, oja ik moet eerst even 10 regels af om te kijken of deze regel er tussen staat.

Nou dan is voor mij het hele spontane van dit sintgebeuren ervan af en heb ik er gewoon geen zin in.Eens met Bam.
quote:Suze02 schreef op 21 oktober 2010 @ 19:02:

[...]

Nogmaals, ik ben het met je eens hoor. Maar das toch nu geen reden om je zo op je plaats gezet te voelen? Jij weet toch ook dat Jin het heus niet verrot bedoelde?Nou ja Bam staat er tot nu toe alleen in en dan een paar keer hi hi Bam de stand is nu ..., kan me voorstellen dat dat wel even verkeerd schiet bij haar.
quote:bambino schreef op 21 oktober 2010 @ 19:04:

ik voel me niet op mijn plaats gezet, dat maak jij ervan.

Ik wil dan alleen niet mee doen als er dat soort regels gelden, dat mag toch?Dat is inderdaad prima. Maar eerlijk gezegd voel ik me er nu dus wel ongemakkelijk bij. Maar goed, dat zal mijn need to please wel zijn.
Ze staat er niet alleen in. Ik vind het ook allemaal best en snap überhaupt niet dat het een discussie moet zijn maar goed...
Wow dames. Ik voel me nu heel erg vervelend.

Ik had het spontaan bedacht om één lijn te trekken. Niet omdat kinderen niet spontaan verwend mogen worden oid. Doe wat je wilt. Dit was de laatste keer sinterklaas voor mij. Ik heb niemand willen passeren oid. Ik heb Bam er nog over gemaild en het is echt niet onaardig bedoeld. Ik voel me nu behoorlijk klote.

Fijne avond.

Ik ga voorbereiden voor de kita voor morgen.
Nou de laatste stand was 4 - 1 Suus, dat bedoelde ik met er alleen in staan. Kan me voorstellen dat dat niet leuk op haar overkwam.

Dus voel nu even dat ik voor haar op moet komen, want ik weet gewoon dat ze dit niet leuk vindt en dat is niet de bedoeling van iets gezelligs lijkt me.
anoniem_40128 wijzigde dit bericht op 21-10-2010 19:13
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:latoya schreef op 21 oktober 2010 @ 19:09:

[...]

Nou ja Bam staat er tot nu toe alleen in en dan een paar keer hi hi Bam de stand is nu ..., kan me voorstellen dat dat wel even verkeerd schiet bij haar.

Ik weet zeker dat Jinny dat niet onaardig bedoeld. Niemand bedoeld het onaardig.

Laten we het gewoon zo houden zoals het was, en dan afspreken dat niemand zich anders hoeft te gedragen dan voorgaande jaren en dat dat prima is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, ik zeg ook niet dat Jinny dat onaardig bedoelt, hell, het is zelfs heus grappig, maar het KAN verkeerd overkomen en gezien de reacties van Bam, nou ja, vul maar in.
quote:latoya schreef op 21 oktober 2010 @ 19:09:

[...]

Nou ja Bam staat er tot nu toe alleen in en dan een paar keer hi hi Bam de stand is nu ..., kan me voorstellen dat dat wel even verkeerd schiet bij haar.Pardon? Dat was nou helemaal niet onaardig bedoeld, verre van zelfs. Ik heb niet beseft dat het zo overkwam. Ik heb er echt mijn buik vol van.
Ik weet het gewoon niet meer met jullie. Ik heb telkens het gevoel dat ik me moet verdedigen.
quote:Jinny schreef op 21 oktober 2010 @ 19:14:

[...]

Pardon? Dat was nou helemaal niet onaardig bedoeld, verre van zelfs. Ik heb niet beseft dat het zo overkwam. Ik heb er echt mijn buik vol van.Kijk even naar mijn laatste post, ik schrijf dat ik denk dat het bij haar niet leuk binnenkomt, niet meteen zo verongelijkt
O ja, het is bedoelt met een t

Nou, laten we elkaar nou niet in de haren vliegen, ik vind dit juist zo'n fijne groep. En het Sint-gebeuren is altijd een leuk initiatief.
quote:Jinny schreef op 21 oktober 2010 @ 19:15:

Ik weet het gewoon niet meer met jullie. Ik heb telkens het gevoel dat ik me moet verdedigen.Dat zie ik nou de laatste tijd veel en veel vaker.
Telkens Jinny, wat bedoel je daar dan mee?

Kunnen we het anders even uitspreken in de AK?
quote:latoya schreef op 21 oktober 2010 @ 19:12:

Nou de laatste stand was 4 - 1 Suus, dat bedoelde ik met er alleen in staan. Kan me voorstellen dat dat niet leuk op haar overkwam.

Dus voel nu even dat ik voor haar op moet komen, want ik weet gewoon dat ze dit niet leuk vindt en dat is niet de bedoeling van iets

gezelligs lijkt me.Maar door haar reactie van "ik doe niet meer mee" zet ze wel de boel op scherp. En nu voelt iedereen zich dus kut. Gezellig wel.
Sorry, wat een gezemel over één zinnetje over een leuk (of niet) sinterklaasfeest. Het was echt bedoeld om één lijn te trekken. Ik heb Bam er later over gemaild dat het niet zo bedoeld was en moet je nou kijken. Ik ben het echt zat nu.
quote:Maleficent schreef op 21 oktober 2010 @ 19:13:

[...]

Laten we het gewoon zo houden zoals het was, en dan afspreken dat niemand zich anders hoeft te gedragen dan voorgaande jaren en dat dat prima is.Te laat.
Ze had in de eerste instantie al gezegd dat ze de regel niet leuk vond. Nou goed, ze komt zo zelf wel.
quote:Jinny schreef op 21 oktober 2010 @ 19:20:

Sorry, wat een gezemel over één zinnetje over een leuk (of niet) sinterklaasfeest. Het was echt bedoeld om één lijn te trekken. Ik heb Bam er later over gemaild dat het niet zo bedoeld was en moet je nou kijken. Ik ben het echt zat nu.Dat begrijp ik.
Het gaat er toch niet over om of kinderen wel of niet verwend worden? Je spreekt gewoon een duidelijke regel af en wat je verder prive naar iedereen stuurt moet iedereen toch voor zich weten? Sorry, ik snap dit echt niet en voel me zwaar klote dat ik blijkbaar zomaar mensen enorm kan kwetsen.
quote:Jinny schreef op 21 oktober 2010 @ 19:22:

Het gaat er toch niet over om of kinderen wel of niet verwend worden? Je spreekt gewoon een duidelijke regel af en wat je verder prive naar iedereen stuurt moet iedereen toch voor zich weten? Sorry, ik snap dit echt niet en voel me zwaar klote dat ik blijkbaar zomaar mensen enorm kan kwetsen.Volgens mij voelt niemand zich gekwetst hoor Jinny, iets niet leuk vinden is iets anders.
quote:latoya schreef op 21 oktober 2010 @ 19:21:

Ze had in de eerste instantie al gezegd dat ze de regel niet leuk vond. Nou goed, ze komt zo zelf wel.Ja, en dus heb ik haar gemaild en dacht ik dat het niet zo´n issue was. Weet ik veel, ik vind Bam veel te lief en leuk om lelijk tegen haar te doen en toch heb ik haar blijkbaar gekwetst. Zeg dat dan. Ik kan geen gedachten lezen. Ik kom nog even inloggen en er is een hele rel aan de gang die ik blijkbaar zelf in gang heb gezet. Daar baal ik van.
Ik vind het behoorlijk stellig om door één zo´n lomp zinnetje van mij niet meer mee te doen.
quote:latoya schreef op 21 oktober 2010 @ 19:16:

[...]

Dat zie ik nou de laatste tijd veel en veel vaker.Wat bedoel je hier precies mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven