Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:latoya schreef op 21 oktober 2010 @ 22:26:

Je verraadt me *hamer*Auw!
Ach ENKA, arme T!!! Jee wat heftig . Schrikken zeg, en dan zo'n extra knak in z'n arm, brrrr. Sterkte vannacht en de komende tijd natuurlijk.

Dames gezellig hier vanavond. Ik heb juist een leuk lootje dus wil helemaal niet opnieuw trekken .

Dacht snel even zwaaien voor het slapen gaan maar moest 7 pagina's doorworstelen.

Kumbayaaaaa

Trusten
Nee ,chocoladeletters eet ik er niet op (reden: die heb je hier niet , ik nee wel een Bratwurst).

Nogmaals, ik heb het echt niet zo bedoeld, gewoon lomp. Maar dan speel ik politieagent tussen de mannen hier en dan forum ik tegelijk en dan kan ik soms denken dat ik grappig ben en dan komt het anders over. Ik was me van geen kwaad bewust (is mijn eigen inschattingsfout). Maar goed, ik mail met Bam en dat lijkt me beter dan hier op het forum.

Enka, . Fijn dat hij slaapt. Erg , erg naar.
Ik ga een bakkie thee doen en dan slapen. Trusten!
Nou. Ga ook . trusten dames!
Vanuit de bedstee zie ik dat er hier voldoende geKumbayaat wordt en dat jullie het samen uit gaan vechten. Ik zeg fijne wedstrijd en tot morgen

ENKA, borrel die je dubbel en dwars verdient hebt! Hopelijk slaapt de kleine man lekker
Dames, mijn druivensapje met percentage zit er ook lekker in. Ga nu ook mijn ogen dicht doen en morgen even op jacht naar wat leuke lego voor meneertje, want ik vond hem echt super stoer vandaag dus dat heeft hij wel verdient.

Iedereen oogjes dicht en snaveltjes toe en morgen gezond weer op!

Alsjeblieft geen wedstrijd.. mijn ogen vallen dicht en ik moet nog zoveel werk doen, boehoeee, hahaha
Ladies, goed geslapen?

Enka, hoe is het met T gegaan vannacht?
Ja Enka, hoest met je reuze stoere kerel die echt wel Lego verdiend heeft???
Minder geslapen. Meetje en Jeetje in mijn bed. Dus krapjes

Jij?
mijn nacht was niet best, maar dat is geen uitzondering

Zow ik heb er al een ritje ziekenhuis opzitten. hebben een moedervlek/pukkel/mount everest weggehaald.

Ik stond weer vlot buiten, grappig dat dat zo snel gaat!
enka, hoe is het met T?
Hoe is het? Iedereen weer zen?

Enka hoe is de nacht gegaan met T?

Goedemorgen trouwens.

Mhh.. Suze dat is wel erg krap ja. Hebben de dames wel geslapen bij jou in bed?

Ik vind het echt irritant, mensen die fietsen jatten. Zo heb je een fiets en zo heb je geen fiets meer. Tss.. beetje jammer dus. Ga zo maar aangifte doen, kan vast via internet.
Zo Bam, jij was er vroeg bij. Vroege afspraak in het ziekenhuis. Was er iets niet goed met die moedervlek? Of gewoon uit voorzorg?

Beterschap T
Je fiets gejat naatie? jee dat is ook mooi kluts zeg. was het een nieuwe? niet dat het verder iets uitmaakt, maar wel irritanter als het een mooie fiets is.
Als het goed is niet, dat hoor ik over twee weken. sturen ze uit voorzorg op.

Hij zat bij mijn neus, en erg aanwezig en gewoon erg lelijk dus.

Vandaar dat ik hem weg wilde hebben.
Goedemorgen! Iedereen weer Kumbayaaa?

Ik kon gisteren niet meer meekletsen want Mr J was erg overstuur, moest denk ik wennen aan weer alleen slapen na de vakantie.

Enka, hoe is de nacht gegaan?

Naatie, wat irritant joh, je fiets gejat. Had je hem wel verzekerd?

Bam, doet het geen pijn nu?

Ik zit hier lekker te stinken achter de computer want ik kan niet onder de douche. En het is hier echt 1 grote stofbende
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee het was Naatieman zn fiets. Gisteravond bij de kroeg gejat. Het was een vrij dure fiets. Helaas.

Ah gewoon uit voorzorg. Gelukkig.

Even de hond uitlaten.
Goeiemorgen Mal. Je hebt mail
nee niet echt, net of er een irritante vlieg zit te klieren
wat sneu voor Mr j, Mal heeft hij uiteindelijk wel lekker geslapen?
Goedemorgen dames,

T heeft vannacht heerlijk geslapen, werd om 6.45 wakker dus normale tijd. Nu ligt hij op de bank naar Pinokkio te kijken en zijn Lego boekje, wat gisteren toevallig bij de post zat, te lezen.

Naatie, dat is mooi frut van de fiets. Wel goed van jullie gesprek trouwens. Ja dat niet "echt"praten sluipt er soms gewoon in. Maar als jullie dat zelf zien is dat al een dikke plus.

Hoe gaat het nu met T?

Bam, zo! Jij had dan echt al een vroege afspraak. Maar fijn zijn dat het zo snel ging.

Mal, haaaai, ook weer terug. Mr. J wel aardig geslapen verder?

Latoya, is je meisje nog naar het herfstfeest?

Suze, beide dames dus vannacht weer aan het feesten? Lekker dan.
zo, de gemoederen zijn hier weer gesust zie ik.

Wou nog zeggen dat ik juist met schrijven wat subtieler ben (en dan al niet altijd kan je nagaan ) want dat lees ik meestal nog even door voor ik post. Kan ik nog wat weghalen. Ik flap er vaak nogal snel iets uit als ik gewoon praat en dat komt botter over. Dus voor mij lang leve het geschreven woord

Ik had met mijn schoonouders ook beter per post kunnen communiceren bedenk ik me ha ha.

Enka wat fijn dat T goed geslapen heeft! Die kleintjes trekken dit vaak beter dan volwassenen. Oh oh je had mijn vent moeten zien met zijn gebroken pols...

Straks koffievisite hier, gezellig. En vanmiddag begint de vakantie hoera! Al vindt L van niet, want ' ik was toch gewoon naar school vandaag? Dan is het dus geen vakantie'.

Tja, zit wat in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven