3000+ deel 71 alweer

19-10-2010 10:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.

De plek waar lief en leed wordt gedeeld.

Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.

Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.

3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.

De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.

Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.

Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?

Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.

3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.

poll?

Totaal aantal stemmen: 17

ja (24%)
nee Geen stemmen
misschien (6%)
weetnie (12%)
mens doe normaal! (59%)
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
Maar ik weet nog steeds niet hoe het kan dat Floor terug is.... ik ben wel blij dat ze terug is maar ik ben een beetje huiverig dat ze illegaal is en binnenkort dus helemaal niet meer komt!
Ja heel graag een samenvatting Friezz!
Nee ik dacht jij even, Bi.
ik ben effe weer weg. Mijn bed uit naar beneden. Tot laters of tot morgen
Dag Josje!
Neeeeee ik niet Friezzz.... ik ben ontoerekeningsvatbaar
Doeiii Jos.
wat heb je nu weer gedaan Bi?
oh en daag Jos
quote:friezinnetje schreef op 22 oktober 2010 @ 21:24:

wat heb je nu weer gedaan Bi?Nee niks spannends... ik bedoel ontoerekeningsvatbaar omdat ik gewoon geen tijd om bij te blijven lezen
Ohh ik dacht al
heb je mijn update al gelezen over badkamer?
quote:Bianca40 schreef op 22 oktober 2010 @ 21:18:

Maar ik weet nog steeds niet hoe het kan dat Floor terug is.... ik ben wel blij dat ze terug is maar ik ben een beetje huiverig dat ze illegaal is en binnenkort dus helemaal niet meer komt!Ik heb sorry gezegd en toen mocht ik er weer op.
Is het klaar Friez?
Nee dat nog niet, Floor. Maar muurtjes staan, wc hangt (tijdelijk, en daar ben ik me toch blij mee!). Morgen komt pa langs om de hele boel in te smeren, zodat maandag met tegelen begonnen kan worden
Poeh.... ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je weer een wc hebt. Zo'n poepdoos in de achtertuin is ook niet alles hè?

Nou hij stond op zolder, Floor

en nu in racekak, dusss
Floor! hoe is het?
Ben niet erg gezellig. We zitten weer een aflevering van Pillars of the Earth te kijken en daarna ga ik naar bed.
Ow jah nog even melden dat ik blij ben dat Floor er weer is... pfff IRl kan en mag nie he van viva

Nu ga ik lezen.. eindelijk rust in de tent hier..lees ex en kinderen de hort op.. lief in geen veldenofwegen te bekennen... ik grijp mijn kans
Daag gravin

en Freak zeg ik niet weer gedag hoor. Die wordt Heintje!
g'navond
quote:FlorisFlorijn schreef op 22 oktober 2010 @ 21:30:

[...]

Ik heb sorry gezegd en toen mocht ik er weer op.

Goed gedaan!!

Nee Friezzz heb ik niet gelezen over je badkamer... vertel!
Goediefning Spukie! Hoe is het vandaag?
Haai Spuuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven