gezocht; protegé

23-10-2010 21:03 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik, ervaren forumster, type MILF, zoekt leuke, strakke mannelijke new-be, met goed gevulde onderbroek. Beslist niet ouder dan pak-'m-beet 28.





Als jullie ook een oproepje willen doen.....shoot!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zoek 6 nieuwe eetkamerstoelen, want ik krijg een houten reet van het uren op het forum zitten deze goedkope dingen!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik zou natuurlijk Wuilesman aan je kunnen verpatsen. Wat is het je waard?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 21:04:

Ik zoek 6 nieuwe eetkamerstoelen, want ik krijg een houten reet van het uren op het forum zitten deze goedkope dingen!



Dát moet nou weer op het prikbord.



Tsjonge, jonge, jonge ; wie heeft jou hier ooit leren forummen, zeg?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:wuiles schreef op 23 oktober 2010 @ 21:05:

Hmm, ik zou natuurlijk Wuilesman aan je kunnen verpatsen. Wat is het je waard?Is die onder de 28?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het verschil tussen een paarstoelen en een protege? Het begint allebei met een P, dus lijkt me logisch dat het op het prikbord thuishoort. Toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 21:04:

Ik zoek 6 nieuwe eetkamerstoelen, want ik krijg een houten reet van het uren op het forum zitten deze goedkope dingen!Koop dan toch gewoon een bank...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:05:

[...]





Is die onder de 28?











*hoopt op een lading keiharde euro's*
Alle reacties Link kopieren
quote:banaanaap schreef op 23 oktober 2010 @ 21:07:

Wat is het verschil tussen een paarstoelen en een protege? Het begint allebei met een P, dus lijkt me logisch dat het op het prikbord thuishoort. Toch?



Paarstoelen; stoelen om OP te paren.

Protegé; iemand om MEE te paren.

Verschil lijkt me duidelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde eigenlijk een plaatje plakken van een hengel, maar ik durf niet meer.... Ben bang geworden van Two....
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:05:

[...]





Is die onder de 28?Die van mij is bijna 34 maar ziet eruit als 28. Is dat niet wat?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:05:

[...]





Dát moet nou weer op het prikbord.



Tsjonge, jonge, jonge ; wie heeft jou hier ooit leren forummen, zeg?

Niemand, ik heb het helemaal mezelf eigen gemaakt



Mag ik hier dan wel een linkje plaatsen van de stoelen ik graag wil en dan alleen even een hint geven? Er worden hier toch regelmatig liefdadigheidsacties georganiseerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:wuiles schreef op 23 oktober 2010 @ 21:07:

[...]











*hoopt op een lading keiharde euro's*Vind het jammer jou teleur te moeten stellen; maar die euro's krijg ik; voor de moeite om jouw Wman onder mijn vleugels ( denk ouwe armen met zwabberende kipfiletjes ) te nemen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:himalaya schreef op 23 oktober 2010 @ 21:07:

[...]





Koop dan toch gewoon een bank...Ik wil geen bank ik wil zachte stoelen!
Alle reacties Link kopieren
quote:krokusje schreef op 23 oktober 2010 @ 21:08:

[...]





Die van mij is bijna 34 maar ziet eruit als 28. Is dat niet wat?Nope, ik moet héél streng zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 21:08:

[...]



Niemand, ik heb het helemaal mezelf eigen gemaakt



Mag ik hier dan wel een linkje plaatsen van de stoelen ik graag wil en dan alleen even een hint geven? Er worden hier toch regelmatig liefdadigheidsacties georganiseerd?Moeten we allemaal even klikken op de leukste stoelen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 23 oktober 2010 @ 21:09:

[...]





Moeten we allemaal even klikken op de leukste stoelen?

Neee jullie moeten gaan inzamelen en mij verrassen natuurlijk!



Pffff als ik het helemaal voor moet gaan kauwen dan is het geen verrassing meer voor me, maar daar zet ik me wel overheen
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 21:11:

[...]



Neee jullie moeten gaan inzamelen en mij verrassen natuurlijk!



Pffff als ik het helemaal voor moet gaan kauwen dan is het geen verrassing meer voor me, maar daar zet ik me wel overheen



Zucht... kom dan op met het plaatje, dan ga ik wel rond met de colletebus onder jouw Vrienden op het Forum.

Of zal ik daar een protesjee voor nemen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Is er nou niemand die van mij een cursus Bewust Humorvol Inlevend en Jolig Forummen wil?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat die cursus geven BGB?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook sekseen protegé
Nou... alleen om een voorbeeldje te geven... en niet om te bedelen hoor, maar zoiets (ziet er lekker zacht uit, maar dan wel in een andere kleur!)

Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 oktober 2010 @ 21:18:

Wie gaat die cursus geven BGB?



Ik. Als zo'n ( goed gevuld ) broekkie zich tenminste meldt.

Wat heb jij te bieden aan een nieuwe forummer, Himalaya?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:17:

Is er nou niemand die van mij een cursus Bewust Humorvol Inlevend en Jolig Forummen wil?Nope... helaas... niemand!
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 23 oktober 2010 @ 21:19:

Ik wil ook sekseen protegéBied jezelf hier aan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven