gezocht; protegé
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:03
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:05
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 21:04:
Ik zoek 6 nieuwe eetkamerstoelen, want ik krijg een houten reet van het uren op het forum zitten deze goedkope dingen!
Dát moet nou weer op het prikbord.
Tsjonge, jonge, jonge ; wie heeft jou hier ooit leren forummen, zeg?
Ik zoek 6 nieuwe eetkamerstoelen, want ik krijg een houten reet van het uren op het forum zitten deze goedkope dingen!
Dát moet nou weer op het prikbord.
Tsjonge, jonge, jonge ; wie heeft jou hier ooit leren forummen, zeg?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:07
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:07
quote:banaanaap schreef op 23 oktober 2010 @ 21:07:
Wat is het verschil tussen een paarstoelen en een protege? Het begint allebei met een P, dus lijkt me logisch dat het op het prikbord thuishoort. Toch?
Paarstoelen; stoelen om OP te paren.
Protegé; iemand om MEE te paren.
Verschil lijkt me duidelijk.
Wat is het verschil tussen een paarstoelen en een protege? Het begint allebei met een P, dus lijkt me logisch dat het op het prikbord thuishoort. Toch?
Paarstoelen; stoelen om OP te paren.
Protegé; iemand om MEE te paren.
Verschil lijkt me duidelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:08
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:05:
[...]
Dát moet nou weer op het prikbord.
Tsjonge, jonge, jonge ; wie heeft jou hier ooit leren forummen, zeg?
Niemand, ik heb het helemaal mezelf eigen gemaakt
Mag ik hier dan wel een linkje plaatsen van de stoelen ik graag wil en dan alleen even een hint geven? Er worden hier toch regelmatig liefdadigheidsacties georganiseerd?
[...]
Dát moet nou weer op het prikbord.
Tsjonge, jonge, jonge ; wie heeft jou hier ooit leren forummen, zeg?
Niemand, ik heb het helemaal mezelf eigen gemaakt
Mag ik hier dan wel een linkje plaatsen van de stoelen ik graag wil en dan alleen even een hint geven? Er worden hier toch regelmatig liefdadigheidsacties georganiseerd?
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:09
quote:wuiles schreef op 23 oktober 2010 @ 21:07:
[...]
*hoopt op een lading keiharde euro's*Vind het jammer jou teleur te moeten stellen; maar die euro's krijg ik; voor de moeite om jouw Wman onder mijn vleugels ( denk ouwe armen met zwabberende kipfiletjes ) te nemen.
[...]
*hoopt op een lading keiharde euro's*Vind het jammer jou teleur te moeten stellen; maar die euro's krijg ik; voor de moeite om jouw Wman onder mijn vleugels ( denk ouwe armen met zwabberende kipfiletjes ) te nemen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:09
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 21:08:
[...]
Niemand, ik heb het helemaal mezelf eigen gemaakt
Mag ik hier dan wel een linkje plaatsen van de stoelen ik graag wil en dan alleen even een hint geven? Er worden hier toch regelmatig liefdadigheidsacties georganiseerd?Moeten we allemaal even klikken op de leukste stoelen?
[...]
Niemand, ik heb het helemaal mezelf eigen gemaakt
Mag ik hier dan wel een linkje plaatsen van de stoelen ik graag wil en dan alleen even een hint geven? Er worden hier toch regelmatig liefdadigheidsacties georganiseerd?Moeten we allemaal even klikken op de leukste stoelen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:11
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:16
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 21:11:
[...]
Neee jullie moeten gaan inzamelen en mij verrassen natuurlijk!
Pffff als ik het helemaal voor moet gaan kauwen dan is het geen verrassing meer voor me, maar daar zet ik me wel overheen
Zucht... kom dan op met het plaatje, dan ga ik wel rond met de colletebus onder jouw Vrienden op het Forum.
Of zal ik daar een protesjee voor nemen?
[...]
Neee jullie moeten gaan inzamelen en mij verrassen natuurlijk!
Pffff als ik het helemaal voor moet gaan kauwen dan is het geen verrassing meer voor me, maar daar zet ik me wel overheen
Zucht... kom dan op met het plaatje, dan ga ik wel rond met de colletebus onder jouw Vrienden op het Forum.
Of zal ik daar een protesjee voor nemen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:19