Hoe vertel je het?

23-10-2010 22:35 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vertel je aan de man/vriend dat je zwanger bent?

Hoe aan je ouders?

Hoe aan de rest van de wereld?

Wie heeft er leuke, originele manieren om het te vertellen?
Nou gewoon toch? "Ik ben zwanger". Of niet?
Wat is er mis met ik ben zwanger?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Man was er bij toen ik de zwangerschapstest deed, dus die hoefde ik niks meer te vertellen

De aanstaande opa's en oma's hebben we 'n weekendtasje kado gedaan met daarin 'n luier, 'n flesje, 'n speentje, luierdoekjes en nog wat babyfrutsels. Kadopapiertje d'r om en gewoon gegeven, zonder speech. Kwartjes vielen niet overal even snel, maar wel leuk!
Ik ben zwanger
Wat is er mis met pap mam, vriend/man ik ben zwanger een verrassing is het toch wel

Of koop een mok/rompertje met een tekst liefste opa oma papa te wereld of papa's kanjer zoiets?
Het gras aan de overkant is niet groen.
Was het niet iets met zwangerschapstesten in de boerenkool?
Bij nr. 2 was ik uitgerekend rond de verjaardag van nr1. We hebben toen voor onze oudste een shirtje gemaakt. Op de voorkant stond;

"weet je wat ik voor mijn verjaardag krijg?"

en op de achterkant stond:

"een zusje of een broertje!"

Heb nu een zoon en een dochter en als nr 3 in aantocht is (duurt hopelijk niet zo heel lang meer) dan wil ik eigenlijk wel weer een leuk shirtje voor beide kinderen maken. Wie weet een leuke tekst?
Ben alweer mosterd verdorrie :(
Het gras aan de overkant is niet groen.
Men neme een pan boerenkool, zet de positieve test in het midden en als iedereen aan tafel zit, onthul je het grote nieuws door de deksel op te tillen.
quote:ramiaatje schreef op 23 oktober 2010 @ 22:37:

Was het niet iets met zwangerschapstesten in de boerenkool?Ja, of als roerstaaf in een glas champie
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nou, kom er maar weer in met de sokjes in de boerenkool en champagneglazen met zwangerschapstesten
The time is now
quote:Botervliegje schreef op 23 oktober 2010 @ 22:38:

Men neme een pan boerenkool, zet de positieve test in het midden en als iedereen aan tafel zit, onthul je het grote nieuws door de deksel op te tillen.dat was hetja.
Oh, ik was al mosterd
The time is now
Je verteld het pas aan het eind van je zwangershap? :-0
Men neme champagneglazen. Iedereen in het glas laten pissen. En dan allemaal tegelijk een test in het glas. Degene die positief is, is de winnaar.
Op zich niks mis mee om het "gewoon" te vertellen, maar ik vind het nou eenmaal leuker om er iets bijzonders van te maken.
@TO:

Waarom niet gewoon vertellen? Dat je zwanger bent is op sich toch al heel bijzonder, daar hoef je toch geen hele happening van te maken?!

M.i. leidt dat alleen maar de aandacht af van de boodschap.
The time is now
quote:Botervliegje schreef op 23 oktober 2010 @ 22:39:

Men neme champagneglazen. Iedereen in het glas laten pissen. En dan allemaal tegelijk een test in het glas. Degene die positief is, is de winnaar.Whahahahaah
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:jufmuts schreef op 23 oktober 2010 @ 22:38:

Bij nr. 2 was ik uitgerekend rond de verjaardag van nr1. We hebben toen voor onze oudste een shirtje gemaakt. Op de voorkant stond;

"weet je wat ik voor mijn verjaardag krijg?"

en op de achterkant stond:

"een zusje of een broertje!"

Heb nu een zoon en een dochter en als nr 3 in aantocht is (duurt hopelijk niet zo heel lang meer) dan wil ik eigenlijk wel weer een leuk shirtje voor beide kinderen maken. Wie weet een leuke tekst?

My father went over my mother and now I'm getting a sister or brother.

(Gejat hier van het forum...)
Went over my mother?
quote:Botervliegje schreef op 23 oktober 2010 @ 22:38:

Men neme een pan boerenkool, zet de positieve test in het midden en als iedereen aan tafel zit, onthul je het grote nieuws door de deksel op te tillen.Ik zou zo'n plasstaaf liever niet in een pan met etenswaar stoppen...
quote:Botervliegje schreef op 23 oktober 2010 @ 22:39:

Men neme champagneglazen. Iedereen in het glas laten pissen. En dan allemaal tegelijk een test in het glas. Degene die positief is, is de winnaar.

Bijna goed.

De zwangere vrouw piest van te voren het aantal champie glazen vol nav het aantal gasten.

Degene die het eerst positief roert heeft gewonnen en mag bij de bevalling zijn.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
quote:jufmuts schreef op 23 oktober 2010 @ 22:40:

Op zich niks mis mee om het "gewoon" te vertellen, maar ik vind het nou eenmaal leuker om er iets bijzonders van te maken. Uhm uit Grey's Anatomy geloof ik: "You found out squatting over a stick, why should he get 'special'?"

quote:jufmuts schreef op 23 oktober 2010 @ 22:40:

Op zich niks mis mee om het "gewoon" te vertellen, maar ik vind het nou eenmaal leuker om er iets bijzonders van te maken.De naam Jufmuts is wel een stevig staaltje zelfkennis in deze ...

( Van harte gefeliciteerd trouwens )
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven