Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
Ow okee, misverstandje dan

Ik kreeg net een waarschuwing en nikkelennelis een permaban, maar ik ben nikkelennelis niet, en nikkelennelis is böhn niet
Oh en voor de duidelijkheid, ik was Danwelsuus ook niet
Alle gebanden kunnen trots zijn: zij hoorden bij het groepje.
quote:Shebyte schreef op 23 oktober 2010 @ 22:59:

Ik heb zo mijn bronnen.... En nee deze ga ik niet bekend maken, en nee ik ben geen Angel.

waarom dan wel halve dingen zeggen?

Zeg dan niks
quote:heleen1234 schreef op 23 oktober 2010 @ 22:58:

[...]

Permaban= permanente ban

per·ma·nent bn, bw onafgebroken blijvend; voortdurend

Naomi is er maandag weer. Als Naomi besluit de ban om te zetten in een permaban, is er vanaf dat tijdstip pas sprake van dus hou op met dat germaban gestook zeg!

Squeeze me zeg!

Nou, laat ik het voor jouw tere zieltje eens anders formuleren dan:

Ban conform banbeleid: kan ik begrijpen.

Ban tot Naomi d'r naar gekeken heeft: onnodig zwaar en onredelijk. Naomi zal er ergens maandagmiddag iets over zeggen, terwijl Thee 24 uur geband zou worden volgens het banbeleid.

Mag dit zo? Forumpliesie Heleen?
Oh Bohn, la maar. Ik lees al dat het onterecht was. Maar hoe kan dat nou weer dan?
quote:Pixiedust schreef op 23 oktober 2010 @ 22:57:

Wat is/was er met DGS dan, She?DWS
quote:misspoez schreef op 23 oktober 2010 @ 23:01:

Alle gebanden kunnen trots zijn: zij hoorden bij het groepje.

Drommels!!

De mijne is teruggedraaid. Ben ik dan uit het groepje gegooid?
quote:Turkooiss schreef op 23 oktober 2010 @ 23:02:

Oh Bohn, la maar. Ik lees al dat het onterecht was. Maar hoe kan dat nou weer dan?Omdat ze de weg kwijt is en alles wegbant waarvan ze denkt dat het nodig is
Wel of geen suus, het zal.

Tur; het kan mijn onlogische denkwijze zijn maar ik denk dat Böhn redelijk herkenbaar is. Voor zover je dat op dit moment überhaupt kan en zou moeten willen zijn.
when you wish upon a star...
Twee is de weg kwijt.....

Zou ze uit zichzelf opstappen?

Polletje?
Eens met Julianaa, Shebyte...houd dan gewoon je kiezen op elkaar. Jemig.
quote:banaanaap schreef op 23 oktober 2010 @ 23:03:

[...]

Drommels!!

De mijne is teruggedraaid. Ben ik dan uit het groepje gegooid?Wees trots dat je er ooit in hebt gezeten (anders kun je er nooit uitgegooid worden). Genoeg van ons die niet eens zo ver zijn gekomen.
quote:Veronicas schreef op 23 oktober 2010 @ 23:02:

[...]

Squeeze me zeg!

Nou, laat ik het voor jouw tere zieltje eens anders formuleren dan:

Ban conform banbeleid: kan ik begrijpen.

Ban tot Naomi d'r naar gekeken heeft: onnodig zwaar en onredelijk. Naomi zal er ergens maandagmiddag iets over zeggen, terwijl Thee 24 uur geband zou worden volgens het banbeleid.

Mag dit zo? Forumpliesie Heleen?Het gaat er mij gewoon om dat er hier op het forum soms een beetje te snel conclusies worden getrokken die dan door andere forummers als feiten worden overgenomen en de boel dan bijna explodeert. Zonde van al die energie, zo negatief.
quote:Pixiedust schreef op 23 oktober 2010 @ 23:03:

Tur; het kan mijn onlogische denkwijze zijn maar ik denk dat Böhn redelijk herkenbaar is. Voor zover je dat op dit moment überhaupt kan en zou moeten willen zijn.Ow? Ik ben dan ook erg beroemd om mijn metselwerk
quote:Pixiedust schreef op 23 oktober 2010 @ 23:03:

Tur; het kan mijn onlogische denkwijze zijn maar ik denk dat Böhn redelijk herkenbaar is. Voor zover je dat op dit moment überhaupt kan en zou moeten willen zijn.DGS en DWS zijn echt twee verschillende personen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:juliaana schreef op 23 oktober 2010 @ 23:02:

[...]

waarom dan wel halve dingen zeggen?

Zeg dan niksIk zeg geen halve dingen. Nadat er vermoed werd hier dat ik tijdens mijn permaban terug was gekomen als DWS heeft 1 van de Angels (de enige die ik vertrouw trouwens) een ip-check gedaan. Daarom weet ik dat DWS een dubbelnick was van iemand.
quote:misspoez schreef op 23 oktober 2010 @ 23:01:

Alle gebanden kunnen trots zijn: zij hoorden bij het groepje.Hoorden?
Pixie, ik kan geen avatars zien. Forum mobiel. En aan de manier van schrijven herken ik helaas niemand. Ben daar slecht in..
quote:Shebyte schreef op 23 oktober 2010 @ 23:05:

[...]

Ik zeg geen halve dingen. Nadat er vermoed werd hier dat ik tijdens mijn permaban terug was gekomen als DWS heeft 1 van de Angels (de enige die ik vertrouw trouwens) een ip-check gedaan. Daarom weet ik dat DWS een dubbelnick was van iemand.Ohja, jij was degene die zo lekker met 5 zat te mailen over vanalles. Dom om dat op Libelle neer te zetten.
quote:bohndehaes schreef op 23 oktober 2010 @ 23:05:

[...]

Ow? Ik ben dan ook erg beroemd om mijn metselwerkZoals gezegd, ik kan me dingen in het hoofd halen, maar heb een klein vermoeden. Niet dat het er toe doet of die klopt of niet, je bent gewoon Böhn. Klaar.
quote:heleen1234 schreef op 23 oktober 2010 @ 23:04:

[...]

Het gaat er mij gewoon om dat er hier op het forum soms een beetje te snel conclusies worden getrokken die dan door andere forummers als feiten worden overgenomen en de boel dan bijna explodeert. Zonde van al die energie, zo negatief.

Zeg lieverd, als ik jou nu vertel dat ik een mailtje heb gehad waarin mij verteld werd door een niet nader te noemen permabanneling dat dat hetgeen was wat in haar scherm stond.. houd je je dan koest? Als er staat You are banned forever dan is dat normaal gesproken een permaban

Dat twee er van maakt dat ze Naomi er naar gaat laten kijken is een heel ander verhaal. Maar feitelijk gezien is dit hetgeen wat je krijgt bij een permaban.
Nog een uurtje, dan kom ik met broodjes kaas en koffie...
quote:heleen1234 schreef op 23 oktober 2010 @ 23:04:

[...]

Het gaat er mij gewoon om dat er hier op het forum soms een beetje te snel conclusies worden getrokken die dan door andere forummers als feiten worden overgenomen en de boel dan bijna explodeert. Zonde van al die energie, zo negatief.Alleen de conclusie was in dit geval juist! Thee heeft een permaban op dit moment welke wordt terug gedraaid op het moment dat Naomi er naar heeft gekeken.
quote:Pixiedust schreef op 23 oktober 2010 @ 23:04:

[...]

Wees trots dat je er ooit in hebt gezeten (anders kun je er nooit uitgegooid worden). Genoeg van ons die niet eens zo ver zijn gekomen.

mneeh, het is niet echt iets om trots op te zijn.

al was het wel verwarrend toen bahnaanhangwagen mijn plek had ingenomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven