LSE in Londen

24-10-2010 18:45 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik ben op zoek naar een hotel/hostel in Londen, en het is allemaal vrij duur in mijn vakantie-periode (oud en nieuw).

Beschikbaar en nog redelijk betaalbaar (en op redelijke locatie) zijn Roseburry Hall en Saunders Hall van LSE (http://www.lsevacations.co.uk/ratesavail.htm).

De reviews op internet zijn nogal wisselend, daarom hoop ik dat iemand van jullie er ervaring mee heeft. Locatie, kamers, ontbijt, is het wat? Echt veeleisend ben ik niet trouwens.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Alle andere topics over Londen heb ik al bekeken trouwens, maar is allemaal niet zo betaalbaar (max 100,- pn voor 2p-kamers).
Hey Krite!

Ik ga met oud en nieuw ook naar Londen en zit in Hoxton hotel. Daar is de policy: hoe later je boekt, hoe duurder het wordt. Nu zijn de kamers geloof ik rond de 130 pond per nacht. Valt dus misschien iets buiten je budget? Is wel een toplocatie en een prima hotel!
Ik ben op een andere locatie van de lse geweest, maar het is mij prima bevallen. Eenvoudige kamers, schoon, goed ontbijt. De locatie kun je meestal wel goed inschatten door met googlemaps een kijkje te nemen.
Bedankt voor jullie reacties!

Hoxton heb ik inderdaad al op een aantal plekken gelezen als tip, maar tot nu toe kan ik alleen te dure kamers vinden (200,- pn).
Ik ga altijd naar dit hotel.

De verbindingen zijn top en het is ongeveer 10 min lopen en je bent in Soho Alhambra
Bedankt voor je tip!

Die kost toch nog 500,- in de periode dat ik wil gaan, terwijl LSE 300,- kost, en dat is iets meer binnen mijn budget.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven