Vindbaarheid van reacties Naomie/Angels.

24-10-2010 19:23 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het Vragen aan Vivamod topic verdwenen is en dat best wel heel-lang-tijdelijk lijkt te zijn...

Omdat het Moderator Mededelingen topic alleen voor beleidswijzigingen is...

Omdat het napraat topic (deel tig) voor alle topics waar maar wat over te napraten valt is...

Omdat elk Angels-/napraat-/Vivamodtopic naast vragen aan en reacties van Angels/Naomie ook een discussie/kletstopic wordt waar een ieder zijn/haar plasje over alles doet...

Omdat je, als je benieuwd bent naar de reacties van Naomie en/of Angels, je door vele pagina's reldiscussie heen moet lezen, ook als dat de herhaling van de samenvatting van de herhaling is...



Stel ik voor om het topic Moderator Mededelingen een naamswijziging te geven: verander het in Beleidswijzigingen Moderators.

Stel ik voor om een topic te openen waarop Naomie (en Angels?) hun reacties geven. Noem het Moderator Reacties o.i.d. Scheelt een hoop doorlezen van topics die ze zelf openen en vervolgens ergens op pagina 50? 100? ...? reageren.(20% van de vulling van die topics valt samen te vatten onder de noemer "heeft ze al iets geschreven?")

Stel ik voor om aan Moderator Reacties een topic te koppelen Gaarne reactie van Moderators o.i.d.; waar dan ook alleen vragen mogen staan. Uiteraard in de hoop dat dit Naomie en de Angels tijd scheelt, die ze dan kunnen besteden aan reageren.

En om aan de natuurlijke behoefte om te reageren op elkaar en je mening te geven aan Moderator Reacties een discussietopic te koppelen, Napraat over Moderator(re)acties. Vragen die die discussie oproepen dienen uiteraard gemeld te worden in het Gaarne reactie -topic.



En nu ik toch in mijn geniale-voorstellen-modus sta,

Zou het ook aardig/handig/praktisch/wenselijk/mogelijk zijn om een verzoek tot het bekijken van een Angelsbesluit door het hele Angelteam te kunnen doen? Dat je, als je het gevoel hebt dat een Angel zich iets te veel heeft laten meeslepen door emotie of persoonlijke voorkeur, kunt vragen of een grotere groep Angels nog eens objectief kijkt naar het besluit. Want Angels zijn ook goddelijke wezensmensen en maken ook wel eens foutjes.





Nu heeft mijn genialiteit natuurlijk beperkingen, bijvoorbeeld dat anderen meestal veel betere plannen hebben dan ik. Dus kom vooral met een beter voorstel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook gewoon onder het loepje van Naomi of de afzonderlijke angels kijken.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
@Dana: Idd, slotje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 24 oktober 2010 @ 19:27:

Je kan ook gewoon onder het loepje van Naomi of de afzonderlijke angels kijken. geniale reactie
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 24 oktober 2010 @ 19:27:

Je kan ook gewoon onder het loepje van Naomi of de afzonderlijke angels kijken.



Dat is natuurlijk waar

Ik sta alleen in de negeerloepjesstand...



Maar dat lost het probleem niet helemaal op. Want zelfs met een loepje zie je niet welke vragen bewust of onbewust genegeerd worden.

Volgens mij roept het vragen om reacties en vervolgens maar deels reageren een heleboel extra discussiestof op. En juist die discussie is makkelijk om je achter te verschuilen: door de hoeveelheid reacties worden vragen vergeten... of juist tig keer gesteld omdat je zo extreem veel moet lezen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook moeilijk doen om het moeilijk doen hè.... Dat jij besluit de loepjes te negeren is je eigen keuze.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Dus omdat jij besluit dat je niet op loepjes wilt klikken, kun je geen reacties terugvinden, maar ga je vervolgens wel vragen hoe je reacties kunt terugvinden?



*snapt het niet waarschijnlijk*
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet loepen omdat ik mobiel forum. Dat loepen vind ik dus een halve oplossing..



Ik ben ook wel voor een topic waar ik de antwoorden van Naomi terug kan vinden ipv 20 pagina's discussie te moeten doorworstelen..
Waaaaaaarom verdoe je je tijd met het bedenken en opschrijven van zo'n voorstel?
Alle reacties Link kopieren
sorry had verkeerd gelezen dus mn antw klopt niet :p
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het best wel een goed idee.
Alle reacties Link kopieren
quote:HEMAlover schreef op 24 oktober 2010 @ 21:40:

Waaaaaaarom verdoe je je tijd met het bedenken en opschrijven van zo'n voorstel?



Om tijd te sparen natuurlijk! Het bijlezen en zoeken kost me juist heel veel tijd.

Het bedenken kost niet veel tijd, het opschrijven wel. Omdat ik een (mislukte) poging gedaan heb om mijn punt duidelijk te maken. (ik mis het moderator topic bij overige! en het VaV! Maar die missen de, soms best wel noodzakelijke, discussiemogelijkheid)



En vooral omdat ik in plaats van klagen over wat me allemaal niet lukt/bevalt liever met een oplossing kom..
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 24 oktober 2010 @ 22:48:

[...]





Om tijd te sparen natuurlijk! Het bijlezen en zoeken kost me juist heel veel tijd.

Het bedenken kost niet veel tijd, het opschrijven wel. Omdat ik een (mislukte) poging gedaan heb om mijn punt duidelijk te maken. (ik mis het moderator topic bij overige! en het VaV! Maar die missen de, soms best wel noodzakelijke, discussiemogelijkheid)



En vooral omdat ik in plaats van klagen over wat me allemaal niet lukt/bevalt liever met een oplossing kom..NEXT!!
anoniem_115370 wijzigde dit bericht op 24-10-2010 23:05
Reden: ik dacht, ik doe er een leuk plaatje bij....
% gewijzigd
quote:feow schreef op 24 oktober 2010 @ 22:48:

[...]





Om tijd te sparen natuurlijk! Het bijlezen en zoeken kost me juist heel veel tijd.

Het bedenken kost niet veel tijd, het opschrijven wel. Omdat ik een (mislukte) poging gedaan heb om mijn punt duidelijk te maken. (ik mis het moderator topic bij overige! en het VaV! Maar die missen de, soms best wel noodzakelijke, discussiemogelijkheid)



En vooral omdat ik in plaats van klagen over wat me allemaal niet lukt/bevalt liever met een oplossing kom..



And how's that working for you? (copyright Dr Phil ).

Ik denk niet dat de angels hier lezen en denken 'Verrek, die feow die maakt daar een fantastisch punt. We gaan het helemaal anders doen.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven