Gezondheid alle pijlers

Nek bijten

24-10-2010 18:01 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat als er heel hard in je nek is gebeten en het een soort wondje is geworden en het van binnen heel erg veel pijn doet. Kan het dan zo zijn dat er een ader kapot is?

Diegene beschrijft het alsof er met een ijzeren pin in is gesneden en alsof het van binnen open ligt kan amper zijn nek bewegen.

Kan het ernstig zijn?
quote:Honingvogel schreef op 24 oktober 2010 @ 19:26:

Gebeurt dat vaker? Dat jullie elkaar (jij hem of hij jou) pijn doen tijdens het stoeien?

Dat vind ik niet normaal namelijk. Volgens mij moet je eens goed en hard gaan nadenken over hoe dit zover heeft kunnen komen. Heb je jezelf wel in de hand? En hoe komt het dat het zo mis is gegaan? Is dat een patroon?Wat een betuttelende reactie dit.
quote:SweetSummer schreef op 24 oktober 2010 @ 19:39:

[...]

Nee snap ik, en het is ook absurd.. Maar miss als de dokter zegt dat ze écht langs moeten komen.. Dat de vriend van TO dan over te halen is :S...
quote:Zanne schreef op 24 oktober 2010 @ 19:40:

[...]

Wat een betuttelende reactie dit.Inderdaad, maar misschien in dit geval wel nodig. Loep eventjes.. TO lijkt niet een bijster "bright" meisje... En als ze dit soort dingen vaker doen is het het wel waard om even over na te denken ..
anoniem_106929 wijzigde dit bericht op 24-10-2010 19:46
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
quote:SweetSummer schreef op 24 oktober 2010 @ 19:43:

[...]

Inderdaad, maar misschien in dit geval wel nodig. Loep eventjes.. TO lijkt niet een bijster "bright".. En als ze dit soort dingen vaker doen is het het wel waard om even over na te denken ..Precies.
Mijn oudste zus heeft dat ook eens gehad.....................nu ben ik de oudste.
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 18:57:

De leeftijd 18 hebben we allang bereikt hoorMaar wel nog steeds maagd terwijl je een vriend hebt en aan de pil bent. Ach, er lopen meer bijzondere mensen rond op t forum ...
quote:SweetSummer schreef op 24 oktober 2010 @ 19:43:

[...]

Inderdaad, maar misschien in dit geval wel nodig. Loep eventjes.. TO lijkt niet een bijster "bright" meisje... En als ze dit soort dingen vaker doen is het het wel waard om even over na te denken ..Ik vind het nog steeds behoorlijk betuttelend.
quote:groenoogje1962 schreef op 24 oktober 2010 @ 19:48:

Mijn oudste zus heeft dat ook eens gehad.....................nu ben ik de oudste.

Oei, wat erg voor je ..

What happened exactly?
Het is gedaan met je vriendje, nu gaat hij dood! Jammer voor je, maar gelukkig ben je zwanger van hem!
Neem aan dat dat een grapje was van Groenoogje. Toch....?
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
't is in iedergeval een geweldig verhaal

Vriendje lief had zin in een oreokoekie bij de koffie, wilde een hap nemen en toen beet het oreokoekje terug....
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
quote:SweetSummer schreef op 24 oktober 2010 @ 19:53:

[...]

Oei, wat erg voor je ..

What happened exactly?Het was een grapje.
quote:Juniper_ schreef op 24 oktober 2010 @ 19:55:

Neem aan dat dat een grapje was van Groenoogje. Toch....?Volgens mij ook
quote:Juniper_ schreef op 24 oktober 2010 @ 19:55:

Neem aan dat dat een grapje was van Groenoogje. Toch....?

Dat vraag je je nog af?

Ik lag dubbel van het lachen toen ik die opmerking las van Groenoogje.
quote:Zanne schreef op 24 oktober 2010 @ 19:56:

[...]

Volgens mij ook Dat hoop ik wel.
Meisjes toch................dat is er toch eentje met een heeeeeeeeeeele lange baard!
quote:groenoogje1962 schreef op 24 oktober 2010 @ 19:57:

Meisjes toch................dat is er toch eentje met een heeeeeeeeeeele lange baard!Ik kende 'm niet, maar het was duidelijk dat je het sarcastisch bedoelde. Wel grappig ook
Hij is langs een chirurg geweest en het is niets ernstigs.
Ik heb mijn gniffelmomentje weer gehad voor vandaag....thnxxx!
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 20:00:

Hij is langs een chirurg geweest en het is niets ernstigs.

Oke, ik heb m'n best gedaan om te geloven dat je serieus was maar nu geef ik het op.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Hij is langs een chirurg geweest en het is niets ernstigs.O wat fijn dat die chirurg op zondagavond tijd en zin had om naar zoiets te kijken!
:P Ah sorry... Mijn colleges zitten nog te diep in mijn hoofd.. net tentamen gehad...

Bijtwond--> infectie--> te lang wachten--> sepsis--> schock--> niet optijd in ziekenhuis--> dood..

Het kan :P! Echt!!
ohhhhhhhhhhhh my goddd, pffffffffffffffffffff

Hij is langs een chirurg geweest en het is niets ernstigs.Goh, dat heb je geloofwaardig snel gedaan!
Chirurg lijkt me stug!!!!!! Zal wel een slager geweest zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven