Afscheid

24-10-2010 13:11 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik heb besloten mijn account te laten opheffen en mijn berichten te laten anonimiseren. De aanleiding hiervoor is het in mijn ogen destructieve modereerbeleid en het ontbreken van een privacybeleid dat de toets der kritiek kan doorstaan. De recente geschiedenis geeft mij geen vertrouwen dat de noodzakelijke professionaliseringsslag op korte termijn gerealiseerd zal worden.

Ik dank eenieder, niet in de laatste plaats die (ex-) Angels die wel berekend zijn op hun taak en die hier op vrijwillige basis veel werk verzetten, voor een prettige forumtijd.

Groet, Wuiles
treurig treurig treurig
jammer.. je had altijd hele goede en zinnige bijdragen...
Wuiles en DNM, ontzettend jammer dat jullie het forum gaan verlaten. Wel heel begrijpelijk overigens.
Treurig en dieptriest...

Doei Wuiles, veel plezier verder!
quote:Enn schreef op 24 oktober 2010 @ 17:18:

[...]

Wederom jammer en een verlies voor dit forum.Idem... jammer hoor.
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 17:39:

[...]

Daar kun je tegenwoordig om verzoeken. Zo worden je posts anoniem.

Wat is het nut er van dan?

Ze kan toch als Wuiles reageren?
Ksenija, Wuiles heeft helemaal afscheid genomen van het forum. Vandaar de titel "Afscheid" En om haar gegevens uit de database van Sanoma te laten wissen is haar nick in Anoniem.... veranderd.
quote:Enn schreef op 24 oktober 2010 @ 13:39:

Heel jammer en een verlies voor het forum.

eensch.

je wijsheid en kennis van zaken zal bijzonder gemist worden.
Heel, heel erg jammer.

Maar ik denk dat je gelijk hebt, met je motivatie om te vertrekken. Ik volg het hele gedoe een klein beetje vanaf de zijlijn en sta perplex om de bannen die worden uitgedeeld en de redenen daarvoor...
quote:Zwuppeliennn schreef op 24 oktober 2010 @ 18:40:

Ksenija, Wuiles heeft helemaal afscheid genomen van het forum. Vandaar de titel "Afscheid" En om haar gegevens uit de database van Sanoma te laten wissen is haar nick in Anoniem.... veranderd.Ze kan toch eerst afscheid nemen als Wuiles en dan haar biezen pakken?
Ik ben hier nog maar heel kort, maar jullie zijn twee mensen die ik al begon te herkennen, en te waarderen. Dus ik vind dit heel jammer.
quote:Ksenija schreef op 24 oktober 2010 @ 20:14:

[...]

Ze kan toch eerst afscheid nemen als Wuiles en dan haar biezen pakken?

Heb je wat moeite met lezen Ksenija? Ze heeft afscheid genomen als Wuiles. Onder die naam heeft ze dit topic nog geopend. Daarna is haar nick op non-actief gezet (ze kan dus niet meer reageren, zie het gebrek aan een loepje) en om haar gegevens uit de database van Sanoma te laten wissen is haar nick in 123Anoniem veranderd.

Ik praat toch geen Spaans of wel?
Bijzonder jammer. Er zijn al een paar mensen vertrokken die voor mij de waarde van dit forum uitmaakten, nu Wuiles dus ook nog. Heel, heel jammer, en wat mij betreft maakt het de waarde van mijn favoriete pijler een stuk minder.
Heel jammer Wuiles, vind je vooral op de relatie pijler altijd een waardevolle aanwinst.

Het ga je goed.
quote:Zwuppeliennn schreef op 24 oktober 2010 @ 20:17:

[...]

Heb je wat moeite met lezen Ksenija? Ze heeft afscheid genomen als Wuiles. Onder die naam heeft ze dit topic nog geopend. Daarna is haar nick op non-actief gezet (ze kan dus niet meer reageren, zie het gebrek aan een loepje) en om haar gegevens uit de database van Sanoma te laten wissen is haar nick in 123Anoniem veranderd.

Ik praat toch geen Spaans of wel?

Hoe weet ik nou welke taal je praat, ik heb niet met je aan de telefoon gehangen?

Overigens, heb ik geen moeite met Spaans dus kom maar op.

Ik heb wel moeite met jouw summiere uitleg, maar zou het op prijs stellen als je me overslaat!
Ook al ben je weg,

de wet van Wuiles blijft bestaan!
quote:meds schreef op 24 oktober 2010 @ 17:44:

treurig treurig treurigSterker nog; bijzonder treurig, treurig, treurig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:willem1959 schreef op 24 oktober 2010 @ 13:55:

Wie is wuiles?

Hé............ ben jij een hele nieuwe forummer?

Vandaag voor het eerst? Hoe vind je het forum, tot nog toe?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Speciaal een topic openen om je aftocht te melden vind ik niet helemaal binnen jouw sobere stijltje passen, Wuil. Maar goed, ik laat me altijd graag verrassen

Voor de rest; jammer. Hou je taai, en tot ooit.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Jammer dat je weg gaat Wuiles. Wel begrijpelijk, maar jammer.

Ik vond je bijdragen altijd, eerlijk, respectvol naar anderen en met een duidelijke eigen visie.

Het ga je goed.
Zo Zonde.

T ga je goed!
Hè verdorie. Ik word hier zo droevig van.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Ksenija schreef op 24 oktober 2010 @ 21:48:

[...]

Hoe weet ik nou welke taal je praat, ik heb niet met je aan de telefoon gehangen?

Overigens, heb ik geen moeite met Spaans dus kom maar op.

Ik heb wel moeite met jouw summiere uitleg, maar zou het op prijs stellen als je me overslaat!

Zie hier de nieuwe generatie forummers.

Wat een aanwinsten....
Ja, dat vind ik echt.
quote:Saaar schreef op 27 oktober 2010 @ 15:06:

[...]

Zie hier de nieuwe generatie forummers.

Wat een aanwinsten....Daar is niets nieuws aan hoor, gewoon ouwe kost in een nieuw jasje. Die ouwe kost ken ik ook, maar ja, je krijgt al een ban als je maar een ienimieni hint naar vorige nicks.
quote:Jaschenca schreef op 27 oktober 2010 @ 15:09:

[...]

Daar is niets nieuws aan hoor, gewoon ouwe kost in een nieuw jasje. Die ouwe kost ken ik ook, maar ja, je krijgt al een ban als je maar een ienimieni hint naar vorige nicks. Oh, dat zou ik toch niet willen
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven