Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd 2010

08-08-2010 20:14 2004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er mee, nu op net5.

Dit meiske vertrekt naar haar 'grote liefde' Achmed in Egypte, nadat ze elkaar slechts 12 dagen hebben meegemaakt.
The time is now
quote:baloo3 schreef op 24 oktober 2010 @ 20:44:

haar vriend zit ook op facebook! hij heeft leuke foto's op zijn profiel staan!Dus geen fatsoenlijke wc, maar in die lemen hut hebben ze wel internet...ik snap dat niet. Maar ga nu wel gauw even kijken.
Gewist.

Het modereerbeleid]van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Ksenija schreef op 24 oktober 2010 @ 20:43:

[...]

Hiero, vol met die lui.

En dat is het ook nog een zigeuner

Al praat hij wel goed Engels voor iemand met zijn achtergrond, zonder scholing.Hij heeft rechten gestudeerd....
Waarom is iedereen altijd direct zo sceptisch (heb het niet alleen over dit koppel). Niet dat ik denk dat het met iedereen goed afloopt, in tegendeel. Maar niet geschoten is altijd mis, toch? Soms lijkt het alsof alles (of in ieder geval veel) voorgoed moet worden opgegeven. Maar als het niet goed gaat, ga je lekker terug naar NL en ga je verder met je leventje, geen man over boord. Maar wel heel veel ervaringen erbij...
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
[...]
Ik denk dat ze snel haar rechten door zal hebben, hij zal het haarfijn kunnen uitleggen!
quote:Missprincesa schreef op 24 oktober 2010 @ 20:46:

. Maar niet geschoten is altijd mis, toch? Soms lijkt het alsof alles (of in ieder geval veel) voorgoed moet worden opgegeven. Maar als het niet goed gaat, ga je lekker terug naar NL en ga je verder met je leventje, geen man over boord. Maar wel heel veel ervaringen erbij...drama voor de tv natuurlijk..
Ksenija, verbitterde reactie.....
quote:Missprincesa schreef op 24 oktober 2010 @ 20:46:

Waarom is iedereen altijd direct zo sceptisch (heb het niet alleen over dit koppel). Niet dat ik denk dat het met iedereen goed afloopt, in tegendeel. Maar niet geschoten is altijd mis, toch? Soms lijkt het alsof alles (of in ieder geval veel) voorgoed moet worden opgegeven. Maar als het niet goed gaat, ga je lekker terug naar NL en ga je verder met je leventje, geen man over boord. Maar wel heel veel ervaringen erbij...ben helemaal niet sceptisch, ik vind dit een heel leuk koppel samen, denk wel dat ze een hoop hobbels moeten nemen, maar vind dit een leuker stel dan vorige week en dat waren twee westerse mensen.
wel dapper dat ze ongetrouwd samenwonen
Wat wordt er toch altijd snel getrouwd in deze serie!
quote:baloo3 schreef op 24 oktober 2010 @ 20:44:

haar vriend zit ook op facebook! hij heeft leuke foto's op zijn profiel staan!Ik heb t gezien, leuk!
quote:Courage schreef op 24 oktober 2010 @ 20:47:

@ Baloo; wat mij betreft liever geen spoilers voor het einde van de aflevering...zag dit niet echt als een spoiler, maar mijn excuses ervoor!
Gewist.

Ze koken uitgebreider dan een Hollandse met kerst.
Hahahaha zit je in Marokko, krijg je gehaktballen met friet!
Wat een onverstaanbare domme koe
tot rust komen?? van wat?
Gewist.

[...]
Grappig...die auto verwacht je dan ook weer niet als je in zo'n hut woont. Ik moet zeggen, ze doet het best goed tot nog toe!
mooie auto
Oh, die auto in het zand en zij er achter aan rennen...brings back memories
mens pak een zonnebril

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven