3000+ deel 71 alweer

19-10-2010 10:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.

De plek waar lief en leed wordt gedeeld.

Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.

Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.

3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.

De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.

Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.

Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?

Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.

3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.

poll?

Totaal aantal stemmen: 17

ja (24%)
nee Geen stemmen
misschien (6%)
weetnie (12%)
mens doe normaal! (59%)
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
Anders bel je morgen even je huisarts op Josje, om te vragen wat wijsheid is.
Bi, hij gaf aan dat ik het zelf aan moest voelen. Bij de apotheek zeiden ze dat ik de 10 dagen vol moest maken..
Ik ben zo blij dat ik die administraasie heb gedaan vandaag, heel veel dingen betaald... zelfs de bekeuring van Bianco z'n wildplassen heb IK betaald. Ze noemen het trouwens heel keurig: op een niet toegestane plek je natuurlijke behoefte doen.
Hoest met stiefdochter en eigenwijze Bianco?
quote:josje37 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:21:

Bi, hij gaf aan dat ik het zelf aan moest voelen. Bij de apotheek zeiden ze dat ik de 10 dagen vol moest maken..Ja maar je twijfelt nu, dus even bellen en zeggen dat je twijfelt, óf naar de apotheek luisteren.
quote:Bianca40 schreef op 24 oktober 2010 @ 21:21:

Ik ben zo blij dat ik die administraasie heb gedaan vandaag, heel veel dingen betaald... zelfs de bekeuring van Bianco z'n wildplassen heb IK betaald. Ze noemen het trouwens heel keurig: op een niet toegestane plek je natuurlijke behoefte doen. das een leuke omschrijving
toch zou ik de kuur afmaken josje!

je bent er nog niet helemaal vanaf..
Heb geen zin en tijd om morgen weer naar de huisarts te gaan om mijn longen te laten luisteren. Moet morgen werken en heb 's avonds nog een vergadering
Stiefdochter is nu bij haar moeder, heeft hier nog gegeten en is nu thuis. Haar vriend had haar spullen inmiddels al bij haar moeder gebracht. Ze hopen dat ze wel normaal 'als vrienden' met elkaar om kunnen blijven gaan en dat gaan ze dus ook wel proberen.
Denk dat ik dat ook maar ga doen Apppel. Ik heb nog een drukke week voor de boeg en ik kan het niet maken om weer ziek te worden met mijn werk. Ben al drie weken aan het klungelen
Hoe oud is stiefdochter eigenlijk Bi?
Dan zou ik inderdaad die kuur maar afmaken Josje
Ik vind stiefdochter trouwens niet zo aardig klinken, of ligt dat aan mij?
Ze is vorige week 20 geworden Josje
In een wordbestand werkt F5 niet
Das nog best jong Bi
Nee ligt niet aan jou, het klinkt ook niet aardig. Maar bonusdochter vind ik ook weer zo ehh... soft ofzo klinken.

Weet jij een beter woord?
heppie vannacht Fairy Godmother gespeeld Bi?
Ja das ook jong Josje... en het was haar eerste echt verkering, ze is vrij snel bij hem gaan wonen, nu een jaar geleden ongeveer.
Wij noemen stiefkinderen bonuskinderen.
quote:spuka schreef op 24 oktober 2010 @ 21:26:

heppie vannacht Fairy Godmother gespeeld Bi? Is nog best lastig hoor, ik wil me er niet teveel mee bemoeien want ze is mijn kind natuurlijk niet. Maar ik heb haar toch wel gezegd dat ze altijd een beetje meer van zichzelf moet houden dan van een ander... dat soort dingetjes.
das mooi josje, maar je moet niet te vroeg stoppen hoor met de pred. das niet goed!
a docter a day keeps the apple away
Ooh mosterd, je zoekt een beter woord Bi. Surprise-kinderen?
In het echte leven zeg ik gewoon Bianco zn dochter... maar dan natuurlijk met zn echte naam, want Bianco kennen ze niet

Ik heb een bonusmoeder

&

heb tegenwoordig 2 lieve bonusspookjes

heb niet zo veel met het woord stief krijg daar heksen op bezems beeld bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven