Nek bijten
zondag 24 oktober 2010 om 18:01
Wat als er heel hard in je nek is gebeten en het een soort wondje is geworden en het van binnen heel erg veel pijn doet. Kan het dan zo zijn dat er een ader kapot is?
Diegene beschrijft het alsof er met een ijzeren pin in is gesneden en alsof het van binnen open ligt kan amper zijn nek bewegen.
Kan het ernstig zijn?
Diegene beschrijft het alsof er met een ijzeren pin in is gesneden en alsof het van binnen open ligt kan amper zijn nek bewegen.
Kan het ernstig zijn?

zondag 24 oktober 2010 om 21:54
Er is dus niets aan de hand volgens vriend Chirurg en het gaat vanzelf weer over. Of je vriend is dus een enorme aansteller met : "alsof er met een ijzeren pin in is gesneden" en "alsof het van binnen open ligt" en " kan amper zijn nek bewegen" of dit topic is nep.Ik neig naar het laatste en hou voortaan mijn bevroren erwtentip voor mezelf.
zondag 24 oktober 2010 om 22:19
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 20:22:
Het is zijn vriend niet de mijne ik ken hem niet. Er is niets aan de hand ik heb te hard gebeten en gezogen het gaat wel weer over.Nah dan is er niets aan de hand toch?Heeft de chirurgenvriend hem op de keukentafel ontleed?
Het is zijn vriend niet de mijne ik ken hem niet. Er is niets aan de hand ik heb te hard gebeten en gezogen het gaat wel weer over.Nah dan is er niets aan de hand toch?Heeft de chirurgenvriend hem op de keukentafel ontleed?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 24 oktober 2010 om 22:53
zondag 24 oktober 2010 om 22:58
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 22:43:
Maar toch maak ik me nog zorger straks krijgt hij een hersenbloeding.
Ja meid, ik snap wel dat je je verzinsels hier gaande wil blijven houden, maar ik had dan een minder overdreven invalshoek gekozen.
Dat is geloofwaardiger. Misschien een goede tip voor je volgende topic.
Maar toch maak ik me nog zorger straks krijgt hij een hersenbloeding.
Ja meid, ik snap wel dat je je verzinsels hier gaande wil blijven houden, maar ik had dan een minder overdreven invalshoek gekozen.
Dat is geloofwaardiger. Misschien een goede tip voor je volgende topic.