Gezondheid alle pijlers

Nek bijten

24-10-2010 18:01 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat als er heel hard in je nek is gebeten en het een soort wondje is geworden en het van binnen heel erg veel pijn doet. Kan het dan zo zijn dat er een ader kapot is?

Diegene beschrijft het alsof er met een ijzeren pin in is gesneden en alsof het van binnen open ligt kan amper zijn nek bewegen.

Kan het ernstig zijn?
quote:SweetSummer schreef op 24 oktober 2010 @ 20:22:

[...]

Klopt en dat dacht ik JUIST omdat ik studeer .. Zie bovenstaande reactie hier ergens!Helemaal mee eens
quote:Jolie205 schreef op 24 oktober 2010 @ 20:16:

Hoe oud is die bevriende chirurg van jullie?

Goeie vraag!

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik geloof geen zak van dit topic en het vorige...
Ik wel Annewiep, en ik kijk al reikhalzend uit naar het volgende!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 24 oktober 2010 @ 20:46:

Ik wel Annewiep, en ik kijk al reikhalzend uit naar het volgende! Dat dan weer wel
Er is dus niets aan de hand volgens vriend Chirurg en het gaat vanzelf weer over. Of je vriend is dus een enorme aansteller met : "alsof er met een ijzeren pin in is gesneden" en "alsof het van binnen open ligt" en " kan amper zijn nek bewegen" of dit topic is nep.Ik neig naar het laatste en hou voortaan mijn bevroren erwtentip voor mezelf.
quote:borderwalk schreef op 24 oktober 2010 @ 21:54:

Ik neig naar het laatste en hou voortaan mijn bevroren erwtentip voor mezelf.Egoïst!
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 20:22:

Het is zijn vriend niet de mijne ik ken hem niet. Er is niets aan de hand ik heb te hard gebeten en gezogen het gaat wel weer over.Nah dan is er niets aan de hand toch?Heeft de chirurgenvriend hem op de keukentafel ontleed?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar toch maak ik me nog zorger straks krijgt hij een hersenbloeding.
Als dat gebeurt gewoon 112 bellen!
Dan vraagt hij toch aan die vriend of hij zijn hersens óók in de gaten kan houden? En dan natuurlijk wel 112 bellen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 22:43:

Maar toch maak ik me nog zorger straks krijgt hij een hersenbloeding.ja dat kan
je zit nog op school allebei (zie vorig topic) maar een vriend van hem is chirurg? tuurlijk..

en ik ben de paus..
quote:maxiemax schreef op 24 oktober 2010 @ 22:46:

Als dat gebeurt gewoon 112 bellen!Of hier advies vragen en dat vervolgens volledig negeren.
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 22:43:

Maar toch maak ik me nog zorger straks krijgt hij een hersenbloeding.

Ja meid, ik snap wel dat je je verzinsels hier gaande wil blijven houden, maar ik had dan een minder overdreven invalshoek gekozen.

Dat is geloofwaardiger. Misschien een goede tip voor je volgende topic.
Ik heb dit toch wel in een ruk uitgelezen, wat een humor. Dat andere topic was ook wel een dijekletser waard. Keep em coming TO
Hallo mensen,

Het gaat wat beter met zijn nek.

Denk je echt dat we er nog in mee gaan?
Met mijn nek helaas niet maar ik mankeer ook wel iets meer dan alleen een bijtwondje en misschien onvoorstelbaar maar ondanks diverse operaties en heel veel pijn kan ik mijn nek gewoon draaien etc!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven