3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
maandag 25 oktober 2010 om 21:19
quote:BadAss schreef op 25 oktober 2010 @ 21:17:
[...]
Hé zeg wanneer heb je die gemaakt? En niet even binnen komen voor een borrel bakkie pleur?Ik ben binnen geweest, maar jij lag op de deurmat, met de laatste half-volle fles nog in je hand. Ik heb je een kus op je wang gegeven en ben weer weggegaan
[...]
Hé zeg wanneer heb je die gemaakt? En niet even binnen komen voor een borrel bakkie pleur?Ik ben binnen geweest, maar jij lag op de deurmat, met de laatste half-volle fles nog in je hand. Ik heb je een kus op je wang gegeven en ben weer weggegaan
maandag 25 oktober 2010 om 21:30
maandag 25 oktober 2010 om 21:43
quote:BadAss schreef op 25 oktober 2010 @ 21:39:
[...]
Mens daar probeer ik nou heel subtiel omheen te grappen snap dat nou toch.
Ja Appel snapt dat want die doet dat ook heel vakkundig
Ik snap dat niet, bij mij moet je gewoon duidelijk zeggen hoe en wat, ik lees niet tussen de regels door. Ik kom uit een bouwvakkers-wereld he!
[...]
Mens daar probeer ik nou heel subtiel omheen te grappen snap dat nou toch.
Ja Appel snapt dat want die doet dat ook heel vakkundig
Ik snap dat niet, bij mij moet je gewoon duidelijk zeggen hoe en wat, ik lees niet tussen de regels door. Ik kom uit een bouwvakkers-wereld he!