3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Wouw Spuuk, een halve marathon! wat goed!
Alle reacties Link kopieren
Wouw Spuuk, een halve marathon! wat goed!
Alle reacties Link kopieren
jammer spuuk, dat het niet meer kan... mis je het?
Alle reacties Link kopieren
En nog een taart en slingers voor Vilma, ik hoop dat je snel weer internet hebt!







Alle reacties Link kopieren
Nee, komt die niet meer?

Dat is dan wel heel jammer..
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even goede tijden kijken.. tot zo!
Alle reacties Link kopieren
Tot zo Appel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen alternatief gevonden. Missen, ja, het was mijn uitlaatklep, mijn hoofdleegmaker na een lange werkdag. Maar als ik nu bijv een sprintje trek naar de trein, dan voel ik mijn hoofd al de hele dag. Het is gewoon geen strak plan om t te doen.
Alle reacties Link kopieren
Echt heel jammer Spuuk!



Ik mis het ook, ik liep dan weliswaar geen halve marathon, maar verstand op nul en idd je hoofd lekker leegmaken, zelfs in de regen rennen is heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat het moeilijk is er een alternatief voor te vinden Spuuk.

Misschien zo'n sportapparaat thuis ofzo?




Vilma en ik zijn jarig...Hiep Hiep Hoera



Dank jullie wel voor de felicitaties, lief van jullie
Vilma Gefeliciteerd!





Luun jullie zijn toch ook even oud? herinner me zoiets bij de meet gehoord te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Vilma en Luun, profietsgejat meisjes. Alweer een 18e verjaardag





Ik wil een normale werkdag waarin ik wat gedaan krijg. ipv van deze adhoc, dammage control dagen...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer fris en fruitig!
quote:bankje schreef op 26 oktober 2010 @ 11:30:





Luun jullie zijn toch ook even oud? herinner me zoiets bij de meet gehoord te hebben.Yep even oud, en op dezefde dag jarig
Ik ga effe naar de Boerderie, en daarna RL-en.



Tot laters allemaal,



Alle reacties Link kopieren
Een 3000+ tweeling



Gefeliciteerd dames!
Alle reacties Link kopieren
Fijne dag Luun!
Alle reacties Link kopieren
Spuuk, gewoon.. zomaar!
Alle reacties Link kopieren
Appel, sport is not done, moet op zo ongeveer alles letten. Fietsen lukt wel en dat doe ik nu ook. Maar niets kan tippen aan het gevoel van hardlopen.
Alle reacties Link kopieren
Dat geloof ik Spuuk.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Luun en Vilma
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Luun en Vil! Fijne dag!



En pop! Wat ben je toch een lekker wijf!
Alle reacties Link kopieren
hallo, ik ben er weer. Tentamen was het zelfde als die ik hier had liggen haha, dus ik denk dat ik het wel gehaald heb!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd luun en vilma!
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven