Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
djiezzz meiden! Stelletje nachtbrakers!!!
Holymoly en ik vond mezelf gisteren echt al laat! Nouja, voor mij is dat het ook en ik denk maar zo dat ik me minstens zo voel als Bambi nu. Maar... ik heb geen krijsend kroost kinderen in huis, dus sta redelijk relaxed op. (en oh, zo'n zin in werk )

en verdulleme (nou, dat klinkt al volwassen ) ik ben weer te laat om met de fiets te gaan.

Volgens Bambi's beschrijving ben ik al oud. quote:dat je bankhangt omdat je je te oud moe voelt om nog iets te ondernemen.En ik weet nu eigenlijk ongeveer pas wat ik eigenlijk had willen worden, wanneer ik groot was. Of ik denk dat te weten.
Later is nu
:-)

En ja hoor, de schilders zijn er weer. Gaap.
Hufters.

Taart voor iedereen: mijn liefste is jarig vandaag! Daar doet hij niet aan maar ik wel en dus gaan we vanavond wat leuks doen samen want de Bloesjes zijn er niet om de auto te wassen.

Hee! De cursor is weg! Voelt een beetje als blind typen...

Wanneer je volwassen bent? Leuke discussie. Ik realiseer me dat ik een mevrouw ben in de ogen van pubers en kinderen en vind dat shocking. Mja, om altijd een meisje te willen blijven vind ik ook weer nix. Het heeftmooie kanten dat je als vrouw ouder wordt. Sowieso dat je ouder wordt natuurlijk ivm Later is Nu.

Maar ik hoop dat jullie dan nog wel als jonge deernes met dit fossiel willen omgaan.
Pimp .. Koffie dan maar?

Veeliciteerd met je meneer, Bloes.

Succes vandaag, Dream!

Ik ga zo met Yentl naar de tandarts, er moeten 2 melkkiesjes getrokken worden. Dat beloofd een leuke dag.. zucht.
Ai, paracetamolletje geven vooraf?
En milkshakes drinken.

En stamppot eten.

Iemand vroeg vandaag hoe het is, getrouwd zijn.

Huh...? Ik...?

(Gevalletje did not wrap my brain around it yet.)

Over volwassen gesproken... Maar weet je wat het gekke is, voor mij, en ik spreek waarschijnlijk ook namens mijn echtgenoot, was trouwen niet zo zeer iets volwassenerigs, maar meer iets rebellerigs.

Ik ben naast dik, roze en lelijk gewoon heeeeel fijn kinderachtig.

Ik ken de korte versie daarvan Bambi:

Beauty is in the eye of the beholder.

(Waarvan op het net wordt gezegd dat het van Steve Wonder is. Of van Plato. Of Shakespear. Maar was het niet van Mondriaan )
Ik een volwassen mevrouw?

echt veel groter word ik in elk geval niet

(wel zwaarder)
Later is nu
Ik ga naar een kinderfilm nu. Maar eerst poffers eten in de stad :-)
Ik geloof dat ik soms een volwassen leven leid (whatever that may be) wat niet per se hetzelfde is als volwassen zijn. Ik doe gewoon soms volwassen dingen, en hoop maar heel hard dat ik niet door de mand val. Misschien geldt dat wel voor alle volwassenen, en is het dus een teken van volwassenheid dat je steeds maar denkt: ze komen er straks achter hoor, dat dit eigenlijk helemaal niet klopt, grinnik, maar zo lang het goed gaat gaat het goed, zoiets?

Ik zoek in oppas in Lilstad, flexibel en betrouwbaar. Iemand?

Dot vanochtend om half 7 uit bed gehaald, want die moest gewassen en gestreken, schooltas in de ene hand, boterham pindakaas in de andere, bij de buren gedropt worden voor verdere verwerking. Ze had tot uur of 10 gegild in bed, dus die was nog heel moe "Mam, ik kijk nog niet zo snel hoor, mijn ogen zitten nog dicht". Ik had nergens tijd voor, en heb toch een minuut of 5 zitten kijken naar hoe ze in totale slomigheid ernstig bezig was om zichzelf een onderbroek aan te trekken. Zo kleuterig precies en onbeholpen tegelijk. Mooi meisje.

Nu weer verder in de VolwassenenStress.
O toet, dat wil ik ook.
Heb een balletje opgegooid bij oude kennissen in Lilstad, hoop dat er wat uitkomt. En wat wil je ook? Met je kop in het zand of een wasdroger? Ik snap sowieso niet dat een gezin zonder wasdroger kan. Ik flikker er werkelijk alles in (niet anders dan kleding hoor, de vaat gaat in de vaatwasser , kinderen drogen zichzelf af) en zou niet zonder kunnen. Is natuurlijk kul maar ik wil die apparaten dus niet missen.
Ik zou, als ik Lil was, lekker naar kinderfilm willen, denk ik. Doe ik niet, ik ga straks deel 3 van kinderboekenserie ophalen. (zag gisteren op internet dat het een 7-delige serie betreft, waarvan alleen deel 1 tm 4 er al is.. had ik deze serie maar later gezien )

Ik mieter trouwens bijna alles in de droger. Behalve sportkleding. Dat komt nl. al bijna droog uit de machien en ik ben bang dat mijn 'slimme' droger dan denkt dat de hele was al droog is, ofzo. En we hebben nogal wat sportkleding. Dat ophangen vind ik al erg genoeg, maar kan nog net op rekje naast wasmachine. Als ik alles op zou moeten hangen... daar is geen plek voor, óf ik moet het van zolder naar beneden (tuin) slepen.

Ik wil trouwens wel appeltaart
Later is nu
Leentje heeft wel cake gebakken vanmorgen, die staat nu af te koelen. Ook goed

Wij doen al jaren zonder droger, het went. Al blijft was ophangen een kutklusje, maar eigenlijk vind ik alle huishoudelijke klusjes kut. Dus..

Ik geloof ook niet dat ik ooit volwassen word.
Welja Pimpel, kom ik gewoon bij jou langs
Later is nu
Om de was te drogen?
Ja, als ik er maar cake bij krijg
Later is nu
Huishoudelijke klusjes zijn altijd kut. Per definitie, wat mij betreft. Het is enkel en alleen dat ik puinzooi en viezigheid NOG erger vind, dat mijn huis er redelijk acceptabel uitziet. Maar o wee, kom mij niet tegen als ik schoonmaak. Ik ben dan in staat iemand wat ernstigs aan te doen. Grom.

Vakantie begint goed. Heb me al 2 dagen verslapen .

Nu ben ik toe aan een borrel. Anyone??
Ja, laten we drinken op het leven en op de onvolwassenheid. En dromen van huizen die nooit vies en rommelig worden of tenminste van kabouters die de boel opruimen.

En cake is er vast lekker bij Pim!
En op jouw jarige lief, die ik helemaal vergat te feliciteren vanmorgen! Gefeliciteerd!
OYHja, wel op vriendjessite gefeliciteerd, hier niet.

Meid

GEFEELCITEERD MET JE LIEVERDELIEF!!
Later is nu
Heee, is die leukerd jarig . Gefeliciteerd!

Wij hebben ook geen droger, nooit gemist ook want nooit gehad. Flexibel ophangsysteem dat af en toe van kamer verhuist al naar gelang welk kind nu weer elders verblijft.

Volgens mij heeft Dochter me aangestoken, dat kan er nog wel bij. Blegh.
lilian02 wijzigde dit bericht op 26-10-2010 16:24
Reden: kennie spelluh
% gewijzigd
Ha kijk, dat had ik dus ook kunnen doen. Eén van de kinderen gewoon part-time nemen en dan de kamer van nietaanwezigekind als waskamer gebruiken. Stukken goedkoper dan een wasdroger.

De film was cute en grappig (verschrikkelijke ikke), met hier en daar nog een klein grapje voor de volwassen. Dat vink leuk.

Hieperdepiephoeraatje nog voor de leukerd van Bloes! Smak smak smak en gefeliciteerd!
Geveeliciteerd dan maar, Bloes!

Ik ben hier nooit zo bezig met wat volwassen is en hoe dat zou moeten voelen enzo. Ik kan er ook eerlijk waar niets bij bedenken. 'n Droger vind ik wel fijn om te hebben en zou ook per direct vervangen worden als de huidige stuk gaat en niet meer gerepareerd kan worden.

Sjemig Lil, da's wel heel veel en heel kut ook. Dag nog wel een beetje doorgekomen?

Hier vandaag lekker aan het shoppen geweest met Zoon. Zijn wintergarderobe is weer wat uitgebreid en ik kwam zowaar thuis met nog wat voor mezelf ook (meestal koop ik van alles voor Zoon en vergeet daarna alsnog mezelf :S). Was heerlijk gezellig en we hebben aan één stuk door lopen beppen. Ik blijf het leuk vinden, zo'n groter wordend kind.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

Ik goochelde gewoon op 'plaatjes'

Leuk Alex, zo even lekker shoppen met zoon
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven