A little to late? Help!
zondag 24 oktober 2010 om 23:47
zondag 24 oktober 2010 om 23:58
Ik denk dat je gewoon altijd vooral moet doen waar jij zin hebt, zolang je maar eerlijk blijft tegenover jezelf en anderen. Als jij het wil proberen met die jongen, dan moet je dat doen. En dan zie je vanzelf wel waar het schip strandt.
Maar het feit dat je er (nu al) allemaal vraagtekens bij hebt, vind ik nooit zo'n positief signaal ofzo.
Maar het feit dat je er (nu al) allemaal vraagtekens bij hebt, vind ik nooit zo'n positief signaal ofzo.
maandag 25 oktober 2010 om 05:51
Ik denk dat je kennis zich 2e keuze voelt, nogmaals dat denk ik he. Ik zou me in ieder geval wel behoorlijk tweede keus voelen. Waarom het niet even met rust laten? Als hij echt met je wil daten dan neemt hij wel contact met je op. En dan ook meer dan alleen de opmerkingen uit je OP;" Als we dan spreken komt hij weer met wanneer zie ik je weer eens? En je hebt me nog steeds niet uitgenodigt en dat hij dat jammer vind".
Geniet lekker van je vrijgezellen bestaan, en wie weet loopt er in je omgeving nog meer leuks rond?
Geniet lekker van je vrijgezellen bestaan, en wie weet loopt er in je omgeving nog meer leuks rond?
maandag 25 oktober 2010 om 06:24
maandag 25 oktober 2010 om 09:09
dinsdag 26 oktober 2010 om 13:46
quote:j_adore schreef op 26 oktober 2010 @ 12:16:
Ik vind hem nu niet meer te jong nee, want inmiddels is hij ouder geworden dus is het leeftijdsverschil relatief gezien kleiner geworden. Dat was eigenlijk het enigste punt waardoor ik hem op afstand hield.Verschil in jaren blijft altijd hetzelfde hoor :-S
Ik vind hem nu niet meer te jong nee, want inmiddels is hij ouder geworden dus is het leeftijdsverschil relatief gezien kleiner geworden. Dat was eigenlijk het enigste punt waardoor ik hem op afstand hield.Verschil in jaren blijft altijd hetzelfde hoor :-S
dinsdag 26 oktober 2010 om 17:39
Maar ik heb steeds de boot een beetje afgehouden omdat ik hem iets te jong voor mij vond. "En hierdoor was die beledigt(heb hem niet vertelt dat ik hem te jong vond)"
Je zegt dat hij beledigd was hierdoor,maar je hebt het hem niet vertelt waar was hij dan om beledigd.....Snap het zinsverband niet zo.....
Je zegt dat hij beledigd was hierdoor,maar je hebt het hem niet vertelt waar was hij dan om beledigd.....Snap het zinsverband niet zo.....
woensdag 27 oktober 2010 om 06:42
Op de man af zeggen dat je hem leuk vindt, en vragen hoe het zit bij hem.
Al dat moeilijke gedoe... Anders gewoon laten schieten! Je komt al uit een rot relatie, zeg je. Je wilt toch niet meer een moeilijke relatie?!
Graag of niet, en dan ook gewoon uit zn buurt blijven.
Lijkt me toch al niet zo'n jofel typ, trouwens. Waarom moet hij beledigd zijn dat jij hem op afstans hield? Vindt hij zichzelf 'god himself' ofzo? Mag jij iemand op afstand houden als je er, met wat voor reden ook, niets mee wil?!?!?! Volgens mij een raar ventje.
Hoeveel schelen jullie in leeftijd trouwens?
Al dat moeilijke gedoe... Anders gewoon laten schieten! Je komt al uit een rot relatie, zeg je. Je wilt toch niet meer een moeilijke relatie?!
Graag of niet, en dan ook gewoon uit zn buurt blijven.
Lijkt me toch al niet zo'n jofel typ, trouwens. Waarom moet hij beledigd zijn dat jij hem op afstans hield? Vindt hij zichzelf 'god himself' ofzo? Mag jij iemand op afstand houden als je er, met wat voor reden ook, niets mee wil?!?!?! Volgens mij een raar ventje.
Hoeveel schelen jullie in leeftijd trouwens?
woensdag 27 oktober 2010 om 07:32
Het kan heel goed zijn dat hij wil weten of je oprecht in hem geïnteresseerd bent. In wezen weet je dat nog niet, je wilt het namelijk nog gaan uitzoeken.
Je kunt hem niets beloven, maar verwacht wel van hem dat hij full-commitment biedt aan jou. Dat is niet eerlijk en het biedt vruchtvare grond voor een ongelijkwaardige 'relatie'.
Acht maanden vrijgezel is nog niet zo lang. laat het gewoon op z'n beloop en ga je niet focussen op deze jongen, omdat hij altijd zoveel aandacht aan jou besteedde. Je klinkt niet hoteldebotel van hem, dus het is niet vreemd dat hij twijfelt aan jouw gevoelens voor hem...
Je kunt hem niets beloven, maar verwacht wel van hem dat hij full-commitment biedt aan jou. Dat is niet eerlijk en het biedt vruchtvare grond voor een ongelijkwaardige 'relatie'.
Acht maanden vrijgezel is nog niet zo lang. laat het gewoon op z'n beloop en ga je niet focussen op deze jongen, omdat hij altijd zoveel aandacht aan jou besteedde. Je klinkt niet hoteldebotel van hem, dus het is niet vreemd dat hij twijfelt aan jouw gevoelens voor hem...
Only dead fish go with the flow