A little to late? Help!

24-10-2010 23:44 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
'Je vond hem toen best leuk'. Dat lijkt me niet leuk genoeg, ook al had je toen een relatie. Het lijkt een beetje op een rebound-project en ik denk dat hij dat ook zo voelt. Waarom zo snel daten? Laat het even rusten en kijk wat er nog van komt (van zijn kant), maar verwacht er niet teveel van.
Zou je niet eerst eens even lekker je eigen leven gaan leiden, zonder weer direct in een of andere relatie te duiken?
.
Gewist.

Het modereerbeleidivan Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik denk dat je gewoon altijd vooral moet doen waar jij zin hebt, zolang je maar eerlijk blijft tegenover jezelf en anderen. Als jij het wil proberen met die jongen, dan moet je dat doen. En dan zie je vanzelf wel waar het schip strandt.

Maar het feit dat je er (nu al) allemaal vraagtekens bij hebt, vind ik nooit zo'n positief signaal ofzo.
[quote]Courage schreef op 24 oktober 2010 @ 23:58:

[fgcolor=#6324cd]

To is met dubbel o. dit vat ik niet helemaal?
@ Kym

Ja die vraagtekens vind ik ook wat verontrustend... Vandaar ook mijn OP.

j_adore, 55 minuten geleden

[quote]Courage schreef op 24 oktober 2010 @ 23:58:

[fgcolor=#6324cd]

To is met dubbel o. dit vat ik niet helemaal?

Courage heeft het over de titel. A little too late.
@ Lizzl ja nu zie ik het pas wat stom! Ik zal het even verbeteren als dat mogelijk is.
Als ik jouw kennis was, zou ik me behoorlijk tweede keus voelen. En daar zou ik niet zo happig op zijn....
Of het klassieke: "ik wil... " en als je het dan krijgt, dat het tegenvalt/je het niet meer wilt.
Ik denk dat je kennis zich 2e keuze voelt, nogmaals dat denk ik he. Ik zou me in ieder geval wel behoorlijk tweede keus voelen. Waarom het niet even met rust laten? Als hij echt met je wil daten dan neemt hij wel contact met je op. En dan ook meer dan alleen de opmerkingen uit je OP;" Als we dan spreken komt hij weer met wanneer zie ik je weer eens? En je hebt me nog steeds niet uitgenodigt en dat hij dat jammer vind".

Geniet lekker van je vrijgezellen bestaan, en wie weet loopt er in je omgeving nog meer leuks rond?
Jeetje,er zijn zoveel leuke mannen op de wereld,waarom je zo op deze ene focussen?Alleen omdat hij interesse in je toonde toen jij nog een relatie had? pffff

Als ik alle kerels op msn/hyves uit moet nodigen voor koffie die:wanneer zie ik je weer eens zeiden, kan ik mijn baan opzeggen..........
ik denk ook inderdaad dat hij zich als de 2de keus voelt. maarjaa dat heeft ie ook zelf gedaan door avances te maken op een meisje dat al bezet is.

Vind je hem nu niet meer te jong dan ff btw?

focus je niet alleen op hem joh, er zijn zoveel leuke vrijgezelle mannen!!
.
Lijkt me dat je nu met hem wilt daten omdat je even niets hebt...

Foute instelling naar mijn idee
quote:j_adore schreef op 26 oktober 2010 @ 12:16:

Ik vind hem nu niet meer te jong nee, want inmiddels is hij ouder geworden dus is het leeftijdsverschil relatief gezien kleiner geworden. Dat was eigenlijk het enigste punt waardoor ik hem op afstand hield.Verschil in jaren blijft altijd hetzelfde hoor :-S
Maar ik heb steeds de boot een beetje afgehouden omdat ik hem iets te jong voor mij vond. "En hierdoor was die beledigt(heb hem niet vertelt dat ik hem te jong vond)"

Je zegt dat hij beledigd was hierdoor,maar je hebt het hem niet vertelt waar was hij dan om beledigd.....Snap het zinsverband niet zo.....
.
Op de man af zeggen dat je hem leuk vindt, en vragen hoe het zit bij hem.

Al dat moeilijke gedoe... Anders gewoon laten schieten! Je komt al uit een rot relatie, zeg je. Je wilt toch niet meer een moeilijke relatie?!

Graag of niet, en dan ook gewoon uit zn buurt blijven.

Lijkt me toch al niet zo'n jofel typ, trouwens. Waarom moet hij beledigd zijn dat jij hem op afstans hield? Vindt hij zichzelf 'god himself' ofzo? Mag jij iemand op afstand houden als je er, met wat voor reden ook, niets mee wil?!?!?! Volgens mij een raar ventje.

Hoeveel schelen jullie in leeftijd trouwens?
Het kan heel goed zijn dat hij wil weten of je oprecht in hem geïnteresseerd bent. In wezen weet je dat nog niet, je wilt het namelijk nog gaan uitzoeken.

Je kunt hem niets beloven, maar verwacht wel van hem dat hij full-commitment biedt aan jou. Dat is niet eerlijk en het biedt vruchtvare grond voor een ongelijkwaardige 'relatie'.

Acht maanden vrijgezel is nog niet zo lang. laat het gewoon op z'n beloop en ga je niet focussen op deze jongen, omdat hij altijd zoveel aandacht aan jou besteedde. Je klinkt niet hoteldebotel van hem, dus het is niet vreemd dat hij twijfelt aan jouw gevoelens voor hem...
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven