Houdbaarheid havermout

26-10-2010 19:52 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is koud, ik heb zin in iets lekkers en wil weer eens havermoutpap maken. Ik heb nog een aangebroken zak staan houdbaarheid ten minste tot 11-2009. Nou lijkt zo'n product echt iets wat niet kapot te krijgen is en aangezien ik me al dagen schuldig voel vanwege die rotcampagne; is dit nog te eten? Ik zie geen schimmel en ruik niks verdachts...En wil iets lekkers (bij gebrek aan koek/choco...)vanavond nog!
This is not kosher!
Ik zou het niet doen... de zak is al open geweest. Als de zak nou dicht had gezeten was 't een ander verhaal geweest.
Ik denk dat het geen kwaad kan. Zolang je geen beestjes ziet kruipen moet het kunnen (hhihi). Maak het anders gewoon en proef het. Misschien is het een beetje muffig geworden, maar anders gewoon lekker eten hoor.

Eet smakelijk!
1 ja en 1 nee; nog niet echt overtuigend!
This is not kosher!
Ik zou het gewoon eten hoor, zou me er niet druk om maken.
kun je niet nog even snel naar de supermarkt op een nieuwe zak te halen
Tja als je het klaar maakt en lekker veel suiker er bij doet.. Sommige mensen eten het gewoon ja. Ken iemand waar ik altijd sladressing eet van juni 2009. Lijkt wel alsof die fles alleen op tafel komt als wij er zijn. Deze persoon doet ook niet moeilijk over de houdbaarsheidsdatum. Zelf laat ik bijvoorbeeld wel eens de ketchup wat langer staan. Maar na een maandje gooi ik het toch wel weg. Ookal is het zoet en kan er ook bijna niks mis mee gaan. Havermout is idd droog, maar ik had al in december 2009 weg gedaan. (Als ik het dan had gezien) Ben je nog niet in die tijd in het kastje geweest? Heb je geen anijsblokjes in huis? DAt kan je andrs met melk klaar maken. Of je moet de havermout aan durven.. Succes ermee.
Ik zou het wel proberen. Misschien eerst een beetje en als het normaal smaakt gewoon de rest op eten.
Ja mits het niet beschimmeld is, kan je dat gewoon eten!

Eet smakelijk!
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Het komt door die gooi-geen-voedsel-weg-campagne, durf niets meer weg te doen!

Als ik naar de supermarkt ga haal ik wel chocola, haha!

Ik ga nog maar een keer op onderzoek in de kastjes!
This is not kosher!
Ha! Heb m toch gemaakt en smaakte heerlijk! Zag er alleen uit als papier-machee maar dat mag de pret niet drukken!
This is not kosher!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven