3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
"rent achter Appeltje aan om haar boerderie vol te planten"





I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 26 oktober 2010 @ 22:08:

Appel is wiet aan het kweken op de boerderie Dat verdiend lekker hoor!
Ik ben braaf Groene Thee aan het kweken
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 26 oktober 2010 @ 22:15:

"rent achter Appeltje aan om haar boerderie vol te planten"





Kan ik de warmtelampen bij jou afleveren dan?
Ahhh Appeltje heeft er verstand van?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 26 oktober 2010 @ 22:16:

Ik ben braaf Groene Thee aan het kweken De wiet ligt te drogen om daarna te verkopen, en ben nu braaf worteltjes aan het kweken.
Alle reacties Link kopieren
ja graag, het moet wel een beetje groeien he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 26 oktober 2010 @ 22:17:

Ahhh Appeltje heeft er verstand van? :lampje?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben onderweg Roos!
Alle reacties Link kopieren
gesjellig, wil je een koppie thee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
3 planten is toegestaangedoogd voor eigen gebruik

tot 100 planten is nog te handhaven

daarboven val je onder andere wetgeving (lees andere rechter) en is het gelijk grote criminaliteit!

Pas maar op meiden!

quote:rosanna08 schreef op 26 oktober 2010 @ 22:19:

gesjellig, wil je een koppie thee? Groene? Morgenochtend is ie klaar!
Alle reacties Link kopieren
Oh

goedenavond allen!!
Alle reacties Link kopieren
Egeltje en Friezzz



Gaat het lukken met je tegels bijbestellen Friez?
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 26 oktober 2010 @ 22:19:

gesjellig, wil je een koppie thee? Lekker! Heb het koud!
Alle reacties Link kopieren






Bianc, morgenvroeg is prima
rosanna08 wijzigde dit bericht op 26-10-2010 22:24
Reden: 1 x de naam is genoeg
% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 26 oktober 2010 @ 22:22:

3 planten is toegestaangedoogd voor eigen gebruik

tot 100 planten is nog te handhaven

daarboven val je onder andere wetgeving (lees andere rechter) en is het gelijk grote criminaliteit!

Pas maar op meiden!

Ik had er zo'n 500 staan op de boerderie.
Alle reacties Link kopieren
<aar al opgeruimd! Opgeruimd staat netjes!
Alle reacties Link kopieren
water staat al op Appeltje!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
vanavond ga ik vroeg naar bed!



msn is gevaarlijk veuls te gezellig.

Kom mijn bed niet meer in, en als ik dan eindelijk lig, moet ik al die input nog verwerkendroom ik intensieve dromen.
quote:egelviva schreef op 26 oktober 2010 @ 22:22:

3 planten is toegestaangedoogd voor eigen gebruik

tot 100 planten is nog te handhaven

daarboven val je onder andere wetgeving (lees andere rechter) en is het gelijk grote criminaliteit!

Pas maar op meiden!

*rent gelijk naar zolder en begint te rooien*
Alle reacties Link kopieren
Zo lief, appelhond is zich aan het wassen en hij maakt echt smakgeluidjes. Zo lief..
Alle reacties Link kopieren
boerderie is virtueel, dat scheelt Appel!

Ik had over RL
Alle reacties Link kopieren
Mag appelhond meekomen Roos? Ik dnek dat ie lief is met katten maar zeker weten doe ik het niet.. hij heeft er nog nooit een ontmoet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven