Met easyjet naar Barcelona

27-10-2010 08:30 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat easyjet leuke tarieven heeft naar Barcelona.

Is dit net zo'n maatschappij als Ryanair met allemaal haken en ogen????

Ik bedoel; ik hoorde dat Ryanair zo raar doet qua bagage en inchecken.

Iemand ervaring?
Yep, net zo raar maar een ticket kost nagenoeg niets, ik zou het lekker doen
Ik ben ooit is met easyjet naar Londen gevlogen (had alleen handbagage trouwens) maar vond er niets raars aan.

Volgens mij heeft ryanair vreemdere voorwaarden
hey tut!
Paar keer gedaan en haken en ogen zijn er niet!

Luchthavenbelasting komt er natuurlijk overheen, maar verder niets raars.

Erg fijne maatschappij vind ik.... half uu van te voren inchecken, zelf plaatsje zoeken in de machine.

Prima!
het enige vreemde van easyjet vond ik dat je geen vaste stoelen hebt, 1 stuk handbagage mag hebben (dus niet en een rugzak en en see buy fly tasje, ook geen jas los) en als je bagage wilt inchecken dat je daar voor moet betalen.
Hoi Katrien.....ik zie dat je online 22 euro per bagage kan betalen en volgens mij heb je ook een toeslag dat je op zeker als groep bij elkaar zit....maar dan blijft het nog geodkoop...oké dus jas aan...;-)
vliegt easyjet weer/nog vanuit nederland op europese bestemmingen?

dacht dat die vrijwel alleen vanuit londen vlogen
Nee El....gewoon vanaf Amsterdam!!!
Ik zou het gewoon doen, waarom niet? Zover hoef je niet te vliegen en het is lekker goedkoop. Zelf ben ik dit weekend met Ryanair gevolgen en ja, het lijkt net of je op busstoelen zit. Maargoed, daar is dan ook de prijs naar.

En verder heb ik geen haken en ogen gezien hoor...je kunt handbagage meenemen en voor een koffer moet je anders 35 euro extra betalen. Je moet ook zelf een plaatsje zoeken, maar mag wel meerdere tasjes meenemen als je nog iets wil kopen.

Niet dat dat aan te raden is, want op de terugvlucht moesten mensen rugzakken en tasjes zelf bij zich houden en onder de stoelen. Whaha
grappig, toen wij zochten naar 'n vlucht op barcelona vloog easyjet daar niet op, toen zijn we met ryanair gegaan (even goedkoop en even basic)

ben wel ooit met easyjet naar schotland gevlogen: prima te doen voor zulke korte vluchtjes
hbe veel van Nl naar Uk met easyjet gevlogen en heb nooit problemen gehad. Ja, er zaten soms wel wat mensen te zeiken dat je geen vaste stoel hebt en dat je voor het eten moet betalen, maar ja, dat weet je van tevoren. Ik heb iig nog nooit problemen met deze maatschappij gehad.
Misschien is het handig als je uitlegt wat je bedoelt met 'raar doen met bagage'.

Ik weet dat zowel Ryanair als EasyJet, maar ook bijvoorbeeld Vueling (ook goedkoop naar Spanje) en andere maatschappijen die goedkope tickets aanbieden gewoon extra geld vragen als je bagage in wilt checken. Dat vind ik niet raar, maar gewoon logisch als je ziet hoe goedkoop de tickets verkocht worden. Ook krijg je niks te drinken of eten onderweg.
Van de zomer nog met Ryanair gevlogen en daar mocht je maar 15 kilo inchecken. Dat is wel heel erg krap. Je zag dus ook overal mensen bezig met overpakken naar de handbagage. Als je licht kunt reizen geen probleem, maar het houdt ook in dat je niet veel kunt shoppen want je betaalt zo meer dan 100 euro bij voor 'n paar kilo.
quote:elninjoo schreef op 27 oktober 2010 @ 08:49:

grappig, toen wij zochten naar 'n vlucht op barcelona vloog easyjet daar niet op, toen zijn we met ryanair gegaan (even goedkoop en even basic)

ben wel ooit met easyjet naar schotland gevlogen: prima te doen voor zulke korte vluchtjesIk weet niet wanneer je bent geweest, maar ze vliegen sinds kort op Barcelona..
quote:elninjoo schreef op 27 oktober 2010 @ 08:46:

vliegt easyjet weer/nog vanuit nederland op europese bestemmingen?

dacht dat die vrijwel alleen vanuit londen vlogenJa hoor, ik heb meerdere malen gevlogen van A'dam naar Nice met Easyjet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven