Cillit Bang!

27-10-2010 10:05 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat spul echt zo goed als dat ze beweren? Ik wilde het kopen maar wil graag horen hoe en wat....

Is het goed spul?

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (33%)
Nee (48%)
ik poets nooit, dus geen idee... (19%)
Ik vind het niet heel geweldig.

Wat moet je schoon hebben dan?
Ik ben ook niet zo enthousiast, voor mij werkt blue wonder van sorbo het beste. Niet heel goedkoop, maar je doet heel lang met zo'n fles. Ik gebruik het voor bijna alles in huis.
Ik vind die knalgele cif powercream het fijnst in de keuken. Ben ook niet zo enthousiast over cillit bang.
Ik heb 1 keer mijn badkamer mee schoon (geprobeerd) te maken. Resultaat; kalk en zeep zat er nog maar ik had toen wel roze voegen :S

Ik ben er dus niet tevreden over.
O!

Okay... valt tegen dus..?
quote:Whiskers_ schreef op 27 oktober 2010 @ 10:11:

Ik vind het niet heel geweldig.

Wat moet je schoon hebben dan?Keuken, badkamer...
Yep.
Badkamer zou ik Dasty doen en antikal.

Keuken met afwasmiddel.
Antikal voor je badkamer (en sop, natuurlijk, gewoon ordinair sop)

Blue wonder voor de keuken. Ik kreeg er zelfs oud vastgekoekt frituurvet mee weg!
Tegen vettigheid in je keuken zal ik gewoon Dasty van de Wibra gebruiken als ik jou was. Werkt als een tierelier. Ben zelf niet zo enthousiast over Cillit.
De (ex) interieurverzorgster van mijn ouders deed het hele huis met 'dikblek'. Alles werd wel schoon, maar ze weigerde dus iets anders dan dikbleek...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
En tegen kalk in je badkamer gewoon azijn.
Ik gebruik voor de badkamer Anti-kal (man en ik snappen die reclame op tv niet, wonen die vrouwen met één man in huis?!) en in voor de keuken, heb ik op aanraden van dit forum, Dasty bij de Wibra gekocht. Ik ben tevreden met Dasty, mijn RVS afzuigkap was in één klap vet vrij. Ook Jif voor het aanrechtblad werkt prima. Beetje Anti-kal in de gootsteen en op de kraan.
ik vind het niet zo goed..het slaat ook altijd op mijn luchtwegen.

voor badkamer ; chloor en schoonmaakazijn en voor de keuken gebruik ik muscle..die dasty heb ik ook wel eens gehad en werkt idd als een tierelier
David Tennant! sorry.. verder niets toe te voegen want heb er geen ervaring mee. Wel een leuk plaatje dus
Ik gebruik ook altijd Blue Wonder. Je hebt een blauwe fles en een roze. De ene is voor kalk, de andere voor vet- en zeepresten. Werken allebei goed maar vooral die voor kalk is fijn. Je kan het in een spuitbus doen (verdund of onverdund) en dan zo op de douchecabine/tegels sprayen. Even in laten werken en je ziet de kalk van het glas aflopen. Er zat ook nogal een laag op toen ik het voor de eerste keer gebruikte
Sorbo blue wonder doet het hier ook perfect. Blauw voor alles, roze voor de badkamer en groen voor de vloeren (werkt ook als een dolle tegen groene aanslag buiten!). Prijzig in aanschaf, goedkoop in gebruik.
Ik zelf ben erg fan van Dasty..Te koop bij de Wibra
Dasty rules!
Ik moet mijn bril maar weer es opzoeken, ik las "Clit Bang!"

Vroeg me al af wat dat voor sexspeeltje was.
Oh ja, Dasty rules.
Me likes Dasty
Werkt dasty ook goed tegen kalkaanslag?

Ik heb nu een spray van witte reus maar dat werkt voor geen centimeter. (hoogstens een milimeter)
dasty hands down!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven