Cillit Bang!

27-10-2010 10:05 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat spul echt zo goed als dat ze beweren? Ik wilde het kopen maar wil graag horen hoe en wat....

Is het goed spul?

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (33%)
Nee (48%)
ik poets nooit, dus geen idee... (19%)
quote:BadAss schreef op 27 oktober 2010 @ 10:55:

Ik moet mijn bril maar weer es opzoeken, ik las "Clit Bang!"

Vroeg me al af wat dat voor sexspeeltje was.Dat zeggen wij hier altijd thuis, maar ik dacht laat ik dat maar niet in de topictitel zetten.
Voor de keuken werkt het wel goed. Wij maken ons fornuis er altijd mee schoon en het lost het vet goed op... Ook vette vingers op onze tafel verdwijnen met Cillit Bang. (klinkt als een slecht reclame Maar het werkt wel. Voor de badkamer hebben wij ander spul...
Schoonmaakazijn en groene zeep, afhankelijk van de oppervlakte. Werken super, zijn goedkoop en beter voor het milieu/jezelf.
Voor kranen gebruik ik altijd Cilit. Even opspuiten en dan na een paar minuten afwissen (of soms eraf schrobben als er veel kalk is). Maar voor badkamertegels gebruik ik witte reus badkamer. Prima spul. Mijn douchekop laat ik een nachtje in de schoonmaakazijn weken en daarna die ik die met een doekje af.

De keuken doe ik redelijk vaak, zodat ie nog niet zo erg vettig is, want ik heb geen goed spul voor het verwijderen van vet gevonden. (Afgezien van afwasmiddel.)

O ja en cillit is erg aggressief spul, dus niet lang laten intrekken, oppassen met kleding en ook met wondjes.
Oaky, zo eerst maar eens langs de Wibra...
Ik gebruik altijd Cilit Bang voor de vette vlekken (zeker van het keukenkastje waar de frietpan instaat). Ook die voor de kalk is super.

Voor de laminaatvloeren gebruik ik gewoon die allesreiniger van Cif.
Nog een Dasty-fan!
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
quote:twinkeling schreef op 27 oktober 2010 @ 10:51:

Sorbo blue wonder doet het hier ook perfect. Blauw voor alles, roze voor de badkamer en groen voor de vloeren (werkt ook als een dolle tegen groene aanslag buiten!). Prijzig in aanschaf, goedkoop in gebruik.Groene? Waar koop je die? Bij de plaatselijke AH hebben ze alleen blauw en roze. Voor de vloer lijkt het me ook wel fijn spul.
Ben altijd wel tevreden over Cilit bang, maar ook over Blue Wonder. Ik koop meestal wat er in de aanbieding is
Cillit Bang slaat op mijn luchtwegen. Dus die komt hier niet meer in huis.

Tegen kalk gebruik ik schoonmaakazijn en tegen vetvlekken afwasmiddel.
quote:Tegucigalpa schreef op 27 oktober 2010 @ 17:25:

Tegen kalk gebruik ik schoonmaakazijnIk wist niet dat dat hielp.
Groen koop ik bij AH. Ik woon in de buurt van een 5 filiaal, dus het assortiment is ruim. Of misschien woon ik in een buurt met veel heule propere mensen waardoor het hier gewoon goed loopt .
.
quote:zakdoekjeopviva schreef op 27 oktober 2010 @ 10:20:

Ik heb 1 keer mijn badkamer mee schoon (geprobeerd) te maken. Resultaat; kalk en zeep zat er nog maar ik had toen wel roze voegen :S

Ik ben er dus niet tevreden over.

hier net zo!

en dan ben je dus een paar uur aan het schrobben om dat weer goed te krijgen.....

uiteindelijk is je badkamer dan wel schoon, dus misschien is dat hoe het werkt....
Ik kom even stichtelijk doen...

Gebruik deze in de keuken en ben er erg tevreden over. Ontvet prima.

Daar heb ik vaak het afwasmiddel van.
Ik ook. Ook prima spul. Die allesreiniger in spuitfles is echt een aanrader. Gebruikte eerst Mr Muscle, maar had op een gegeven moment het idee dat ik daar eigenhandig het hele ecosysteem mee om zeep hielp. Deze is net zo goed en minder schadelijk.
Ik heb een tijdje dat spul van Alabastine gebruikt (antikal o.i.d.). Ik kan het nergens in de winkel meer krijgen. Misschien toch eens naar dat dusty kijken.
Elynn, haal je dat spul gewoon bij de buurtsuper?
Bij de natuurvoedingswinkel, Zam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven