Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Gesprek tussen Chip en Kjongen:

Goos, dat is aa noe bis.

Ja.

Hebben we daarvoor speewgoet thuis?

Lieve bloes, geveeliciteerd met je vent!!!

Ach lil, dat klinkt wel als heel veel op je dakje...mooi om te lezen dat je ondanks alle ellende en stress nog even kon genieten van je kleuterdochter vanmorgen. Schat, ik ken niemand in lilstad, dus kan je niet helpen helaas..... Hoop dat je snel iemand vindt, want meeeen wat een stress ineens geen oppas meer (enne fijn kjong, een gastouder, maar nu efkes dat kdv daarvan doordrongen laten zijn).

Mmmm, wasdroger hebben jullie ook nog over gepraat...ik heb er een, maar gebruik hem nog maar weinig eigenlijk. Wel soms, als ik meer wassen op een dag wil doen en ik anders geen ophangruimte meer heb.

Waar ging het nog meer over? Oja, volwassenheid en schoonmaken. Pff het laatste baal ik nogal van momenteel. Althans van het feit dat ik alleen maar aan oppervlakkigheden toekom. Niet dat ik zo graag huishoud, maar sommige dingen worden echt goor zo langzamerhand....misschien toch maar weer een nieuwe hulp zoeken?!

Volwassenheid weet ik efkes niets slims over te zeggen, dat zegt al genoeg vrees ik X-D!

Vandaag gehoord dat ik rondom kerst 6 dagen vrij ben, zaaaalig! Heb geen enkele vakantiedag meer sinds juli en ben er best een beetje aan toe geloof ik.....kan me er nu al op verheugen!!!!
Ssst.

Stil.

Luister.

Het is hier als vanouds.

Ik ben als enige nog op.

Nee, niks zeggen.

Niet doorbreken.

Alleen genieten.

Van de stilte.
Okay, ik zeg niets. Geniet ervan!
Oh, was 't lekkah, Kjong? Lekker altijd idd, avonden in je up en geen geklets om je heen.

Lil, ik heb mijn nichtje die ook in jouw plaats woont gepolst. Zij heeft 3 kinders (allen boven de 8 jaar inmiddels) en woont in zeer kinderrijke (nieuwbouw-)buurt dus wellicht weet zij nog een goede oppas voor je. Let you know.

Oh, Levi wil puzzelen. Later!
Kennis nummer 1 weet geen oppas, MM gaat vandaag naar werk in Lilstad en zou eens vragen ook de mensen daar of ze misschien iemand weten. Je weet maar nooit met de Koe en de Haas. Nu hoop ik dat je niet ook ziek op de bank ligt en dat GG snel thuiskomt.

Heb gisterenavond de jarige job meegesleurd naar de sauna. Dat was zalig. Maae wat wordt je daar moe van zeg.... Ik had vanmorgen geen fut om te gaan zwemmen, moest even bijslapen.

In die sauna hadden ze trouwens een bak met visjes waar je voor veel geld met je voeten in mag gaan zitten zodat ze je huid schoon kunnen eten. Klinkt dat nou alleen maar bizar of is het ook zo??

Puzzel ze , ik zal eens wat gaan doen voor de kost.
Kjong: zei ze "goos" ?
http://www.dumpert.nl/med ... 35c5c/ms_dos_vs_ipad.html

Cute.
Haha, wat gaaf zeg.... "Dan toets ik in op m'n Google www.huppeldeflup en dan kan ik alles nalezen" En het scheelt hem ook een ritje met de traplift naar boven. Wel jammer dat niemand dan die computer beneden heeft neergezet voor deze meneer.
Lieve lieverds, ik word al blij van lezen dat jullie meeleven en mee-rondvragen

Inmiddels wel ziek geworden, maar GG is terug ondanks kapot vliegtuig (brrr, da's ook eng als ze daar je meest geliefde man in willen vervoeren, gelukkig allemaal goed gegaan) dus nu kan het (maf dat het zo werkt met ziek worden, maar zo werkt het dus blijkbaar). Heb al drie keer ge-wat-we-van-Pimpel-niet-mogen-zeggen, meteen maar goed bezig zeg maar. Krijg je honger van, dat non-Pimpelen.

Enniewee, moet nu wel één meisje halen, daarna snel weer terug naar bed.
Aggosje, sjielug pugipugie.

Ik zit met de vraag:

Wat wil ik later groten als ik word ben?

Huh?

Wat wil ik later worden als ik groot ben?

Ik zat net even te kijken op wat persoonlijkheidstestjes op het internet. Ik vind het zo kinderachtig. En sturend. En doorzichtig.

Kennen jullie ietwat intelligentere tests op het net? Zonder dat ik gelijk naar een of ander stoffig bureau moet die me om mijn rib vragen?

En dan. Dan heb je een persoonlijkheid. Maar wat kan je daar dan mee? Ik vermoed dat dat laatste voornamelijk de vraag is trouwens.
Geen idee Kjong maar jij moet een boek schrijven. En daarna nog 1. Wat Heleen van R. kan kun jij ook maar dan beter.

Beterschap, Lil. Er heerst zo'n virus trouwens, heel vervelend.
Brr.. dat dat virus maar onder de rivieren blijven, dan. Sterkte Lil. Fijn dat GG terug is, ondanks kapot vliegtuig ()

Als we nou gewoon besluiten dat we niets willen worden, maar al gewoon zijn, dan is er weer een hoop gepieker de deur uit!

Daar drink ik op

Zo kinders ophalen.

En het was net zo lekker rustig hier..
Later is nu
Over volwassen zijn gesproken. Ik kook voor het eerst in mijn leven (stoof)peertjes.

(komt Lief net binnen en zegt; "Het ruikt hier naar mijn opa en oma ).
Klein grapje:

1) Ga naar Google Maps 2) Klik op Routebeschrijving 3) Voer in: van Japan naar China 4) Kijk bij punt 43. .;-)
Toet

Hoe kwam je daar zo bij??
Kreeg ik binnen op Twitter. Was niet een reis aan het plannen hoor
Bulder, Toet ! Ik vind overigens het hele ding hilarisch, al slaat dat ene punt inderdaad de rest met stukken. Maar gewoon "Neem een flauwe bocht naar rechts bij * volledig onleesbaar * ", vind ik ook al heerlijk

Sjongejonge, maar goed dat ik met de laptop in bed kan liggen, het is een dagtaak om nieuwe opvang te vinden!
Ik heb een huis voor schoonmoeder! Jihaaaa, is dat snel of is dat snel! Gewoon huur via woningbouw en tatarataaaaaa, in seniorenlaagbouw BIJ ONS IN DE STRAAT!!

Schoonmoeder is ook razend enthousiast. Echt zo ontzettend leuk. Is per 1-11, kan maandag de sleutel ophalen (3 kamers, postzegel-tuintje, gesloten keuken, badkamer, toilet) en dan heb ik en eventueel zwager + schoonzus (want Bambo natuurlijk 24/7 aan het werk nu) een maand de tijd om het eventueel te schilderen, schoon te maken en te meubileren. Gaat helemaal goed komen, het is namelijk nog geen 50 meter lopen vanaf het Hertenkamp!

RONDJE VAN DE ZAAK!
Ze gaan overigens in goed overleg uit elkaar, hoor. Geen ruzie of wat ook. Wel verdrietig na 45 jaar huwelijk maar ze kunnen nog prima door 1 deur.
Toet, je had 'm kunnen verzinnen.

Fijn Bambix.

En inderdaad Bam, dat boek van die Heleen, De Mannentester, is werkelijk om te JANKEN. Ik zit er maar niet in, al een week of 3 doe ik over het laatste hoofdstuk. Zo erg verschrikkelijk laag kinderachtig shitboek is het. (Ik heb dus niet gelachen)

Het énige element dat wel ok is, en de reden waarom ik verder ben gegaan met lezen, is de gedachtengang van een psychopaat. Dat arrogante eeuwige vergoeilijken met kromme redenaties.

Affijn. Een boek schrijven dus.

Ok.

Dan wil ik graag een blokhut zonder rookverbod, een flanellen ruitjesbloes, een joggingbroek, in een warmer klimaat, goede koffie en een laptop met internetverbinding en een weekendregeling met mijn gezin die wordt onderhouden.

Wanneer kunnen jullie dat regelen?
Vraag dat het Hert maar, die kan regelen als de beste.

Fijn, Bam!! Daar gaan we op proosten!

(Valt het op dat ik een reden zoek om te proosten?? Wtf is happening with me??)
WHOEAHAHAHAHA, Toet, geweldig.. zo'n reisbeschrijving van Japan naar China.

En wat goed Bambi, nu al een huis! En lekker dichtbij. Mooi!

Bloes, ik vind het goed. Het eergisteren een fles open gemaakt, dus die moet leeg. Lijkt me een reden om te proosten

Later is nu
Die onleesbare dingen zijn denk ik chinese tekens Lil.

Ik proost graag mee. En vind een boek van Kjong een goed idee. Die blouse en joggingbroek kan ik nog wel regelen, rest ietsie ingewikkkelder.
Die onleesbare dingen zijn denk ik chinese tekens Lil.

Ik proost graag mee. En vind een boek van Kjong een goed idee. Die blouse en joggingbroek kan ik nog wel regelen, rest ietsie ingewikkkelder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven