3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
woensdag 27 oktober 2010 om 14:27
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 27 oktober 2010 @ 14:24:
Ik mag van mezelf even zeuren en klagen
Ik verrek van de pijn in mijn rug, zit onder de pijnstillers, en doe een poging tot boekhouden. Geen goede combi.
Ik ga voor de aanwezigheidpremie de rest van de dag.
Tssssk (ik mag van mezelf even vergelijken) Ik verga van de pijn in mijn alles, heb al dubbele dosis pillen op en doe een poging tot verven en klussen. Geen goede combi.
Ik ga op karakter de rest van de dag.
Hah.
Ik mag van mezelf even zeuren en klagen
Ik verrek van de pijn in mijn rug, zit onder de pijnstillers, en doe een poging tot boekhouden. Geen goede combi.
Ik ga voor de aanwezigheidpremie de rest van de dag.
Tssssk (ik mag van mezelf even vergelijken) Ik verga van de pijn in mijn alles, heb al dubbele dosis pillen op en doe een poging tot verven en klussen. Geen goede combi.
Ik ga op karakter de rest van de dag.
Hah.
woensdag 27 oktober 2010 om 14:27
zet ik muziek aan op random volgorde, de eerste zinnen zijn alsvolgt:
Do you have the time to listen to me whine
About nothing and everything all at once
I am on oh those
Melodramatic fools
Neurotic to the bone no doubt about it
Sometimes i give myself the creeps
Sometimes my mind plays tricks on me
It all keeps adding up
I think I'm cracking up
Am I just paranoid?
I'm just stoned
Do you have the time to listen to me whine
About nothing and everything all at once
I am on oh those
Melodramatic fools
Neurotic to the bone no doubt about it
Sometimes i give myself the creeps
Sometimes my mind plays tricks on me
It all keeps adding up
I think I'm cracking up
Am I just paranoid?
I'm just stoned
a docter a day keeps the apple away
woensdag 27 oktober 2010 om 14:28
woensdag 27 oktober 2010 om 14:33
quote:spuka schreef op 27 oktober 2010 @ 14:12:
Zeg Vilma, kijk s goed naar mijn avatar.
Geef je één tip: mijn stofzuiger en de garantietermijn.
JA!!!!! We kennen elkaar, wat leuk dat ik je hier tijdens mijn spaarzame internetmomenten nog even tref!
p.s. late reactie maar dat komt door het Viva -repairmentteam
Zeg Vilma, kijk s goed naar mijn avatar.
Geef je één tip: mijn stofzuiger en de garantietermijn.
JA!!!!! We kennen elkaar, wat leuk dat ik je hier tijdens mijn spaarzame internetmomenten nog even tref!
p.s. late reactie maar dat komt door het Viva -repairmentteam
woensdag 27 oktober 2010 om 14:35
woensdag 27 oktober 2010 om 14:36
Marmul Dat is helemaal niet leuk.
Spuuk niet zo wakker doen hoor , ja ik doe voorzichtig, ik rij rustig binnendoor:) Dagje ziek is hier even geen optie. Het is even niet anders. Even doorharken. Volgende week kan ik platliggen. (al staat dan verven op het menu.... hmmmm lastig). Vrijdag zal ik pijnstillerloos moeten want iets meer afstand over snelweg af te leggen:)
Spuuk niet zo wakker doen hoor , ja ik doe voorzichtig, ik rij rustig binnendoor:) Dagje ziek is hier even geen optie. Het is even niet anders. Even doorharken. Volgende week kan ik platliggen. (al staat dan verven op het menu.... hmmmm lastig). Vrijdag zal ik pijnstillerloos moeten want iets meer afstand over snelweg af te leggen:)
woensdag 27 oktober 2010 om 14:36
@Egel, hoe is het met jou nu? Goed en wel gesetteld en geen schrootje meer aan de wand?
Mijn verhuizing is nu ook klaar, maar heb het verder wel razend druk, dus nu ga ik er ook maar weer van tussen en er niet meer "olifanten"
Kan iemand de felcitiaties doorgeven aan Lunaan en groetjes aan Mocy, Floor en alle anderen natuurlijk?
Dàg
Mijn verhuizing is nu ook klaar, maar heb het verder wel razend druk, dus nu ga ik er ook maar weer van tussen en er niet meer "olifanten"
Kan iemand de felcitiaties doorgeven aan Lunaan en groetjes aan Mocy, Floor en alle anderen natuurlijk?
Dàg