Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hoe oud wordt hij ook weer, Mokkie? 7 of 8? Ik hoor veel dat het kind er zelf voor spaart en ouders eventueel wat bijleggen bij een verjaardag.

JD speelt graag spelletjes op onze telefoons, is ook veel leuks voor kinderen voor te vinden.

Tipje van de sluier op h
Ik loop weer De fysio heeft gedraaid,geduwd getrokken en gewrikt en constateerde dat het echt een flinke spierverrekking is en zeker geen slijmbeursontsteking.Hij heeft er 10x meer mee gedaan dan de huisarts(pannekoek!) en ik dacht het zelf ook al.

Ik mag rustig bewegen,beetje fietsen en lopen op de sportschool en moet wel goed luisteren naar mezelf.Dat heb ik beloofd

Mokkie,mijn neefje wilde er eentje toen ie 8 werd,dus hij vroeg geld voor zn verjaardag. Ja,wat weten jullie er nou van!
Fijn dat je weer loopt, Luni!
Gelukkig Luni.

MB wordt 7 Juultje, En dat vind ik al zo snel gaan.

Misschien een idee, van dat sparen en die DS. We zullen er nog eens over nadenken. (en als het wat wordt, bedankt MB jullie voor de medewerking )
Haha, zo ja, dan graag gedaan aan MB

Hij leert zo wel dat het echt veel geld is en dat hij soms moet sparen voor iets dat hij graag wil.

Ik weet dat hij tegelijk jarig is met mijn neefje, maar ik wist niet meer of daar nou 1 of 2 jaar tussen zat, maar dat is dus maar 1 jaar.

Hoe gaat het vandaag, Luni?
Het gaat goed,ik ben weer aan het werk. Ik vind het ongelooflijk wat die fysio heeft klaargespeeld met een beetje draaien etc

Ben blij dat ik gegaan ben!! Ik loop wel elk kwartier even de gang op en neer hier,er moet beweging in blijven

Graag gedaan hoor MB,een DS is vet cool!!!

Mn invalcollega heeft prima opgevangen,ik heb een doos merci voor haar meegenomen,moet kunnen toch Ze was er stil van haha

Mooi tipje van de sluier Juultje,ik heb er nu al zin in!! Man en kinderen op zolder?? Hoeft van mij niet hoor
Haha, nee, man en kinderen naar schoonzus (zijn zus dus) Anders gaan ze steeds aan me hangen (kinderen dan, man valt wel mee )

Lief van je dat je wat hebt meegenomen voor je collega.
Ik zie je al rondlopen met een dreinende JM aan je arm

Ach ja,ik heb ook mn goeie momenten
Met aan de andere arm JD en aan mijn benen JZ...
Of een sliert.....
Ja klopt, het is vakantie deze week! Vandaar dat ik hier zo weinig ben.

Vliegtuig van LP is leuk he! Met geluidjes.

Sterkte ermee, Luni! Hoop dat je gauw weer pijnvrij bent.

Mokkie, 7 alweer! Gaat echt razendsnel zeg..
Gaat goed hoor,valt me echt erg mee,heb wel braaf mn pijnstillers genomen
pot jan dorie

Heb net en hel lap tekst getikt, druk ik op versturen slaat de pc op hol, weg bericht.

Mokkie, ik heb nog een ds, en die ligt in de kast te verstoffen

met 2 spelletje weekend miljonaire en een detective spelletje.

doe er niks mee dus als je intresse hebt zeg je het maar.

Luni, het zit je echt niet mee met je gezondheid, zal wel aan het jaargetijden liggen, of misschien toch een beetje oververmoeid?

Ik heb het allen maar koud, kachel staat thuis al weer op 22 en nog heb ik het niet behagelijk, dan maar weer een dekkentje over me heen.

Dr was trouwens een beetje konsternatie in het portiek vandaag.

Mijn buurman werd het huis uit gezet, deurwaarde, politie en huismeester waren aanwezig, en natuurlijk heel de flat kwam kijken. gaat echt lekker bij mij in het portiek hoor, drie weken geleden is er bij de benede buurman ingebroken. ze zijn via de tuin naar binnen gekomen, en toen ze binnen waren hebben ze de haken op de deur gezet. toen de buurman na het weekend thuiskwam kon ie zijn huis niet in. alles was weg sieraden, geld, tv etc, en ook het hele huis was overhoop gehaald. en dan te bedenken dat ie net klaar was met zijn huis op te knappen.
Balen he Poes Ik had het laatst met het bulletin voor de wijk,2 pagina's vol maar niet opgeslagen en ja hoor...een error en alles weg,kan dus opnieuw beginnen

Stuur je me nog wat nieuwe wandeldatums? Dit weekend zit ik helaas al vol

Gelukkig gaat het nu weer beter,alleen nu is J weer verkouden dus er wordt in dit huishouden even niet gezoend

Het viel me echt mee hoe goed het vandaag ging,had veel meer last verwacht.Ook met mn (muis-)arm gaat het goed.

Hou je deuren maar goed op slot Poesie!!
*licht uit*
*licht aan*

Goeiemorgen!
Zo,jij was vroeg!
Kwart voor 8 vroeg? Toen was ik al 2 uur wakker... nou ja, nog wel wat gedommeld. Probleem was meer dat het gisteravond laat was
Vroeg hier bedoelde ik! Hadden jullie nog een feestje?

We hadden don-avond een borrel op mn werk,was een beetje te gezellig en laat maar ik heb me waardig gedragen,sommigen daarentegen :-S

Ik ga vanmorgen richting Compu stad,even eten met ex colleeg en even bij Compu het nieuwe huis en telg bekijken,als ik er toch ben

Vanavond gaan we dansen,als het gaat...gisteren heb ik 1 pijnstiller minder ingenomen omdat ik een wijntje wilde drinken,het kán wel samen maar niet lekker voor je maag(daar heb ik dan wel wat voor maar goed) Net heb ik snel weer ingenomen,merk het gelijk!

Gisteren hadden ze bij de C1000 heideplantjes voor 1 euro,ik heb ze in een houten bak gezet maar ik wil nog bijhalen,het staat erg mooi,lekker herfstig maar wel kleur in de tuin
Poesie, er gebeurt zeker een hoop in jouw straat.

Ja ik heb wel interesse in de DS. Misschien moeten we daar maar even over mailen....

Veel plezier op je feest Luni.

Gisteravond naar een voorstelling geweest die een vriendin van mij heeft geregisseerd. Was leuk.

Vandaag hier miezerig weer. Bij jullie ook?
Leuk Mokkie!

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb de hele dag met alleen een colbert over mn kleding gelopen,het was heerlijk en zelfs zonnig hier en daar

Ik ben net pas terug uit Compustad en ook daar langs geweest,was heel erg gezellig Huis en haard bewonderd.

Ik was eerst met 'colleeg' wezen eten in de stad,was ook erg gezellig! Nu weer eten(pasta) en dan rond 9 uur op de fiets heen
Nee, geen feestje donderdag, ik zat met broer op google talk, we moesten nog wat doen voor het feestje van mijn ouders van vandaag. Broer gaat altijd laat naar bed en toen werd het hier ook laat. Feestje vandaag was leuk (ouders 40 jaar getrouwd) en gezellig. Het was best mooi weer, JD heeft met nichtje en neefje best lang in de tuin gespeeld.

Leuk dat je bij Compu bent geweest!
Hoi!

Was heel gezellig met Luni! Genoeg gespreksstof hè. 

Nu neefje te slapen, CV leest ze voor.
Gezellig Luni en Compu.

Compu, ben je al helemaal gesetteld in je nieuwe huis?

Vanmiddag was ik in de stad omdat mentorleerlingen daar activiteiten hadden voor Dance4life Het ging heel goed, maar wel sneu dat ze miezerweer hadden. Het regende niet echt door maar toch jammer.

Morgen gaan we de zolder op. Volgende week gaan we spulletjes verkopen op een rommelmarkt, dus we moeten alles verzamelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven