Waar te koop?
donderdag 28 oktober 2010 om 08:13
donderdag 28 oktober 2010 om 08:56
donderdag 28 oktober 2010 om 11:08
quote:SjakieAfhakie schreef op 28 oktober 2010 @ 08:56:
hebben ze echt bij heel veel supermarkten. En wat echt goddelijk is: gooi het hele blikje, zonder wikkel en zonder open te maken, in een pan met kokend water. Kook het voor 2 of 3 uur, maak het blikje open: tadaaaaa heerlijke stevige caramel!
Klinkt lekker zeg!
Maar 2 of 3 uur.. da's nog al een verschil...
En wordt het hard (na openen van het blikje, duh... ) of blijft het chewy?
hebben ze echt bij heel veel supermarkten. En wat echt goddelijk is: gooi het hele blikje, zonder wikkel en zonder open te maken, in een pan met kokend water. Kook het voor 2 of 3 uur, maak het blikje open: tadaaaaa heerlijke stevige caramel!
Klinkt lekker zeg!
Maar 2 of 3 uur.. da's nog al een verschil...
En wordt het hard (na openen van het blikje, duh... ) of blijft het chewy?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 28 oktober 2010 om 11:39
quote:mikado123 schreef op 28 oktober 2010 @ 11:32:
het blijft chewy. ik kook het altijd anderhalf uur. zorg er wel voor dat het blikje onder water blijft staan!!! en maak het niet mteen open als je het er uit haalt........Dank! Ga het zeker een keer proberen!
het blijft chewy. ik kook het altijd anderhalf uur. zorg er wel voor dat het blikje onder water blijft staan!!! en maak het niet mteen open als je het er uit haalt........Dank! Ga het zeker een keer proberen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 28 oktober 2010 om 15:07
donderdag 28 oktober 2010 om 16:09
quote:irona schreef op 28 oktober 2010 @ 14:19:
Als je de gecondenseerde melk gekookt hebt, eet je die dan zo op, of doe je er vervolgens nog iets mee?
Zo opeten is heerlijk. Je mag het ook met een beetje vanilleijs eten. Maar, als je echt indruk wil maken, dan maak je er dit mee:
http://www.kayotic.nl/blog/raspberry-caramel-nirvana
Als je de gecondenseerde melk gekookt hebt, eet je die dan zo op, of doe je er vervolgens nog iets mee?
Zo opeten is heerlijk. Je mag het ook met een beetje vanilleijs eten. Maar, als je echt indruk wil maken, dan maak je er dit mee:
http://www.kayotic.nl/blog/raspberry-caramel-nirvana