Smeg kapot?

29-10-2010 12:45 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

We hebben een tweedehands Smeg gekocht. Hij deed het prima tot er mensen in het huis mortel hebben staan draaien bij de achterkant van onze smeg.

We kwamen er laat achter dat hij niet meer werkte. aan de achterkant heb je zo een koper buisje. Nu weten we niet of deze eerst heel was of dat ie misschien met de werkzaamheden kapot is gemaakt.

Heeft hier iemand verstand van? We willen onze Smeg weer aan de praat krijgen!

Op de foto is het duidelijk welk koper buisje ik bedoel

Voor jou zal je vraag duidelijk zijn, voor mij is het abracadabra.
Home is where your wifi connects automatically.
Smeg wat? Kookapparaat, koelkast, vaatwasser, wat? Bel een reparateur.
Dat lijkt me heel vervelend!

*Gaat even googelen wat een smeg is*
wat aubrey zegt.
Wat is smeg dan? Kreeg er heel andere associaties bij in ieder geval niet een verwarmingsketel (?)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Smeg is een merk. Dit is zoiets als zeggen: 'mijn philips is stuk', maar vooral in het midden laten wat voor ding het eigenlijk is en dan vragen of dat koperen pijpje misschien al stuk was.
Oh niet een verwarmingsketel een apparaat dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zeg: "huh?"
Is dus duidelijk een koelkast. Dat koperen staafje aan de linkerkant, voor de kijker, moet gewoon zo dichtgeknepen zijn, maar het kan natuurlijk dat er iets beschadigd is en er gas is uitgelopen. Als het laatste het geval is dan is je Smeg helaas dood en niet meer tot leven te wekken. Laat er eens iemand naar kijken die er verstand van heeft.

Je kan natuurlijk altijd nog bij je verzekering terecht.
quote:Enn schreef op 29 oktober 2010 @ 12:52:

Wat is smeg dan? Kreeg er heel andere associaties bij in ieder geval niet een verwarmingsketel (?)Smegma zeker! (oh ik wilde een plaatje plakken maar op google zijn ze echt TE ranzig!!!)

Oke, je hebt dus belgisch cement gedraaid (?) in de buurt van je smeg, en nu is je smeg kapot.

Dat is wat ik eruit gehaald heb, klopt dat?

Verder heb ik geen tips, geen verstand van, suc6 ermee!
The sun does not compare or judge. It shines for all life.
Inderdaad, dit is duidelijk een koelkast.
Phieuw, het ligt niet aan mij...
Home is where your wifi connects automatically.
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 13:01:

Is dus duidelijk een koelkast. .Ja hoor tuurlijk dat was gelijk heel duidelijk .
quote:Enn schreef op 29 oktober 2010 @ 13:31:

[...]

Ja hoor tuurlijk dat was gelijk heel duidelijk . Yep, dat had je kunnen weten als je er regelmatig komt met een sopdoek.
Betrapt! Ik kom idd nooit aan de achterkant/onderkant? met een sopdoek. Maar ik heb ook geen Smeg.
Waarom niet de lokale witgoedreperateur bellen?
Toen je t zei herkende ik t idd als koelkast maar daar voor dacht ik ook; huh??

(inbouw he; die kan je niet soppen ;))

monteur laten komen die kan je vertellen waarom de smeg (ik dacht aan iets ranzigs ja) stuk is.
Ik heb ook een smeg, en heb er net even achter gekeken voor zover het me lukt. Het ziet er hier iig het zelfde uit als bij jouw koelkast op de foto
Nou, dat zwarte geval links onderin lijkt meer op een ouderwetse frituurpan. Het ziet er nogal doe-het-zelverig uit, maar Smegjes zijn wel mooi van de voorkant.
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 13:34:

[...]

Yep, dat had je kunnen weten als je er regelmatig komt met een sopdoek. achter mijn inbouwkoelkast? Knap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven