3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
ja mama Appel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ja maar, Bi. Ik ben nog niet zo oud als jou!



Das waar Friezz... en ik heb mn kruid/kruit al verschoten
Ik heb mn midlife-crisis al op mn 30ste gedaan... ik dacht: dan heb ik dat maar alvast gehad
Alle reacties Link kopieren
, dat is wel handig Bi. Ik zit nog af te wachten.
Dan zou ik toch niet met een tweeling beginnen Friezz... even rustig opbouwen!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef niet op te bouwen, Bi. Ik ga er helemaal voor!
Alle reacties Link kopieren
ik vond ze allebei niet super. van mij mogen ze beiden naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor Cheyenne, Appel
Pffff Friezzz dan krijg je spierpijn bij spieren waarvan je het bestaan niet wist
Alle reacties Link kopieren
Dat scheelt weer naar de sportschool gaan, Bi.



*oh, daar ging ik al niet naar toe*
Ik had heel grappig mailverkeer en telefoon met een collega uit t Noorden... ik ging hem daarnet even zoeken op Hyves... en wat denk je:



Ieeeeeeeeeeuuuuuuuuuuw!!!!



Ik had niet moeten kijken... vanaf nu vind ik alles wat hij zegt dubbelzinnig en eng!
Niet dat ik er natuurlijk wat mee wilde... absoluut niet!! Maar het contact wat gewoon grappig was is nu ineens eng.
Alle reacties Link kopieren
Dat was nie handig nie, Bi. Dat weet je toch!



Ik ben hier ook heeeel grappig, maar IRL helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
En je hebt mij nog nooit geaccepteerd op hieves!
Je mag me hebben op hyves... weet je mn echte naam nog?
Alle reacties Link kopieren
weer dat kleine wrattenzwijn op de TV. Krijg een hartverzakking!
Alleen kom ik nooit op hyves.. maar als jij tussen AL mn vrienden (wel 40 geloof ik ) wil staan dan mag dat best hoor Friezz!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je op je nick-hieves uitgenodigd. Al heeeeul lang geleden
quote:friezinnetje schreef op 29 oktober 2010 @ 21:23:

weer dat kleine wrattenzwijn op de TV. Krijg een hartverzakking!Waar? Waar?
Ow die Nick-hyves... daar weet ik helemaal de weg niet! Daar ben ik al eeuwen niet geweest.
Alle reacties Link kopieren
Jij komt noooooit op hieves, behalve om collega's te checken!
Alle reacties Link kopieren
ik ben het er niet mee eens, die andere vond ik veel beter
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik heb zin in een peuk!



Dat is raar rook al 5,5 jaar niet meer
quote:friezinnetje schreef op 29 oktober 2010 @ 21:25:

Jij komt noooooit op hieves, behalve om collega's te checken!

Precies!



Hij had mij ook al gezocht... en gevonden!!



Ghe... daar staat een foto van 6 jaar en 10 kg geleden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven