Gezondheid alle pijlers

3 weken ziek

30-10-2010 09:31 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb al 3 weken last van verkoudheid,last van mijn keel,hoesten en vooral erg moe,hoofdpijn.nu ook een koortslip.maandag ga ik naar de huisarts maar weten jullie wat het misschien kan zijn
quote:daffyduck schreef op 30 oktober 2010 @ 09:47:

Een verkoudheid met keelontsteking en griepverschijnselen duurt gewoon minimaal 2 weken hoor,ben zelf ook al 3 weken aan het kwakkelen........

Niet meteen iets om bloed te laten prikken en/of naar de dokter te gaan,,vind ik,die man heeft het al druk genoeg!

Onzin. Het is z'n werk. Daarom maak je een afspraak.

Mensen gaan ook niet later naar de kapper omdat ik het druk heb.
Ja, dat vind ik echt.
Het heerst ontzettend, ben ook al weken verkouden en hoesten.

Ik zou zelf niet naar de dokter gaan, half NL is ziek, zwak of verkouden. Koortslip is een logisch gevolg van je lagere weerstand.
Da's geen griep hoor wat to heeft. Dat heet gewoon een (flinke) verkoudheid. Griep merk/voel je echt wel en lig je minimaal een aantal dagen lamlendig met koorts in bed.

Mensen roepen al heel gauw dat iets griep is.
Maar serieus, ga je echt voor dit soort klachten naar je huisarts??? Iedereen is toch wel eens (flink) verkouden? Je bent niet ziek hoor. Ten minste, nog niet! Zorg goed voor jezelf en met een beetje mazzel, kwakkel je het vanzelf uit.
Het zou pfeiffer kunnen zijn, maar dit kunnen ze alleen vaststellen als je even bloed gaat prikken! Gewoon maandag even vragen aan de huisarts.
Of misschien heb je wel HIV door je geheime relatie!
Ik zie deze forummer wel vaak langskomen met euh, 'bijzondere' topics. Ik forum mobiel, dus geen loepje bij de hand, ik denk er het mijne van...
En je hebt nog een vriend ook! En een geheime relatie. Kijk maar uit dat je hem niet besmet, met het een of ander.
Dames. TO is een beetje anders dan de meesten van ons, houden jullie daar rekening mee?
Ja, dat vind ik echt.
Daar heb je wel gelijk in, dat heb ik gelezen. Toch hou ik mijn reserves en sla ik haar topics maar over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven