Restaurant met goede kaasfondue Eindhoven eo.

30-10-2010 21:13 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

zoals meerdere mensen hier, ben ik GEK op kaasfondue.

ooit maak ik het zelf, maar manlief vindt het heel vies.

Daarom zoek ik een restaurant waar je lekker kunt kaasfonduen. :-) Man kan iets anders eten dan.

Het liefst in Eindhoven.

( We hadden hier restaurant "La Biba" maar deze is helaas helemaal afgebrand onlangs.

Wie weet een goede plek?
Cooks kwam ik tegen op Iens :

"De kaasfondue is echt heerlijk! Gewoon te bestellen voor 1 persoon, wel zo handig."
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haha, wilde al La Biba aanraden, maar ik wist niet of die alweer open zijn (of weer open gaan).

Ik heb ook eens een heerlijke kaasfondue gegeten in een tentje op het Wilhelminaplein, maar ik weet niet hoe het heet. Zit naast wat eerst de Bengel was. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het eetcafé er zelf niet echt uitzag, maar het was net voor een Guus Meeuwis concert en werkelijk alles zat toen vol, dus we waren al blij dat we nog ergens terecht konden met 8 mensen. En het eten was goed.

Ik lees dus mee, want ik vind het zelf ook heerlijk (en manlief helaas niet).
quote:nouschi schreef op 30 oktober 2010 @ 21:35:

Cooks kwam ik tegen op Iens :

"De kaasfondue is echt heerlijk! Gewoon te bestellen voor 1 persoon, wel zo handig."

Ja die had ik ook gevonden, echter hebben ze alleen kaasfondue met blauwe kaas en pesto.

Zelf hou ik meer van de iets meer klassieke variant.
quote:Danyella schreef op 30 oktober 2010 @ 21:48:

[...]

Ja die had ik ook gevonden, echter hebben ze alleen kaasfondue met blauwe kaas en pesto.

Zelf hou ik meer van de iets meer klassieke variant.Ik ook!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven