De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Dat wou ik nog zeggen cola die foto's van jou en je kinderen zijn super op je hyves!
nikki en jaimie, ik heb jullie nummers aan kikkieman gegeven, dus die zal jullie sms'en mocht het zover zijn. Wil een van jullie het dan ook op het december topic plaatsen?

Niet dat ik verwacht dat er binnenkort wat gebeurd hoor, maar ja ik ben nogal van de voorbereiding haha.
Tuurlijk zal ik er voor zorgen dat het geplaatst word, dus je hebt echt op je heupen, of begint het al wat rustiger te worden nu je dingen steeds meer hebt geregeld?
quote:nikki81 schreef op 02 december 2007 @ 14:10:

Dat wou ik nog zeggen cola die foto's van jou en je kinderen zijn super op je hyves!Ben ik dan de enige die niet op hyves zit??? Ik wil die foto's ook graag zien
quote:nikki81 schreef op 02 december 2007 @ 20:52:

Tuurlijk zal ik er voor zorgen dat het geplaatst word, dus je hebt echt op je heupen, of begint het al wat rustiger te worden nu je dingen steeds meer hebt geregeld?

ik heb het echt op mijn heupen haha. Nesteldrang van hier tot en met. Heb zelfs al mijn toilettas uitgewassen voor in mijn ziekenhuis tas, nou ja kan nooit kwaad toch, gebeurt alles eens goed.

Ja mida, je moet ook aan de hyves!
Mida zal ik je even een uitnodiging sturen voor hyves, zo kan je iedereen van ons op zoeken.

Toilettas uitwassen, hmm dat doe ik alleen als ik de dop van de shampoo er niet goed heb op gedaan.
Mida heb je een uitnodiging gestuurd, naar het hotmail adres, is dat goed?
Bedankt Nikki, ik zal eens kijken of ik eruit kom want ik snap helemaal niets van Hyves

Ik heb er wel eens op gekeken, maar kon niets of niemand vinden.
als je hebt aangemeld moet je het ff laten weten ga ik je zoeken of word ik nou automatisch je vriend.
Ik heb je je eerste krabbel gestuurd dus hoop dat je er wat mee kan!
PFFFFF ik moet hier even op mijn gemak voor gaan zitten. Ik ga nu naar bed, trusten!
Ik ga R de fles geven en dan ook lekker slapen, is het trouwens Sonja verantwoord dat ik mijn chocoladeletter in 1 dag op heb gegeten?
Mida, je bent toch niet gister de hele dag bezig geweest om hyves uit te vogelen

Kik, hoe is het met je, hou je het nog een beetje vol?
quote:nikki81 schreef op 02 december 2007 @ 22:26:

Ik ga R de fles geven en dan ook lekker slapen, is het trouwens Sonja verantwoord dat ik mijn chocoladeletter in 1 dag op heb gegeten?

ja staat in hetzelfde hoofdstuk als die banketstaaf

Mida, leuk dat je lid bent geworden van hyves! Ik vond het in het begin ook niets maar langzamerhand vindt je je weg en dan is het echt leuk!

Ik voel me iets opknappen. Heb in het weekend heel veel geslapen. Gisteravond had ik om de twintig minuten een pittige kramp, moest het echt wel even wegzuchten. maar kon me niet voorstellen dat het wat zou worden, zou wel een giller zijn. Vannacht ook nog wel krampen gehad maar ik heb gewoon geslapen dus zal wel voorwerk geweest zijn.

Kreeg het wel in een keer benauwd met oppas etc, omdat ik er tot nu toe eigenlijk alleen maar vanuit ben gegaan dat ik met 39 weken ingeleid zou worden en niet dat het eventueel eerder zou kunnen beginnen.

Ik vind het nu wel pittig worden, had jij dat ook op het eind nikki?

Met kikkiepaps gaat het wat lekkerder, bloeddruk nog wel te hoog, maar hij mag in principe alles. Hij wordt wel in de gaten gehouden.

Jaimie, snico? alles ok?
Had ik ook hoor, had ook nergens meer zin in het werd me gewoon teveel en die buik begon me ook zo in de weg te zitten. Ben nog steeds niet jaloers op die zwangere buiken. Heb ik trouwens ook nooit gehad.
ARRGGG Gisteren een hele lap geschreven en ineens was ie weg! Ik heb/had even geen zin om weer opnieuw te beginnen.

Ik heb me verder nog niet in dat hyves verdiept, even geen tijd gehad. Maar ik moet er duidelijk nog helemaal inkomen.

Ik beloof dat ik later in de week nog even wat langer terugkom, maar het is een erg drukke week met sinterklaas.
Iedereen de Sinterklaasavond overleeft, wij hebben er niks aan gedaan. M is nog niet zo dat ze het helemaal snapt en we vinden kerst leuker om te vieren. Maar met schoen op zetten heeft ze wel kadootjes gehad.

M en ik hebben vannacht de buikgriep gehad, allebei omstebeurt overgeven. En nikkiman was ook nog niet thuis ben nu brak, slap en moe
he bah nikki wat vervelend!

beterschap!!!
Hé meiden,

Nikki, weer een beetje opgeknapt?

Nou ik heb net eens even op Hyves rondgekeken en zelfs een paar bekenden gespot! Niet dat ik daar iets mee doe, ik ga niet mensen benaderen die ik al in geen 15 jaar heb gesproken. Maar wel grappig.

Verwacht geen dagelijkse krabbel van me hoor, want ik vind het hier (denk ik) toch veel gezelliger .

Verder niet veel te melden.
Hai!

Mida, ik vind het reteleuk dat Hyves, ik kijk vaak op allerlei pagina's van mensen die ik nog ergens van ken, vind het erg grappig!

Gaat het slapen met Daan nog steeds goed?

Nik, beterschap zeg, vervelend. Hier ook het hoest en snorvirus, bah, niets aan. Maar na ruim een week lijken we er weer bovenop te komen.

Dat vrijwilligerswerk is een keer in de drie weken een avond, dus dan is Lief gewoon thuis, maar ze gaan idd niet naar een kdv of creche.

Kik, hoe is het met je vader? Alweer aan de beterende hand? En met je buik? Ik ben heel benieuwd, wil je niet een foto op de groep zetten van je toeter?

Jaimie, hoe is het bij jullie? Hoe oud is R nu al? Wordt zeker ook al een hele kerel?

Snico, oehoe?!

Zo, nou, hier een weekje flink verkouden geweest, sneu, ze waren koortsig, snotterig en huilerig, maar je kunt dan zo weinig voor ze doen! Kaatje en de poepmedicatie gaan op zich wel, maar ik vind het wel moeilijk! We moeten zelf de dosering bepalen en drie zakjes is teveel en twee te weinig. Met drie zakjes is het vreselijk dun en met twee heb ik niet de indruk dat ze haar buik leegt, dus misschien weer tijdelijk even naar drie zakjes.

Mini blijkt net zo stout als zijn zus, was het eerste jaar een wolfs in schaapkleding! En ook hij is nu al een beetje driftig! Ik ben benieuwd wat dat worden gaat. Bij Kaatje zijn de driftaanvallen echt verminderd! (Alleen gister niet, toen ben ik van ellende naar huis gegaan van een verjaardag, ze kwam er niet meer uit. Maar goed, misschien nog niet helemaal fit en we zaten nog niet in de auto, of ze sliep al!)

Maar goed, Rick is dus een klein etterbakje! Kaatje moedert enorm over hem en probeert nu steeds speelgoed van hem af te pakken, dat neemt hij dus niet. Van de week beet hij haar zo in zijn arm! Nu heeft hij nog maar 4 tanden, maar Kaatje schrok zo dat ze enorm heeft gebruld. Maar verder zijn ze wel lief tegen elkaar! Wahahaha.

Verder hebben we ons nieuwe bed, man wat een beest, echt een heel groot bed, de kamer staat meteen vol! Maar hij slaapt heerlijk! En, ik ben al 7 kilo kwijt! Heerlijk weer gewoon lijnen nu de bosrtvoeding helemaal klaar is. Ik heb gewoon geen buik meer! Supergoed!

Wat heb ik nog meer, oh ja, bah, ik moet vanmiddag naar de oma van Lief, zij is jarig, brrrr, de hele middag omringd door schoonfamilie, wat een hel. Continu dat gehak, oh, gaat Kaatje niet naar de creche? Oh, krijgt Mini geen bv mee? (Terwijl ik uiteraard eerst te lang voedde) en het lijkt wel of ze erop kicken om de kinderen te corrigeren, zitten er bovenop. Oh, doen jullie je kinderen nooooit wegbrengen, er past niemand op? Tsss, hoe houden jullie je huwelijk goed? Brrr, enge lui, maar ja, na een uurtje ben ik er weer vanaf! Als het goed is overleven we de kerst zonder hen, dan moeten we beiden werken!

Zo zeg, heerlijk dat geklaag! Lucht weer even op!

Nou, ik ga ermee stoppen, ik ga er zo eentje op bed leggen. Lief moest vandaag om half zes zijn bed uit, beetje jammer dat hij iedereen wakkermaakte...

Toedels!
mida alvast veel plezier morgen! En ik zit gebrand achter de computer hoor haha. Zo nieuwsgierig als ik ben.

Nikki, hoop dat je een heel fijn weekend hebt gehad met nikkiman! verslag,verslag!

Cola, wat fijn om je weer even te lezen. Nou heb je zo'n lap geschreven en weet ik het niet meer, ik ben erg. Ik ga me zitten schamen.

Snicoooooooooooo? alles ok?

Jaimie, alles ok? x
Hee kippies!!

Alles goed met jullie? Allemaal al bezig met de kerstversieringen? Het is hier een grote puinhoop, de boom staat al met de lampjes erin, alleen de ballen etc moeten er nog in. Heb even een time out nu \!

Nieuwe foto's op de groep!

Cola, R is van Nikki, Sje is mijn mini ! Maar je kunt op de groep zien hoe groot ie al is. Hij doet het ontzettend goed, is nu erg verkouden maar ja dat hoort erbij. Dus mini heeft even een draken periode! Dat is even aanpoten dan, 2 van die drukke kinders. Sterkte met je schoonfamilie! Heb ik gelukkig geen last van, dat is wel een voordeel haha.

Mida, heb je morgen weer een echo? Ben erg nieuwsgierig haha! Hyves is leuk, het is alleen even uitvissen.

Kik haha, je toilettas uitgewassen! Dat is wel het toppunt van nesteldrang! Trek je het nog? Een dikke knuffel terug!

Nikki, ben je al weer opgeknapt? Zal je net zien, als je er alleen voorstaat! Hoe gaat het met de manuele terapie met R?

Snico, alles goed? Bijna vakantie! Heb je het nu extra druk rond de kerst met je werk?

De kids zijn echt gruwelijk verwend door de sint, echt asociaal! Toppertje is een poppenhuis! Is ze helemaal gek van!

Ik ga de boom optuigen!

Liefs
Jaimie, die foto's van je meiske, ge-wel-dig! Wat een lekker meiske zeg! En wat lijken je kinders op elkaar, echt broer en zus!

Kik, whahaha, je toilettas uitwassen, kun je hier ook langskomen? Mn zolder moet nog worden gedaan!

De spullen staan hier voor kerst! Alleen Mini heeft een bal eruit geslagen, hij schrok zo van me, dat ik als ik hem maar aankeek als hij richting boom ging, hij al huilen ging. Dus ze talen er beide niet naar!

Ik ga mn mobiel zoeken, geen idee waar hij ligt maar ik heb een sms en hij blijft piepen!

Kus!
Hai!

Wij zijn vanmiddag teruggekomen van een lekker nachtje weg, het was echt heerlijk. Maar blij om mijn kindjes weer in mijn armen te sluiten. Reageer niet op iedereen maar heb wel ff nieuwe foto's op de groep gezet. En zal morgen weer komen reageren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven